PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: ۶۰۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
سخنگوی کمیسیون فرهنگی نشست امروز این کمیسیون را تشریح کرد.
کیهان ورزشی-

حجت الاسلام مجید نصیرایی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در تشریح نشست امروز (دوشنبه، 10 آذر ) این کمیسیون فرهنگی، گفت: در این نشست مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان حضور یافته بود.

وی با اشاره به محور سوالات مطرح شده از وزیر ورزش در این  جلسه، ادامه داد: آقای راستینه نماینده شهرکرد در مورد رویکردهای کلی مدیریت ورزش، سیاست‌گذاری حوزه ورزش، قراردادهای مربیان و بازیکنان داخلی و خارجی، وضعیت ورزش همگانی و تدوین‌نظام نامه جامع ورزش مطرح شد که در نهایت سوال‌کنندگان از پاسخ های وزیر قانع نشدند و سوال به صحن مجلس ارجاع شد.

نماینده مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس یازدهم، یادآور شد: وزیر گزارشی از فعالیت‌های حوزه ورزش در 4 سال اخیر ارائه کرد و ما هم معتقدیم که در حوزه ورزش به ویژه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای مانند فوتبال در رده‌های ملی و باشگاهی پیشرفت‌های قابل قبولی داشتیم و توضیحات وزیر در این رابطه قانع کننده بود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه سلطانی فر پاسخ های به سوالات نمایندگان ارائه کرد، افزود: البته قرار شد نشست‌های تخصصی دیگری با حضور وزیر برگزار شود تا تصویر روشن‌تری از پاسخ‌ها ارائه شود و به مرحله اقناعی دست یابیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار