PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۵۹۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- سخنگوی باشگاه استقلال اعلام کرد 592 هزار دلار به حساب شفر مربی آلمانی ،  برکنار شده و طلب کار این تیم پرداخت شده و حدود 50 هزار دلار هنوز به حساب او واریز نشده است .
-مهدی ترابی بازیکن ملی پوش کشورمان که با رفع آسیب‌دیدگی در ترکیب ابتدایی تیم العربی قطر برابر  المرخیه قرار گرفته بود، در دقیقه 22 این بازی به دلیل مصدومیت از زمین  بیرون رفت  و تعویض شد.
- استقلال تهران در ادامه دیدارهای تدارکاتی خود ، برابر تیم دسته اولی چوکای تالش باگلهای سیاوش یزدانی ، فرشید اسماعیلی و آرش رضاوند ، سه بر صفر پیروزشد. در این مسابقه داریوش شجاعیان در دقیقه 15 آسیب دید و جای خود را به متین کریم زاده داد.
- مدیرکل ارزیابی‌های پزشکی سازمان لیگ گفت : گاهی اوقات ممکن است تنباکو به حشیش آلوده باشد که حشیش جزو مواد ممنوعه است و ورزشکار باید مراقب باشد. تیم‌ها 3 روز مانده به آغاز بازی‌های لیگ باید تست‌ کرونا را انجام دهند و چهارشنبه باید جواب تست‌ها به دست ما برسد.
- نواک جوکوویچ مرد اول تنیس جهان با یک شکست غیرمنتظره مقابل لورنزو سونه‌گو ایتالیایی از دور رقابت‌های 500 امتیازی وین کنار رفت. جوکوویچ در مرحله یک‌چهارم نهایی این پیکار‌ها با نتایج 6 بر 2 و 6 بر یک از نفر 42 جهان شکست خورد تا برای اولین بار در دوران حرفه‌ای خود مغلوب یک «بازنده خوش‌شانس» شود.
- طی هماهنگی های انجام شده بین باشگاه استقلال و میلیچ،  وینگر چپ پای این تیم قرار است این مدافع تا فردا خود را به تهران برساند.
- حجت نظری، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران  گفت :  بدهی های  شفر ، جپاروف ، تیم پاختاکور و ایسما به صورت کامل پرداخت شده است.
-  بعد از مدتها هیات امنا و هیات مدیره باشگاه ابومسلم خراسان مشخص شد و با انتخاب حشمت مهاجرانی به عنوان رئیس هیأت مدیره و محمدرضا عباسی به عنوان مدیرعامل قرار است بعد از خرید امتیاز یک تیم لیگ دسته دوم ، ابومسلم بعد از سالها دوباره به فوتبال ایران برگردد.
- پس از کش و قوس های فراوان سرانجام عبدالله  ویسی و  باشگاه پیکان به این نتیجه رسیدند تا ازهمدیگر جدا شوند.
در این ارتباط مدیران این باشگاه برای جایگزینی ویسی ، تاکنون با چند مربی مذاکره کردند.
- زمان بازگشت از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ، برخورد شدید یکی از بازیکنان استقلال در فرودگاه قطر با دکتر ستوده و عدم عذر خواهی رسمی او سبب ناراحتی وی شده تا جایی که ظاهرا با استقلال قطع همکاری کرد. دکتر نوروزی هم در دفاع از همکار خود اعلام کرده که در شرایط فعلی قادر به همکاری با استقلال نیست.
-  قرار است فردا تیم پرسپولیس  در یک بازی دوستانه به میدان برود. از این رو تیم گل گهر سیرجان تحت رهبری قلعه نویی که تمریناتش در تهران برگزار می‌شود برابر پرسپولیس قرار می‌گیرد. ساعت و مکان این بازی  مشخص نیست.
- با اعلام باشگاه یوونتوس، تست کرونای کریستیانو رونالدو منفی شد و او‌ می تواند در هفته پیش روی بازیهای لیگ ایتالیا برابر تیم اسپتزیا، یوونتوس را همراهی کند.
- رسانه‌های کره‌ای از مرگ کیم نام چون بازیکن کره‌ای تیم فوتبال اف سی سئول خبر دادند. بر این اساس جسد این بازیکن 31 ساله فوتبال کره در پارکینگ پیدا شده است. رسانه‌ها علت مرگ این بازیکن را خودکشی اعلام کرده‌اند.
- در آغاز بازیهای این هفته لیگهای انگلیس ، آلمان و اسپانیا ، تیمهای شالکه و اشتوتگارت دربوندس لیگا یک بر یک شدند، تیمهای وولورهامپتون و کادیز نیز در لیگ جزیره و همچنین لالیگا با نتایج مشابه دو بر صفر از سد تیمهای کریستال پالاس و ایبار گذشتند.
- در ادامه دیدارهای دور تازه لیگ های اروپایی ، روز شنبه ، بایرن و دورتموند در خارج از منزل به مصاف کلن و بیلفلد خواهند رفت ، لیورپول میزبان وستهام است و چلسی در زمین بارنلی به میدان می رود ، اینتر با پارما ، آتالانتا با کرونتونه مصاف خواهند داد ، رئال در مادرید با هوئسکا و بارسا در بیرون از منزل با آلاوز رودررو می شود ، نانت هم در زمین خود از پاری سن ژرمن پذیرایی خواهدکرد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار