PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۹۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم در اولین برنامه کوتاه مدت شرایط را برای قهرمانی پرسپولیس در آسیا فراهم کنیم.
کیهان ورزشی- 

 جعفر سمیعی بعد از مراسم معارفه اش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدا از اعضای هیات مدیره باشگاه تشکر می کنم که به من اعتماد کردند، ان‌شاءالله با تمام توان با همیاری پیشکسوتان و هواداران  در این عرصه عمل کنم.

وی افزود:چند روز پیش برنامه هایم را به صورت رسمی اعلام کردم، امیدوارم در کوتاهترین مدت شرایط را برای قهرمانی پرسپولیس فراهم کنیم، این مهم هم بدون حمایت و همراهی هوادار، کادر فنی، بازیکنان و ... پیش نخواهد آمد. امیدوارم 29 آذرماه یک جشن ملی را در ایران با قهرمانی پرسپولیس برگزار کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس  در پاسخ به این سوال که آیا از روز گذشته تا امروز صحبتی با کادر فنی تیم داشته یا خیر عنوان کرد: با کادر فنی تیم صحبت کرده ایم ولی قطعا آنها زحمت کشیدند و با کمبودها و شرایط سخت تیم را قهرمان کرده و به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسانده اند. بدون شک از آنها حمایت خواهد شد ضمن آنکه پرسپولیس بازیکنان با غیرتی دارد که از تمام توان آنها استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به مشکلات پرسپولیس گفت: بزرگترین مشکل باشگاه مسائل اقتصادی است. در این زمینه یک کمیته اقتصادی تشکیل خواهد شد ضمن آنکه در مورد حضور باشگاه در بورس نیز برنامه ریزی شده و قطعا اقدامات حضور در بازار سرمایه انجام خواهد شد.

سمیعی در پاسخ به این سوال که باشگاه چقدر بدهی دارد عنوان کرد:  اجازه بدهید در این زمینه فعلا صحبت نکنم و بیشتر روی مسائل دقیق شوم تا بعد در این مورد توضیح بدهم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه خیلی ها به انتخاب وی بابت اینکه ورزشی نیست انتقاد می کنند و آیا می تواند با این فشار انتقادات موفق شود گفت: ما تمام تلاشمان را می کنیم که موفق شویم.

وی در خصوص مطالبات رادوشوویچ تصریح کرد: در خصوص مطالبات بازیکنان و بقیه افراد نیاز به بررسی بیشتر دارم و باید در جریان ریز امور قرار بگیرم.

سمیعی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه آیا در باشگاه تغییراتی بابت معاونت ها و مسائل دیگر صورت می گیرد یا خیر گفت: فعلا تصمیمی در این باره ندارم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا از مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان استعفا کرده است یا خیر افزود: طبیعتا  طبق قانون نمی توانم مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان باشم.

وی در خصوص وظایف ابراهیم شکوری در پرسپولیس گفت: شکوری معاونت اجرایی باشگاه خواهد بود و قطعا از تمام ظرفیت های او استفاده خواهیم کرد. مطمئنا او کمک های زیادی به بنده خواهد کرد.

سمیعی در خصوص اینکه وضعیت کارگزار باشگاه چه خواهد شد عنوان کرد: همکاری باشگاه با کارگزار ادامه خواهد داشت. ما با آنها قرارداد داریم و از آنها حمایت می کنیم و ان شاءالله آنها هم از تیم حمایت خواهند کرد تا به روزهای خوبی برسیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا قرار است به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره فعالیت کند یا خیر گفت: این به تشخیص دوستان است. 

وی در خصوص اینکه  تکلیف سخنگوی باشگاه چه می شود گفت: شاید به خاطر ارتباط زیربنایی نتوانم خیلی به صورت مستقیم با شما در ارتباط باشم و رسانه ها را ببینم اما سخنگو با شما در ارتباط خواهد و بود به انتقاد و سوالات شما پاسخ خواهد داد.

سمیعی در خصوص اینکه آیا شکری سخنگوی باشگاه پرسپولیس می شود گفت: در این زمینه تصمیم خواهیم گرفت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار