PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۶۰۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
کیهان ورزشی-

کمیته فنی فدراسیون والیبال فقط پیرامون انتخاب مربی تیم ملی ایران جلسه تشکیل داد ودر آخر هم گزینه های خود را انتخاب کرد.
بااین وصف، چرا این کمیته فنی والیبال  پیرامون انتخاب مربیان نو جوانان ، جوانان ، امید و تیم ب ایران جلسه تشکیل نمی دهد؟
آیا نباید مربیان تیم منتخب جوانان ایران که صاحب مدال طلا شدند ، کارشان در کمیته فنی بررسی وارزیابی شود؟ آیا مربی ورزیده ای مثل« بهروز عطایی »که در گروه جوانان جهان صاحب اعتبار شده است باید مجدد در آزمون قرار گیرد؟
‌درگروه نوجوانان نیز همین سوال مطرح است.آیا «محمد‌ وکیلی» به اعتبار کارنامه موفقی که در والیبال نوجوانان آسیا و جهان دارد ، بازهم باید نادیده گرفته شود واز دریچه تنگ و تاریک به ایشان نگاه کرد؟
اگر امروز والیبال ایران در آسیا و جهان اعتباری کسب کرده است ، گوشه ای از این اعتباررا مربیان ایرانی رقم زده اند که با عملکرد و تلاش خودشان در میدان نوجوانان و جوانان و مسابقات معتبر، کسب کرده اند.
در والیبال ایران چه می گذرد که یک مربی با عملکرد مطلوب در گروه نوجوانان  هم برای ما آینده نگری کرده وهم افتخار ومدال خلق کرده است ، مورد توجه قرار نمی گیرد و دیده نمی شود؟
سوال این است که چگونه بازیکنان شایسته «محمد وکیلی» که در تیم نوجوانان انتخاب ، پرورش و صاحب مدال وافتخار شده اند ، در نزد برخی ها دیده می شوند، ،ولی پس چرا خود محمد وکیلی که مربی این بازیکنان بوده وآنها را دیده و پرورش داده است ، دیده نمی شود؟ جرم این معلم ورزش ارزنده که افتخارتش دور از تصور نیست، چیست؟ که برخی اورا نادیده گرفته اند؟
امروز اگر به بازیکنانی مثل بردیا سعادت، صابرکاظمی، مرتضی شریفی ، امیر حسین توخته، محمد فلاحتکار،سرلک، محمود رسولی، محمد رضا حضرت پور،جلوه ها ودهها بازیکن دیگرو.... نگاه مثبت داریم ، پس چرا مربی برگزیده وآینده ساز این نوجوانان  ، مورد توجه قرار نمی گیرد؟
بدون شک« محمد وکیلی» یک سرمایه ملی است که باید از دیگران و حتی از «ولاسکو »در مورد این مربی کاردان پرسید که «ولاسکو» اورا همواره ستایش کرده است . البته اگر به گفته ما ایرادی نباشد، خودمان شنونده این کلام از زبان  «ولاسکو» در مسابقه ایران - آرژانتین( لیگ جهانی )در تهران در مورد« محمد وکیلی» بودیم.
بااین اوصاف، نباید سرمایه سوزی کرد و افرادی که در لباس مقدس معلمی و مربیگری برای ما آزمونی روشن ودر امتحان سخت، سر بلند بوده اند را نادیده گرفت.پس لطفا ،خدا وکیلی ، سرمایه سوزی نکنید؟
*سیف الله ترابی
برچسب ها: والیبال ، محمد وکیلی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار