PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۶۰۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در دومین روز پنجمین دور مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ، این نتایج به دست آمد : کراسنودار یک - رن صفر ، باشاک شهیر 3 - لایپزیگ 4 ، سویا صفر - چلسی 4 ، دورتموند یک - لاتزیو یک ، اف ث بروژ 3 - زنیت پیترزبورگ صفر ، یوونتوس 3 - دیناموکیف صفر ، فرانس واروژصفر - بارسلونا 3 ، منچستر یونایتد یک - پاری سن ژرمن 3 
- درپایان دور پنجم لیگ قهرمانان فوتبال اروپا ، تیمهای چلسی ، سویا ، بارسلونا ، یوونتوس ، لیورپول ، منچسترسیتی ، پورتو و بایرن مونیخ به مرحله حذفی صعود کردند اما در سایر گروه ها ، سرنوشت به بازیهای دور آخر کشیده شد.
- تیم زنیت پیترزبورگ روسیه دردور پنجم دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا با سه گل برابر اف ث بروژ تن به شکست داد. دراین مسابقه ، سردار آزمون 90 دقیقه برای زنیت بازی کرد. زنیت با کمترین امتیاز هیچ شانسی برای صعود حتی به لیگ اروپا را ندارد.
- در گروه هشتم لیگ قهرمانان ،تیم پاری سن ژرمن بابرتری سه بر یک مقابل منچستر یونایتد خود را مثل دو رقیب دیگر 9 امتیازی کرد تا سرنوشت صعود به روز پایانی کشیده شود ، هرچند پیروزی پاری سن ژرمن بر نماینده ترکیه در پاریس قابل پیش بینی است اما منچستر پیکار دشواری با لایپزیگ در آلمان دارد.
- تیم شارلوأ در هفته دهم لیگ فوتبال بلژیک درحضور 90 دقیقه ای قلی زاده و 28 دقیقه ای کاوه رضایی با دو گل مغلوب تیم واسلندبورن شد.
- پیکارهای فصل آتی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های ایران قرعه کشی شد که تیمها در دو گروه 14 تیمی به مصاف هم خواهند رفت . درگروه اول ایران جوان ، محتشم ، نفت و گاز ، آوالان ، علم و ادب ، ویستاتوربین ، ملی حفاری ، امید گناوه ، مس نوین ، سپیدرود ، اسپادتهران ، فولاد نوین ، بندرعباس ، شهرداری همدان و در گروه دوم تیمهای نفت امیدیه ، بندرعامری ، نیروی زمینی ، بندرماهشهر ، اترک ، شمس آذر ، پاس ، عقاب ، شهید قندی ، میلادمهر ، بابلسر ، سردار ، شهربابک و شهرداری بم حضوردارند.
- با اعلام مهرداد شفیعی مسئول برگزاری لیگ دسته دوم، ورزشگاه های میزبانی دو تیم شهرداری بم و شاهین بندرعامری بوشهر به تایید نرسیده است و بایستی از حریفان خود در مرکز استان های مربوطه میزبانی کنند.
- موضوع تعویق لیگ قهرمانان فوتبال آسیا برای سال 1400 توسط AFC در حال بررسی است. ‌روزنامه الاتحاد نوشت : باتوجه به برگزاری مسابقات جام جهانی باشگاه‌ها در ماه فوریه، کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال بررسی طرح تعویق رقابت‌های لیگ قهرمانان 2021 آسیا است.
- طی روزهای یک شنبه و دوشنبه آینده هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران با این دیدارها به تصویر کشیده خواهدشد : نفت مسجد سلیمان - سپاهان ، نساجی - پرسپولیس ، ذوب آهن - شهرخودرو (یک شنبه) ، گل گهر - پیکان ، آلو مینیوم - ماشین سازی ، تراکتور - فولاد ، سایپا - مس رفسنجان ، استقلال - صنعت نفت (دوشنبه)
 - دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نظر دارد تا قبل از حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی برای تیمش یک اردو برگزار کند. تیم ملی قرار است در پایان نیم‌فصل لیگ برتر اردویی چند روزه را بر پا نمایدتا بازیکنان بیش از پیش با یکدیگر جهت حضور در مسابقات رسمی هماهنگ شوند.
- علیرضا منصوریان، سرمربی تراکتور پس از برد مقابل مس رفسنجان گفت : تحت فشار 30 تا 35 میلیون هوادار آذری زبان بودم ، تجربه محمد عباس‌زاده باعث برنده شدن تیم ما شد. نمی‌خواهم مثل برخی مربیان که برنده می‌شوند بگویم خوب بودیم. استرس بیشتری داشتیم و به بازیکنانم هم گفتم که قرار نیست زیبایی فوتبال همیشه وجود داشته باشد.
- برونو فرناندز به عنوان برترین بازیکن ماه نوامبر باشگاه منچستریونایتد انتخاب شد.
- با اعلام باشگاه بارسلونا , سرخی روبرتو مدافع این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده است.
- با تایید وب سایت باشگاه فیورنتینا ، تست کرونای چزاره پراندلی، سرمربی این تیم مثبت شده و او با قرار گرفتن در قرنطینه، در دیدار های آینده تیمش نمی تواند روی نیمکت بنشیند. 
- مددی سرپرست استقلال گفت : اعتقاد ما بر این است که برای پادووانی یک مسئله پزشکی رخ داده و اقدامات لازم هم برای او در باشگاه صورت گرفته است. ما حتی حاضر بودیم مبلغی هم به این بازیکن بپردازیم، ولی او خودش قبول نکرد و اکنون هم خواسته‌ای غیرمنطقی دارد که این مسئله با محاسبات ما همخوانی ندارد. امیدوارم دادگاه CAS هم رای نهایی این پرونده را به سود باشگاه استقلال صادر کند.
- تصویر دیه گو مارادونا چهره فقید فوتبال جهان بر روی برج خلیفه امارات، بزرگترین برج جهان نقش بست.
- طی حکمی از سوی روسای باشگاه شهرخودرو ، داوود سید عباسی به عنوان معاون اجرایی این تیم انتخاب شد.
- پس از بازی با اتلتیکو مادرید ، داوید آلابا مدافع باتجربه اتریشی به رکورد 400 بازی با پیراهن بایرن مونیخ رسید.
- محمود فکری سرمربی استقلال به دلیل اتفاقات روز بازی بافولاد وانتشار آن فیلم جنجالی ، در کمیته انضباطی چندین بار عذرخواهی کرد و در شرح ماجرا گفت: «یک نفر روی نیمکت فولاد بود که به من توهین می کرد. به نظرم این کار را با برنامه انجام دادند. مثلا من می خواستم نکته ای در زمین به بازیکنم بگویم و تا حرف می زدم، یکی از روی نیمکت آنها می گفت "خفه شو"! اول فکر کردم اتفاقی است ولی دیدم مدام تکرار می شود و برای همین عصبی شدم. در واقع آنها با برنامه من را عصبی کردند و بعد از بازی هم فیلم گرفتند که کار غیراخلاقی بود.
- کمتر از سه هفته پس از دو شکست متوالی کلمبیا در مسابقات انتخابی جام جهانی2022 قطر ، فدراسیون فوتبال این کشور با «کارلوس کی‌روش» قطع همکاری کرد. 
- شنیدیم پرسپولیسی ها در حال مذاکره با مدیران باشگاه نساجی هستند تا در صورت موافقت این باشگاه و سازمان لیگ، به خاطر جلوگیری از خطر ابتلا به کرونای بازیکنان نماینده ایران در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا، دیدار رفت با نساجی به جای شهر مازندارن در تهران و دیدار برگشت این بازی در مازندران برگزار شود.
- با انعقاد تفاهم نامه اجرای 400 پروژه ورزشی ، یک اتفاق نادر به زودی در ورزش خوزستان رقم خواهد خورد. 
- هواداران تیم مونشن گلادباخ آلمان در شب بازی این تیم با تیم ایتالیایی با حضور و آتش بازی شبانه مقابل هتل تیم اینتر موجب سلب آرامش بازیکنان این باشگاه شدند.
- شرکت آدیداس از توپ اختصاصی مسابقات جام باشگاه های جهان رونمایی کرد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار