PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۰۱۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲
مربی فولاد خوزستان با بیان اینکه استقلال مدعی اول قهرمانی در فصل جاری لیگ‌برتر است، گفت: از دقیقه یک تا پایان بازی کنترل میدان را در اختیار داشتیم و تیم پرمهره استقلال را شکست دادیم.
کیهان ورزشی-

مهدی هاشمی‌نسب، مربی فولاد خوزستان بعد از پیروزی ۲ بر یک این تیم مقابل استقلال در نشست خبری حاضر شد و اظهار کرد: قبل از هر چیز باید از بازیکنان خوبمان تشکر کنم. واقعا مردانه جنگیدند. آن‌ها می‌دانستند از بازی چه می‌خواهیم و خیلی خوب و مردانه نود دقیقه جنگیدند. از دقیقه یک کنترل بازی را در دست داشتیم. خوشحال بودیم با تیم پر مهره استقلال بازی داشتیم و هواداران زیادی این بازی را تماشا کردند.

او درباره اعلام یک ضربه پنالتی به سود هر دو تیم در جریان بازی توسط زاهدی‌فر، داور مسابقه گفت: در نشست خبری قبل از بازی هم گفتم وظیفه ما نیست درباره داوری صحبت کنم.

مربی فولاد خاطرنشان کرد: بعد از دریافت گل، کنترل بازی را بهتر در اختیار داشتیم و فشار آوردیم و گل مساوی را زدیم. بعد از گل مساوی، استقلال تغییر سیستم داد و با پنج مدافع بازی می‌کرد اما خدا را شکر باز هم گل دوم را زدیم. از لحظه ابتدایی تا پایان مسابقه کنترل بازی در اختیار ما بود. واقعا استقلال تیم بزرگ و و مدعی اول قهرمانی است.

هاشمی‌نسب ادامه داد: می‌دانستیم بازی سختی داریم اما چیزی که در ذهن داشتیم از آب در نیامد چون بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند. امیدوارم با همین روند ادامه دهیم و هواداران فولاد را خوشحال کنیم.

مربی فولاد خوزستان در واکنش به عملکرد داور مسابقه اظهار کرد: قبل از بازی گفتم وظیفه ما نیست درباره داوری صحبت کنیم. آقای زاهدی‌فر واقعا فراتر از ستاره بود چون قبل از بازی با صدور بیانیه از سوی برخی اشخاص، فشار زیادی به داور وارد شد اما او واقعا خوب قضاوت کرد و به او تبریک می‌گویم.

وی به غایبان تیمش در این دیدار اشاره کرد و گفت: ما هفت بازیکن اصلی خودمان را نداشتیم. چهار مصدوم و سه بازیکن مبتلا به کرونا در این دیدار غایب بود.

هاشمی‌نسب تاکید کرد: تمام سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم تا از این تیمی که هستیم بهتر شویم. می‌دانیم آسیا جایی نیست که اشتباه کنیم. آنجا نماینده هشتاد میلیون ایرانی هستیم و باید تمرکز خودمان را بیشتر کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار