PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۹۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- پس از انصراف و استعفای نادر عزت اللهی از هدایت باشگاه شهرداری بندرانزلی، مسئولین این باشگاه با جواد شیرزاد به عنوان سرمربی جدید این باشگاه به توافق رسیدند. شهرداری بندرانزلی در فصل پیش رو علاوه بر لیگ برتر گیلان جام گیل در جام حذفی ایران نیز شرکت خواهد کرد.
- باشگاه پرسپولیس  بیش از 130 هزار دلار دیگر به حساب برانکو ایوانکویچ، سرمربی کروات سابق این تیم واریز کرد این باشگاه در هفته آینده 40 هزار دلار دیگر هم پرداخت می‌کند تا پرونده پرسپولیس در موضوع برانکو در فیفا بسته و پنجره نقل و انتقالاتی آنها توسط فدراسیون جهانی فوتبال باز شود.
- تست دوم کرونای کریستیانو رونالدو مهاجم پرتعالی یوونتوس بازهم مثبت اعلام شد تا او در لیگ قهرمانان بازی برابر بارسلونا را رسما از دست بدهد.
- با حضور گسترده هواداران ، دربی فوتبال کشور  یمن بین دو تیم التلال - الوحده  برگزار شد.
- مارکوس راشفورد، مهاجم انگلیس و منچستر یونایتد، چهارشنبه شب، پس از عدم پذیرفته شدن درخواست «وعده‌های غذایی رایگان مدرسه در طول تعطیلات برای جلوگیری از گرسنگی کودکان»، ناامیدی خود را اعلام کرد. مهاجم تیم ملی انگلیس که خودش هم فقر غذایی را در دوران کودکی تجربه کرده است اضافه کرد: « باید انگ زدن، قضاوت کردن و متهم کردن یکدیگر را متوقف کنیم.
- تیم ملی فوتبال ایران در تازه ترین رده بندی تیم های ملی جهان با یک پله صعود در رتبه 29 جهان قرار گرفت و همچنان دومین تیم برتر قاره آسیا است.
- با حضور 77 دقیقه ای سامان قدوس ، برتری  1-2 برنتفورد مقابل شفیلد رقم خورد .
- مانوئل نویر سنگربان ملی پوش آلمان با بسته نگه‌داشتن دروازه بایرن مقابل اتلتیکو مادرید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، به رکورد 200 کلین شیت با پیراهن تیم مونیخی رسید.
- اتحادیه فوتبال اروپا ، یوفا، به دلیل ادامه محدودیت های سفر با توجه به  شیوع ویروس کرونا، تصمیم دارد دوره بعدی مسابقات قهرمانی جوانان زیر 19 سال قاره  که در ایرلند شمالی برنامه ریزی شده است را لغو کند.
- جمشید تقی‌زاده، معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش در شهرکرد گفت :  وزیر ورزش و جوانان از یک‌سال گذشته اختیار واگذاری تیم‌های پرسپولیس و استقلال را به بنده تفویض کرد. در صورت برگزاری هر 2 مجمع در 20 روز آینده، تا پایان پاییز سال‌جاری واگذاری سهام این دو شرکت فرهنگی ورزشی به بخش غیردولتی قابل عرضه در فرابورس خواهد بود. 
- اگرچه یحیی‌ گل‌محمدی مربی پرسپولیس مدتی پیش با ارسال نامه‌ای به باشگاه عنوان کرده بود به محمدانصاری و محسن ربیع‌خواه نیازی ندارد اما در حال حاضر فقط رضایت‌نامه ربیع‌خواه صادر شده است. در واقع باشگاه پرسپولیس با توجه به اینکه احتمال جدایی خلیل‌زاده را می‌دهد، فعلا با جدایی انصاری مخالفت کرده است. 
- اینکه کدام باشگاه پرسپولیس یا استقلال خواهد توانست محمد نادری را جذب کند بستگی به تلاش دوباشگاه برای گرفتن رضایتنامه وی از باشگاه خارجی کورتریک دارد که او قبل ازپیوستن به پرسپولیس در آن تیم بازی می کرد.
-  امیرحسین نیک‌پور گلر 18 ساله سابق سپاهان که سابقه بازی در تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان را دارد با عقد قراردادی 5 ساله به استقلال پیوست. فردین رابط نیز با عقد قراردادی 5 ساله به عضویت همین تیم درآمد .
- فدراسیون جهانی وزنه‌برداری دوپینگ وزنه‌بردار ایران را تایید نهایی کرد و نام او در لیست دوپینگی‌ها قرار گرفت محمد حسینی، وزنه‌بردار ایران در مسابقات قهرمانی جوانان جهان 2019 در دسته 89 کیلوگرم نایب‌قهرمان شده بود اما پس از آن تست دوپینگ او مثبت از آب درآمد و فدراسیون جهانی نیز تا اعلام تایید نهایی این وزنه بردار را تعلیق کرد.
- با توجه به شکایت بودوروف از استقلال و رای فیفا در ارتباط با این پرونده، باشگاه استقلال به دادگاه کاس شکایت کرد و خواستار بررسی بیشتر این پرونده شد. باشگاه استقلال مدارک لازم را هم به دادگاه عالی ورزش ارسال کرد تا شاید بتواند رقم کمتری را به بودروف پرداخت نماید. 
- فدراسیون فوتبال بوسنی رسما اعلام کرد تیم ملی این کشور در تاریخ پنجشنبه 22 آبان مقابل ایران بازی دوستانه‌ای برگزار خواهد کرد.
- ابراهيم صادقى، سرمربى سايپا اعلام کرد دليل تاخير در آغاز ليگ آماده نبودن استقلال و پرسپوليس است، نه كرونا!
قيمت بالاى بازيكنان اين اجازه را به ما نداد بازيكنان تاثير گذار خود را حفظ كنيم.  خيلی از بزرگان فوتبال ايران همچنان مدرك حرفه‌اى مربيگرى را ندارند.
- با اعلام سایت الکاس قطر «شجاع خلیل‌زاده» بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با عقد قراردادی رسما به الریان قطر پیوست . 
-  اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در مصاحبه‌ای اعلام کرد؛ برگزاری جام جهانی باشگاه‌ها به صورت 24  تیمی یک سال به تعویق افتاده  و درسال 2022 در چین برگزار خواهدشد.
 - وزیر ورزش و جوانان چندی قبل با نامه کناره گیری رضا گل محمدی مدیرکل سابق ورزش تهران به علت بازنشستگی موافقت کرد و نصراله پریچهره را برای این سمت درنظر گرفت . 
-  مارچلو لیپی ایتالیایی از مربیان پرافتخار جهان رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
- علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی گفت :  هر اندازه در فوتبال سرمایه‌گذاری شده در کشتی هم بشود،  سیاسیون درک درستی از ورزش ندارند.
- مسابقات جودوی گرنداسلم بوداپست مجارستان در شرایطی از روز جمعه دوم آبان آغاز خواهد شد که سعید ملایی عضو سابق تیم ملی جودوی ایران در قالب تیم ملی مغولستان در این رقابت ها حضور دارد. بر اساس قرعه کشی انجام شده، وی در مسابقات وزن منهای 81 کیلو، ابتدا مقابل "محمد" از ترکیه قرار خواهد گرفت و در صورت کسب برد مقابل این جودوکا، در مرحله دوم برابر حریفی از سوئد به روی تاتامی می رود .
- درتعدادی از بازیهای جام اروپا نتایج زیر به دست آمد :  یونگ بویز یک - رم 2 ، راپیدوین یک - آرسنال 2  ، له ورکوزن 6 - نیس 2 ، آیندهوون یک - گرانادا 2 ، ناپولی صفر - آلکمار یک ، ریکا صفر - سوسیه داد یک ، لستر 3 - زوریا صفر ، سلتیک یک - میلان 3 ، تاتنهام 3 - لاسک صفر ، وولفسبورگ یک - زسکا یک ، هافن هایم - 2  زوزدا صفر و...

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار