PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۶۱۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
تیم فوتبال پرسپولیس با برتری دو بر یک برابر قولاد خوزستان سومین پیروزی خود در لیگ برتر را به دست آورد.
کیهان ورزشی-

در ادامه هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۶:۴۰ در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خوزستان بود که این دیدار در نهایت با برتری دو بر یک پرسپولیس به پایان رسید.

برای پرسپولیس در این دیدار مهدی عبدی در دقیقه ۲۹ و احمد نوراللهی در دقیقه ۷۴ گلزنی کردند و برای فولاد پرییرا در دقیقه ۶۳ از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.

نیمه اول:

در ۱۵ دقیقه نخست این دیدار، پرسپولیسی‌ها سعی داشتند با طراحی حملاتی از سمت چپ دروازه فولاد را با خطر روبه‌رو کنند که این حملات به خطر جدی منجر نشد. یک بار سعید آقایی با عبور از مدافع مقابلش و در ادامه احمد نوراللهی و وحید امیری حرکاتی از سمت چپ را ترتیب دادند که منجر به شوت‌زنی به سمت دروازه فولاد نشد.

در دقیقه ۲۴، روی یک ضربه ایستگاهی، پاتوسی توپ را روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد و در ادامه ضربه سر محمد میری به اوت رفت.

در دقیقه ۲۷، با استفاده  از یک ضربه کرنر، پاتوسی توپ را روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد و در ادامه کولی بالی قصد داشت با یک ضربه سر دروازه را باز کند اما توپ به تیرک افقی دروازه برخود کرد و به زمین برگشت که در ادامه هم این فرصت از دست رفت.

در دقیقه ۲۹، احسان پهلوان از سمت چپ توپ را روی دروازه فولاد ارسال کرد و پس از برگشت توپ توسط مدافع فولاد، مهدی عبدی در موقعیت شوتزنی قرار گرفت و این بازیکن جوان با پای راست دروازه را باز کرد.

نیمه دوم:

در نیمه دوم باز هم قرمزپوشان زمین، بازی را هجومی آغاز کردند و سعی داشتند باز هم دروازه حریف را از کنند. در دقیقه ۵۲، روی یک پاس در عمق، حسان پهلوان با فروزان تک به تک شد اما شوت پای چپ بازیکن پرسپولیس راهی اوت شد.

در دقیقه ۵۷، فرشاد احمدزاده پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و با یک شوت محکم دروازه را هدف قرار داد اما شوت او را لک مهار کرد.

در دقیقه ۵۹، روی یک ارسال که از سمت راست انجام شد، لوسیانو پرییرا با یک ضربه سر قصد داشت دروازه را باز کند اما توپ او پس از برخورد به تیرک عمودی دروازه راهی اوت شد.

 در درقیقه ۶۰، روی ارسال پاتوسی توپ به درون محوطه جریمه پرسپولیس به محمدحسین کنعانی‌زادگان برخورد کرد و داور خطای هند او را اعلام کرد. در ادامه در دقیقه ۶۳، پرییرا با استفاده از این ضربه پنالتی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

بعد از اعلام این ضربه پنالتی کنعانی‌زادگان و نیمکت‌ نشینان پرسپولیس به شدت به داور مسابقه اعتراض کردند که در نهایت داور گل‌محمدی و مطهری را با کارت زرد جریمه کرد. از طرف نیمکت مقابل هم اعتراض‌هایی انجام شد که در این بین داور به مهدی هاشمی‌نسب کار زرد نشان داد.

در دقیقه ۷۰، روی حرکت حردانی که از سمت چپ انجام شد و ارسال این بازیکن فرصت خوبی برای فولاد ایجاد شد اما فرشاد احمدزاده به توپ نرسید تا این فرصت از دست برود.

در دقیقه ۷۳، روی ارسال پاتوسی، پرییرا با یک ضربه سر دروازه پرسپولیس را هدف قرار داد و درحالی که توپ از لک گذشته بود، سید جلال حسینی از روی خط توپ را به کرنر زد تا دروازه پرسپولیس باز نشود.

در دقیقه ۷۴، روی ارسال امید عالیشاه توپ به وحید امیری رسید شوت چکشی این بازیکن در دهانه دروازه  به نوراللهی رسید و این بازیکن توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال‌حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سعید آقایی، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، کمال‌ کامیابی‌نیا (۷۷ امید عالیشاه)، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی. (۷۷ مهدی مهدی‌خانی)

ترکیب فولاد: محسن فروزان، موسی کولی‌بالی، مهران موسوی، عارف آغاسی (۴۶ وحید حیدریه)، صابر حردانی، محمد آبشک، سید محمد میری، پاتوسی (۸۰ ساسان انصاری)، فرشاد احمدزاده، محمد رضا عباسی (۸۰ محمد قاسمی‌نژاد) و پریرا.
برچسب ها: پرسپولیس ، فولاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار