PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۶۱۹۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ارسالی به فدراسیون فوتبال سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا را به ۱+۳ افزایش داده که به این ترتیب استقلال به همراه پرسپولیس و تراکتور در مرحله گروهی شرکت خواهد کرد.
کیهان ورزشی-

کنفدراسیون فوتبال آسیا دیشب در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال، مکانزیم حضور در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد که سه تیم ایرانی به صورت مستقیم و یک تیم به صورت غیر مسقتیم (پلی آف) در این رقابت‌ها حاضر خواهند شد. با این حال در این نامه هیچ اشاره‌ای به تیم‌های ایرانی نشده است.

طبق جدول سهمیه‌بندی ایران، پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ برتر، تراکتور قهرمان جام حذفی و استقلال نایب قهرمان لیگ برتر سه تیمی هستند که به صورت مستقیم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان وارد این مسابقات می‌شوند و فولاد به عنوان تیم سوم لیگ برتر به عنوان چهارمین نماینده ایران باید در مرحله پلی آف شرکت کند.

در نامه ارسالی اعلام شده نماینده چهارم ایران در مرحله پلی‌آف با نماینده چهارم امارات رو به رو خواهد شد که به این ترتیب فولاد باید با العین، تیم چهارم جدول رده‌بندی امارات در فصل گذشته رو به رو خواهد شد.

این تغییرات پس از این رخ داده که هیچ تیمی از ترکمنستان موفق به اخذ مجوز حرفه‌ای این رقابت‌ها نشده و در نتیجه سهمیه ۲+۲ ایران به ۳+۱ تغییر کرده است.

با این حساب، استقلال که پیش از این باید با العین رو به رو می‌شد، به صورت مستقیم به مرحله گروهی راه خواهد یافت و فولاد با این تیم رو به رو می‌شود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهزاد روحانی از تهران
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
0
0
درخشش پرسپولیس در آسیا کمک کرد تا سهمیه فوتبال ایران در آسیا بیشتر بشه استقلالی ها لطفا به پرسپولیس رقیب دیرینه تان احترام بگذارید.پرسپولیس در آسیا آبروداری کرده و ان شاالله سال آینده قهرمان آسیا میشود
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار