PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۶۰۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- باشگاه منچستریونایتد انگلیس با حمایت اسپانسر ، وارد رقابت برای جذب کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی ، فعلی یوونتوس  و سابق خود شده است.
- درمرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا دو بازی از منطقه شرق به میزبانی دوحه قطر برگزار شد که ابتدا تیم اولسان کره جنوبی با برتری سه بر صفر مقابل تیم ملبورن ویکتوری استرالیا بار صعود به مرحله یک چهارم نهایی بست ، در دیگر مسابقه ، تیم بی جینگ چین یک بر صفر بر تیم توکیوی ژاپن فائق آمد و به دور بعد راه یافت . فغانی ، منصوری و ابوالفضلی ، تیم داوری این دیدار بودند.
- دو گل شهاب زاهدی برای المپیک دونتسک در لیگ اوکراین باعث شد تا او با 8 گل زده در 11 بازی، در صدر جدول گلزنان لیگ اوکراین قرار بگیرد.
-  نخستین جلسهتمرینی تیم ملی کاراته در سالن بدنسازی مجموعه المپیک جزیره کیش برگزار شد.
- رحمان رضایی مربی ذوب آهن بعد از باخت مقابل شهرخودرو در آغاز بازیهای این هفته لیگ برتر گفت : از دیروز 5 بعدازظهر تا 9 صبح امروز 12 بازیکن من مبتلا شدند. اصلاًبه اردو هم نرفتیم برای اینکه حتی بازیکنانی هم که امروز بازی کردند مشکوک بودند. الان میخوان تست راستیآزمایی انجام بدن . واقعا خندهداره، بازی انجام شده، چه تستی؟ برای کی؟ اگر میخواستن تست بگیرن باید امروز صبح می آمدند. باید دیشب میامدن که ما 11 کرونایی داشتیم . 
- درسه مسابقه ای که قرار بود در آغاز هفته اخیر لیگ برتر فوتبال انجام شود ، بازی پرسپولیس با نساجی لغو شد اما در دو پیکار برگزار شده اصفهانی ها تسلیم تیمهای شهرستانی شدند. ذوب آهن با دو گل برابر شهرخودرو تسلیم شد و سپاهان نیز سه بر یک به نفت مسجد سلیمان باخت.
- با تصمیم مشترک AFC و کمیته محلی برگزاری مسابقات، فینال لیگ قهرمانان آسیا در روز شنبه، 19 دسامبر (29آذر) با حضور تماشاگران انجام خواهد شد.تمامی تماشاگرانی که قصد حضور در استادیوم الجنوب را دارند، باید تست کرونا بدهند و طبق اطلاعات ثبت شده آنها در صورت منفی بودن تست، بلیت به آنها فروخته میشود. 
- با تصویب نهایی ستاد عالی بازیهای المپیک، کاروان ورزش ایران با نام «ستارگان پارسی» و شعار «همه برای ایران» در سی و دومین دوره بازیهای المپیک توکیو شرکت خواهد کرد.
 - حجتالاسلام میرزایی، نماینده مردم اصفهان و عضو کمیسیون اصل 90 مجلس خبر داد: 2 میلیون یورو از اموال بازنشستگان را به مارک ویلموتس ، سرمربی بلژیکی و سابق تیم ملی فوتبال دادهاند. اگر تکلیف این پول مشخص نشود، وزیر کار را به مجلس احضار خواهیم کرد.
- مهدی طارمی مهاجم ایرانی حاضر در لیگ پرتغال در پایان بازی پورتو مقابل توندلا به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
- سردار آزمون مهاجم ملی پوش و باشگاه زنیت  با 9 گلزده به رتبه اول جدول گلزنان لیگ روسیه صعود کرد.
-  دیه گو مارادونا ستاره دنیای فوتبال مدتی پیش درگذشت. پس از مرگ وی بسیاری از حقایق در رابطه با اومنتشر شده است.تا به امروز شش نفر ادعا کرده اند فرزند مارادونا هستند و باید بخشی از ثروت او به آنها برسد اما حقیقتی دیگر از زندگی مارادونا افشا شد و آن اینکه او دو دختر خود را به دلیل دزدی شش میلیون دلاری مادرشان از ثروت وی ، از ارث محروم کرده است.
- امکانات تیم ملی در اختیار پرسپولیس قرار گرفت تا شاگردان گلمحمدی بهترین نتیجه را در فینال لیگ قهرمانان آسیا بهدست آورند.  تمرین سرخپوشان در حالی در زمین شماره 2 کمپ تیمهای ملی برگزار شد که اعضای تیم با دو اتوبوس از محل اردو به تمرین آمدند. بازیکنان ابتدا نیم ساعت در سالن وزنه زدند و سپس به زمین آمده و بخشهای مختلف تمرین را زیر نظر کادر فنی انجام دادند.
- درادامه دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ، روز دوشنبه استقلال با صنعت نفت (16/15) ، گل گهر سیرجان با پیکان ، سایپا با مس رفسنجان ، تراکتور با فولاد ، آلومینیوم با ماشین سازی (15)  مصاف خواهند داد.
- پس از گذشت 56 روز از سفر احسان حدادی قهرمان دوومیدانی (پرتاب دیسک) به آلمان که به بهانه عمل خار پاشنه پا! انجامشد، وی هنوز به ایران برنگشته و اخبار دریافتی حاکی از این است که فعلا و با بیان توجیهاتی، قصد بازگشت به ایران را ندارد!
- درآخرین بازیهای لیگ های اروپا این نتایج به دست آمد : شفیلد یک - لستر 2 ، تاتنهام 2 - آرسنال صفر ، لیورپول 4 - وولورهامپتون صفر ، متز یک - لیون 3 ، وردربرمن یک - اشتوتگارت 2 ، شالکه صفر - له ورکوزن 3 ، نانت صفر - استراسبورگ 4 ، بوردو یک - برست صفر ، رم صفر - ساسولو صفر ، کروتونه صفر - ناپولی 4 ، سامپدوریا یک - میلان 2 ، اوساسونا صفر - بتیس 2 ، ویارئال صفر - الخه صفر ، آلاوز صفر - سوسیه داد صفر ، پارما صفر - بن ونتو صفر

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار