PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۶۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- با اعلام باشگاه استقلال و با نظر کادرفنی این تیم، آبی‌پوشان روز جمعه استراحت کردند و از شنبه خود را برای مصاف با پیکان آماده می‌کنند.
- سید بندی پیکارهای مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در قاره اروپا انجام شد. براساس این جدول ، 50 کشور در پنج دسته «سید» بندی شدند و در دسته ششم تنها پنج کشورقراردارند. در سید یک کشورهای بلژیک ، هلند ، اسپانیا ، فرانسه ، پرتغال ، ایتالیا ، آلمان ، کرواسی ، انگلیس و دانمارک حضور دارند.
- گل برونو فرناندز از منچستر یونایتد مقابل باشاک شهیر ترکیه به عنوان گل هفته لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد.
- حمید سوریان، دارنده 7 مدال طلای جهان و المپیک در نظرسنجی اتحادیه جهانی کشتی به عنوان محبوبترین فرنگی کار جهان شناخته شد.
- فدراسیون‌ جهانی تکواندو WT از مشارکت با شرکت "هاسبرو" با هدف تشویق کودکان سراسر جهان به انجام ورزش تکواندو از طریق برگزاری کمپینی مهیج خبر داد. از طریق این مشارکتCatboy"، "Gekko و "Owlette" قهرمانان مجموعه تلویزیونی مورد علاقه کودکان، ماسک های PJ و 12 ورزشکار برتر تکواندوی جهان به کودکان‌ و خانواده هایشان کمک خواهند کرد تا از طریق انجام تمرینات تکواندو، بر کم تحرکی یا عدم تحرک خود غلبه کنند.
- در مسابقات لیگ فوتبال بانوان بازیکنان شهرداری بم به دلیل سرمای شدید رختکن ورزشگاه ارومیه از آمبولانس به عنوان رختکن استفاده کردند! 
- در تمرین گلرهای استقلال ، حسینی سنگربان قدیمی ا ن باشگاه خطاب به رشید مظاهری دروازه بان تازه تیم می گوید من اینجا گلر شماره یک هستم و تو باید پشت سر من تمرین کنی. همین حرف های حسینی باعث عصبانیت شدید مظاهری شد و گلر ملی پوش استقلال با رخصت از سعید عزیزیان با عصبانیت محل تمرین را ترک و از مجموعه انقلاب خارج شد.
- نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران گفت : پیش‌بینی می‌کنیم انتخابات فدراسیون فوتبال اواخر بهمن یا اوایل اسفند برگزار شود.
- قرار بودرئیس فدراسیون جودو به همراه حسن مهری رئیس کمیته همگانی و مریم بربط نخستین فینالیست بانوان ایران در تاریخ رقابت‌های جودوی قهرمانی جوانان آسیا در برنامه صبح و نشاط شبکه سوم شرکت کنن ولی با وجود هماهنگی‌های صورت گرفته، با حضور مریم بربط در این برنامه مخالفت شد و رئیس فدراسیون جودو به نشانه اعتراض به این اقدام حاضر نشد مهمان برنامه باشد.
- آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو گفت : مسئولان برنامه، هیچ دلیل قانع کننده‌ای در خصوص حضور پیدا نکردن خانم بربط نداشتند ، این بانوی جودوکار با هماهنگی تهیه کننده برنامه در این شرایط شیوع کرونا، از همدان به تهران آمد و حتی در هتل مستقر و سپس در موعد مقرر در محل سازمان صدا و سیما حضور پیدا کرد، ولی اجازه عبور از واحد نگهبانی را پیدا نکرد!
- در وصیت رسمی مارادونا آمده است : من، دیه‌گو مارادونا می‌خواهم در سلامت جسمانی و عقلی ابراز کنم که جسدم پس از مرگ مومیایی شود. مجسمه‌ای نمی‌خواهم و آنها را دوست ندارم. بیشتر مجسمه‌های افرادی را که ساخته‌اند هیچ شباهتی به آنها ندارند.
- در تنها بازی باقی مانده از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ، که به دلیل بارش برف درتبریز ، 24 ساعت بعد برگزار شد تیم سپاهان با یک گل تراکتور راشکست داد و تا رده سوم جدول بالا آمد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار