PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۹۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
ستاره اسبق فوتبال جهان و برزیل پیامی را به مناسبت تولد ۸۰ سالگی خود منتشر کرد.
کیهان ورزشی-

به نقل از اکسپرس، پله ستاره اسبق فوتبال جهان و برزیل ۸۰ ساله شد و به همین خاطر خیلی از علاقه مندان او به همین مناسبت برای پله پیام تبریک فرستادند.

پله با تشکر از کسانی که تولد او را تبریک گفتند گفت:‌ من می‌خواهم از همه تشکر کنم. خیلی‌ها در این مدت برای من پیام فرستادند و تولد من را تبریک گفتند. اول از همه باید خدا را شکر کنم که سلامتی داد و به من اجازه داد در این سن و در یک ذهن پاک به این لحظه برسم. البته شاید خیلی باهوش نباشم (می خندد) اما با ذهنی روشن. مردم همیشه به من لطف داشتند و دارند. هر جا که می‌روم، هرجا که می‌آیم، همه جا با استقبال خوبی روبه‌رو می‌شوم. درهای کل دنیا باز است. امیدوارم وقتی به بهشت ​​می‌رسم، خدا مرا به بهشت بپذیرد همان‌طور که امروز همه دنیا مرا به لطف فوتبال عزیزمان قبول می‌کنند.

چیزهای زیادی وجود دارد که دوست دارم به طرفداران، دوستانم، برادرانم و عزیزانم بگویم. هر آن چه که شخص در زندگی دریافت می‌کند همان چیزی است که خداوند برای شما شایسته می‌داند. اگر من کاری کردم که کسی را ناراحت کرده است، برای سانتوس، تیم ملی برزیل عده‌ای را خوشحال کردم و طبیعتا عده‌ای هم با این باخت‌ها ناراحت شدند. اما این زندگی است. ببخشید. باز هم از خدا به خاطر زندگی که به من داد تشکر کنم و از همه کسانی که تولد من را تبریک گفتند قدردانی می‌کنم.
برچسب ها: پله
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار