PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۶۰۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
هیات فوتبال تهران، تاریخ برگزاری لیگ های پایتخت را اعلام کرد.
کیهان ورزشی- 

*با توجه به اعلام تعطیلی شهر تهران و عدم امکان برگزاری تمرین و آماده‌سازی توسط برخی از باشگاه‌ها، مقرر گردید تا در جهت مساعدت به باشگاه‌ها، مسابقات لیگ برتر در تمامی رده ها (نونهالان، نوجوانان، جوانان و امیدها) از تاریخ 2 دی ماه و مسابقات دسته اول از تاریخ 12 دی، طبق تقویم جدید برگزار گردد. 
در ضمن با توجه به ضیق زمان مسابقات به صورت هر 5 روز یک بار برگزار گردد.

*کلیه بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها پیش از شروع مسابقات اقدام به انجام آزمایش کرونا، نمایند و نتایج آزمایش را تحویل کمیته مسابقات نمایند. زمان انجام آزمایش برای بازیکنان لیگ برتر از تاریخ 22 آذر و تحویل آن حداکثر تا تاریخ 29 آذر و برای بازیکنان دسته اول از تاریخ اول دی و  تحویل آن حداکثر تا تاریخ 8 دی است. افرادی که نتایج آزمایش را تحویل ندهند مجوز حضور در مسابقات را نخواهند داشت.

*مقرر گردید زمان تحویل لیست ثانویه تیم‌ها برای باشگاه‌های لیگ برتر از تاریخ 17 آذر 1399 لغایت 24 آذر و برای باشگاه‌های دسته اول از تاریخ 24 آذر لغایت اول دی لحاظ شود. 

*همچنین در صورت مثبت بودن تست کرونای بازیکنان یک تیم، در حالتی که تعداد بازیکنان آن تیم برای حضور در یک مسابقه کمتر از 16 نفر برسد، مسابقات آن تیم به مدت 2 هفته لغو و اعضای تیم قرنطینه گردند و پس از ارائه آزمایش منفی کرونا، مجددا مسابقات تیم مذکور برگزار گردد.

*مسابقات زیر 17 ساله ها باقی مانده از فصل قبل نیز از تاریخ اول دی ماه مجددا شروع می‌گردد. 

*باشگاه‌های حاضر در مسابقات دسته اول حداکثر تا تاریخ 17 آذر 1399 ورودیه مسابقات را پرداخت نمایند، در غیر این صورت به منزله انصراف لحاظ گردد.

*با توجه به تقویم مسابقاتی اعلام شده، مسابقات دسته دوم استان تهران در سال 1399 برگزار نخواهد شد و به احتمال زیاد در اسفند ماه 1399 قرعه کشی و پس از ماه مبارک رمضان در سال 1400 شروع خواهد گردید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار