PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۶۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
مصاف آلومینیوم اراک و ذوب‌آهن در بازی معوقه هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.
کیهان ورزشی-

در چارچوب بازی معوقه هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم آلومینیوم اراک و ذوب‌آهن به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری ۲ - ۲ تیم ذوب‌آهن پایان یافت.

گل اول این دیدار را حامد پاکدل برای آلومینیوم اراک در دقیقه ۲۲ به ثمر رساند. این بازیکن از سانتر ارسالی بازیکن تیمش استفاده کرد و با ضربه سر در محوطه جریمه حریف، موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند.

ذوب آهن در دقیقه ۵۶ گل تساوی بازی را به ثمر رساند. دارکو بیدوف روی اشتباه مدافعان آلومینیوم صاحب موقعیت شد و با حضور در محوطه جریمه و یک ضربه دقیق، موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

در ادامه ذوب‌آهن در دقیقه ۷۷ به گل دوم رسید. عبدالله حسینی روی کرنر ارسالی و روی یک ضربه سر موفق شد گل دوم ذوب‌آهن را به ثمر برساند و شاگردان رحمان رضایی را پیشتاز این دیدار کند.

این پایان کار نبود و حامد پاکدل در دقیقه ۶+۹۰ موفق شد از روی نقطه پنالتی گل دوم را برای آلومینیوم به ثمر برساند و در دقایق پایانی بازی را به تساوی بکشاند.

در پایان تلاش دو تیم برای زدن گل برتری کافی نبود تا بازی با تساوی ۲ -۲ به پایان برسد و آلومینیوم و ذوب‌آهن از این بازی یک امتیاز کسب کنند.

با این نتیجه ذوب‌آهن با ۱۰  امتیاز  در رده پانزدهم جدول رقابت‌های لیگ برتر باقی ماند و آلومینیوم با ۱۱ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول ایستاد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار