PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۶۰۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- پیکارهای تکواندوی قهرمانی اروپا در شرایطی از 20 آذر در شهر سارایوو بوسنی شروع شد که علیرضا نصرآزادانی سرمربی تیم ملی بلژیک و فرزاد ذوالقدری سرمربی تیم ملی بلغارستان در این مسابقات حضور دارند، ضمن اینکه مهدی خدابخشی ملی‌پوش سابق تیم ملی تکواندو نیز در قالب تیم ملی صربستان به روی شیاپ چانگ خواهد رفت. این مسابقات در چهار وزن المپیکی و با حضور 33 تیم ملی از کشورهای مختلف اروپایی بدون احتساب نتایج در رنکینگ المپیک برگزار می شود.
- در شرایطی که چندی قبل فدراسیون ووشو با برگزاری جلسه کمیته انضباطی، شهربانو منصوریان را 20 ماه و سهیلا منصوریان را 8 ماه از فعالیت‌های ورزشی محروم کرده بود ، پس از درخواست تجدید نظرخواهی توسط خواهران منصوریان، کمیته استیناف محرومیت های اعلام شده را با اخذ تعهد از این ورزشکاران، مورد بخشش قرار داد.
- نشریه «الجزیره» عربستان نوشت : منتظر باشید باشگاه النصر طی ساعات آینده به دادگاه حکمیت ورزش(CAS) اعتراض خود را ارائه خواهد کرد و خواستار تعویق بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 تا زمان صدور حکم نهایی در پرونده شکایت از پرسپولیس خواهد شد .
- لیست 55 نفره نامزدهای حضور در تیم منتخب سال فیفا اعلام شد.
- دیدار سوپرکاپ فرانسه بین پاری سن‌ژرمن و مارسی، روز 13 ژانویه 2021 در استادیوم خانگی باشگاه لانس برگزار خواهد شد.
- مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا روز دوشنبه ساعت 14/30 و لیگ اروپا نیز از ساعت 15/30 برگزار خواهد شد.
- رئال تنها تیم قاره اروپاست که در تمام 29 دوره لیگ قهرمانان توانست از مرحله گروهی صعود کند و از این بابت رکورد دار است .
- تیمهای اولسان هیوندای کره و ویسل کوبه ژاپن با برتری مقابل بی جینگ چین و سئوان کره جنوبی صعود خود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا در منطقه شرق را جشن گرفتند. نبرد ویسل کوبه با سئوان پس از تساوی یک بر یک به ضربات پنالتی کشیده شد که تیم ژاپنی 7 - 6 حریف خودراشکست داد. در مسابقه دیگر برتری دو برصفر اولسان برابر تیم بی جینگ رقم خورد. برنده مسابقه نیمه نهایی اولسان و ویسل کوبه ، روز 29 آذر حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا خواهدبود.
- تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین تمرین ، تلاش خود را بعد از تشریح برنامه از سوی سرمربی با گرم کردن آغاز کرد. پس از آن استارت‌های سرعتی و پاسکاری‌های کوتاه و تکضرب در دستور کار بود. در مرحله بعدی ، تمرین با 6 دروازه کوچک بود که بازیکنان در این بخش، حفظ توپ و پاسکاری تحت فشار و پرسینگ را اجرا کردند. کارهای ترکیبی سانتر و شوتزنی هم از دیگر برنامه‌های تمرین بودک که در نهایت با فوتبال درون تیمی به پایان رسید.
- تیم تراکتور تبریز پس از برکناری علیرضا منصوریان از سمت مربیگری و سپردن این وظیفه به طور موقت به مسعود شجاعی کاپیتان خود ، در پی انتخاب سرمربی تازه با فرهادمجیدی مربی سابق استقلال تماس گرفت اما مجیدی پیشنهاد تراکتوری ها را رد کرد.
- از گوشه و کنار شنیدیم که اوضاع در باشگاه استقلال به دلیل نداشتن مدیرعامل ، سردرگم است . گویا چند دستگی پیشکسوتان و هواداران برای ادامه همکاری محمود فکری در این تیم به اوج خود رسیده اما عده ای هم در تلاشند دوطرف را به آرامش دعوت کنند. آخرین خبر از دل باشگاه حاکی از آن است که سه عضو هیات مدیره قصد دارند از سمت خود استعفا دهند.
- پس از جدایی وحید بیاتلو از سرمربیگری باشگاه ماشین‌سازی تبریز، مسئولیت فنی این تیم به سعید اخباری مربی سبزپوشان تبریزی واگذار شد.
- با اعلام دکتر سیاهپوش پزشک تیم استقلال، بعد از معاینات اولیه وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان مشخص شد که التهاب موجود در زانوی او کاهش پیدا کرده و از فردا در تمرینات گروهی شرکت و تیم را در سفر به مشهد همراهی خواهد کرد.
- دادفر، مدیر رسانه‌ای باشگاه ذوب آهن گفت : فردا با پرواز چارتر به تهران می‌آییم و تا الان شواهد از برگزاری دیدار با پرسپولیس خبر می‌دهد ،تنها نگرانی ما سلامت بازیکنان پرسپولیس است ،اگر خدای نکرده اتفاقی افتاد، هواداران پرسپولیس باشگاه ذوب آهن را مقصر ندانند.
- پائولو روسی یکی از مهاجمان اسبق فوتبال ایتالیا و آقای گل جام جهانی 1982 اسپانیا در 64 سالگی دارفانی را وداع گفت . 
- تمام دیدارهای این هفته لیگ اروپا به احترام پائولو روسی با یک دقیقه سکوت آغاز می شود.
- به نوشته مجله کیکر آلمان ، فرهاد مشیری مالک ایرانی باشگاه اورتون انگلیس ، از علی دایی بازیکن و سرمربی اسبق تیم ملی و چند باشگاه آلمانی ، اماراتی و ایرانی درخواست کرده است که در بندر لیورپول برای باشگاه آبی پوش اورتون در مقام استعدادیاب مشغول به کار شود.
- پس از دیدار یووه با بارسا درلیگ قهرمانان اروپا که بابرتری سه بر صفر یوونتوس و زدن دوگل توسط رونالدو همراه بود ، الما آویرو، خواهر بزرگ‌تر کریستیانو رونالدو پستی طعنه‌آمیز برای یکی از رقبای برادرش در اینستاگرام منتشر کرد که حاشیه‌ساز شد. الما عکسی در اینستاگرامش منتشر کرده که لیونل مسی زانو زده را در حال پرستش کریستیانو رونالدو نشان می‌دهد. او همچنین کریس را پادشاه و غرور زندگی‌اش توصیف کرده است.
- یان اوبلاک یکی از سنگربانان موفق مسابقات لالیگای اسپانیا در 16 بازی اخیر خود برای اتلتیکو مادرید 10 کلین شیت داشته است.
- بابک مرادی یکی از خرید های ابتدای فصل استقلال از ماشین سازی طبق حکم کمیته انضباطی علاوه بر محرومیت 4 ماهه به پرداخت غرامت به باشگاه سابق خود هم محکوم شده است . استقلال دوسال قبل نیز ، با خرید محمد بلبلی این گونه دچار مشکل شده بود.
- مسعود ریگی هافبک مصدوم استقلال در تمرینات گروهی تیم شرکت کرد ، همچنین سیاوش یزدانی دیگر بازیکن همیشه مصدوم تیم به صورت اختصاصی به تمرین پرداخت.
- تیم ملی فوتبال ایران در تازه ترین رده بندی فیفا که آخرین آن در سال 2020 محسوب می شود در رتبه 29 جهان و دوم آسیا قرار گرفت.
- پیر وبو کمک مربی تیم باشاک شهیر ترکیه که از سوی داور چهارم مورد توهین نژاد پرستانه قرار گرفته بود ، پیراهن امضا شده بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن را در لیگ قهرمانان اروپا از دست ناصر الخلیفی مالک باشگاه فرانسوی هدیه گرفت.
- سیامک نعمتی مدافع و هافبک قرمزپوشان پایتخت ، قرارداد خود با پرسپولیس را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.
- در مسابقات هفته اخیر لیگ دسته اول فوتبال ایران ، جام آزادگان ، این نتایج به دست آمد : خوشه طلایی صفر - هوادار صفر ، قشقایی شیراز صفر - رایکای بابل 2 ، ملوان انزلی یک - آرمان گهر سیرجان یک ، بادران تهران یک - شهرداری آستارا صفر ، مس کرمان صفر - فجرسپاسی 2 ، چوکا یک - گل ریحان البرز صفر ، نود ارومیه صفر - شاهین بوشهر یک ، پارس جنوبی 2 - خیبر خرم آباد 2 ، استقلال ملاثانی یک - استقلال خوزستان 4
- دربازیهای دور ششم لیگ فوتبال اروپا این نتایج رقم خورد و وضعیت تیمها مشخص شد : زسکا صوفیا سه - رم یک ، یونگ بویز 2 -کلوژ یک ، داندالک 2 - آرسنال 4 ، راپید وین 2 - مولده 2 ، له ور کوزن 4 - اسلاویا پراگ صفر ، هاپوئل یک - نیس صفر ، لخ پوزنان صفر - رنجرز 2 ، استانداردلیژ 2 - بنفیکا 2 ، پائوک سالونیکی صفر - گرانادا صفر ، آیندهوون 4 - نیکوزیا صفر ، ریکا 2 - آلکمار یک ، ناپولی یک - سوسیه داد یک ، لستر سیتی 2 - آ.ا.ک آتن صفر ، براگا 2 - زوریا صفر ، اسپارتاپراگ صفر - آس میلان یک ، سلتیک 3 - لیل 2 ، ماکابی یک - سیوااسپور صفر ، رازگراد یک - لاسک 3 ، تاتنهام 2 - آنتورپ صفر (بیرانوند 90 دقیقه برای آنتورپ دروازه بانی کرد) ، دینامو زاگرب 3 - زسکا مسکو یک ، وولفسبرگر یک - فاینورد صفر ، هافن هایم 4 - خنت یک ، اسلوان لیبرس صفر - ستاره سرخ صفر

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار