PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۶۰۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- محمد غلامی مهاجم کهنه کار گیلانی و فصل گذشته داماش گیلان با عقد قراردادی رسمی به باشگاه سپیدرود رشت پیوست.
- طی جلسه ای مابین مدیرعامل باشگاه و حسن اشجاری سرمربی تیم دسته اولی شهرداری آستارا ، طبق توافق دوطرفه با یکدیگر قطع همکاری کردند. باشین سزاوار کاپیتان شهرداری آستارا به طور موقت هدایت این باشگاه را برعهده گرفته است و طی هفته جاری سرمربی جدید این باشگاه معرفی خواهد شد.
- نشریه فرانس فوتبال ، چهره هایی چون رونالدو نازاریو ، کریستین رونالدو ، لیونل مسی ، مارادونا ، په له ، ژاوی هرناندز ، ماته ئوس ، مالدینی ، بکن باوئر ، کافو ، لئویاشین و... را بهترین های فوتبال جهان در ادوار مختلف معرفی کرد.
- فینال جام حذفی قطر ، که یک روز قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود با حضور 20 هزار تماشاگر انجام خواهد شد.
- قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا انجام شد و تیم های حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند.
- سردار آزمون، مهاجم زنیت سن پترزبورگ با 10 گل زده تا پایان هفته هجدهم صدرنشین جدول گلزنان لیگ فوتبال روسیه محسوب می شود.
- تیم‌های والیبال جوانان و نوجوانان ایران سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی سال 2021 را دریافت کردند.
- سلطانی فر ، وزیر ورزش ایران برای تماشای مصاف دو تیم پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی روز 29 آذر به قطر سفر خواهد کرد.
- حمیدرضا آصفی، عضو جدید هیات مدیره استقلال به جای هادی زبده انتخاب شد. وزارت ورزش حکم حضور آصفی را در روزهای گذشته جهت عضویت در هیات مدیره باشگاه استقلال زده و قرار است وی در اولین جلسه هیات مدیره استقلال معارفه شود.
- بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از ورود به دوحه در تست کرونا شرکت کرده و بلافاصله هم در اتاق های هتل محل اقامت خود قرنطینه شدند. اعضای باشگاه ازطرفی برای صرف ناهار در رستوران هتل از اتاق‌های خود خارج و به این ترتیب به قرنطینه خود پایان دادند.
- سایت «اخبار فوتبال کره جنوبی» خبر داد کیم دو هوون، سرمربی اولسان هیوندای احتمال دارد بعد از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 مقابل پرسپولیس از این تیم خداحافظی کند. هوون از سال 2017 هدایت اولسان را برعهده دارد. این مربی تلاش زیادی کرد تا در دو سال گذشته اولسان را قهرمان جی لیگ کند ولی موفق به این کار نشد و در هر دو سال تیمش در مکان دوم ایستاد.
- مدیران برنامه‌های "آنتونی جاشوا" و "تایسون فیوری"، دو قهرمان انگلیسی و سنگین وزن بوکس جهان از توافق این بوکسورها برای انجام دو مبارزه به ارزش 500 میلیون پوند در سال 2021 خبر دادند. مبارزه اول به ارزش 200 میلیون پوند قرار است در یکی از کشورهای خاورمیانه انجام شود، اما مبارزه دوم که 300 میلیون پوند ارزش خواهد داشت در ورزشگاه ویمبلی و با حضور 90 هزار تماشاگر برگزار می‌شود
- ژرار هولیه، سرمربی پیشین تیم ملی فرانسه و لیورپول که سال‌ها با مشکل قلبی دست و پنجه نرم می‌کرد، درگذشت. سرمربی پیشین لیورپول، پاری‌سن‌ژرمن، لیون و تیم ملی فرانسه، در 73 سالگی و چند روز پس از عمل جراحی قلب دار فانی را وداع گفت.
- تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته سوم لیگ برتر بسکتبال با نتیجه 74 بر 54 مقابل تیم اکسون به برتری رسید.
- اکبر کارگرجم مدافع اسبق استقلال و تیم ملی فوتبال ایران از ناحیه مری دچار مشکل شد و هم اکنون با تلاش و کوشش حسن روشن در بیمارستان امید بستری است.
- در اخرين بازى فصل لیگ فوتبال نروژ ، والرنگا 4 - 0 تیم آرنا را برد تا با تفاضل گل بهتر نسبت به روزنبرگ قهرمان شود. ماريو دولويك با گل زیبای خود قهرمانى تيمش را مسجل کرد.
- فان مارویک، سرمربی سابق تیم ملی هلند هدایت تیم ملی امارات را برعهده گرفت.
- مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا 2021 برگزار شد و طبق قرعه ، این دیدارها برگزار می شود : مونشن گلادباخ - منچسترسیتی ، لاتزیو - بایرن مونیخ ، اتلتیکومادرید - چلسی ، لایپزیگ - لیورپول ، پورتو - یوونتوس ، بارسلونا - پاری سن ژرمن ، سویا - دورتموند و آتالانتا - رئال مادرید
- دور رفت دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ های 28 و 29 بهمن و 5 و 6 اسفند ماه و دور برگشت نیز، در روزهای 19 ، 20 ، 26 و 27 اسفند برگزار خواهد شد. تمامی دیدارها ساعت 23/30 انجام می شود .
- لیونل مسی کاپیتان آرژانتین با گلزنی در دیدار برابر لوانته به رکورد 600 گل زده با لباس بارسلونا رسید.
- در دقایق پایانی بازی لیون با پاری سن ژرمن تیاگو مندز، بازیکن برزیلی لیون خطای شدیدی را روی نیمار مرتکب که با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد. نیمار به خاطر این خطا به شدت مصدوم تا جایی که نتوانست به بازی ادامه دهد و با چشمان اشک بار از میدان خارج شد. به نظر می‌رسد که آسیب دیدگی نیمار جدی است و باید منتظر اعلام نوع مصدومیت بود.
- درتنها دیدار باقی مانده از هفته اخیر لیگ فوتبال اسپانیا ، تیم سلتا ویگو در منزل خود با چهارگل از سد تیم کادیز گذشت . در لالیگا تیمهای سوسیه داد و اتلتیکو با 26 امتیاز صدرنشین هستند و تیمهای رئال و ویارئال با 23 و 22 امتیاز در رد ه های بعدی بسر می برند.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار