PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۶۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
زبان سرخ / لجبـازی یا مصالح ملـی؟!

­ارسلان کاظمی باز هم به تیم ملی بسکتبال دعوت نشد. خبری تکراری که چند وقتی است همه ما به آن عادت کردهایم. البته به قول نویسنده معروف کانادایی افراد موفق، کسانی هستند که عادتهای موفقی دارند.

برای بار چندم عرض میکنیم که سرمربی تیم ملی بسکتبال، حق دارد که طبق برنامههایش و البته مصالح ملی بازیکنان مورد علاقه اش را دعوت کند اما خدای ناکرده نباید شائبه لج بازی یا اعمال سلیقه شخصی به وجود بیاید. کمتر کارشناسی را سراغ داریم که نسبت به عدم دعوت ارسلان کاظمی که جزو نخبههای بسکتبال کشورمان محسوب میشود، اعلام موضع نکرده و یا معترض نشده باشد اما به هر حال تصمیم سرمربی، ارجحیت دارد.قطعا مهران شاهین طبع بهتر از هر شخص دیگری به این قضیه اذعان دارد که مربیان بسیاری در عالم ورزش بودهاند که با تصمیمات احساسی و لجوجانه، نتوانستهاند دوام چندانی بیاورند و به قول معروف قربانی تصمیم گیریهای غلطشان شدهاند و...

البته مهران شاهین طبع، سرمربی تیم ملی این روزها روزه سکوت گرفته و کمتر با رسانهها صحبت میکند اما بد نیست دوباره خدمت ایشان عرض کنیم که اگر انتقادی مطرح میشود، از سردلسوزی و کمک به جامعه بسکتبال ایران است. کیهان ورزشی را همه میشناسند، نه اهل باند بازی هستیم و نه قصد تخریب جنابعالی را داریم. نه با شما و نه با هیچ کس دیگر هم خصومت شخصی نداریم و فکر میکنیم این انتقادات به پیشرفت حضرتعالی هم کمک میکند.ضمن اینکه نسبت به دعوت برخی از بازیکنان دیگر و البته برخی از عوامل تیم هم انتقاداتی وجود دارد که در آینده بیشتر در این باره خواهیم نوشت.

* کامران خطیبی

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار