PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۶۱۹۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
تیم فوتبال استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر مغلوب سایپا شد.
کیهان ورزشی-
 تیم‌های استقلال و سایپا از ساعت 16:45 امروز در چارچوب دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری یک بر صفر شاگردان صادقی به اتمام رسید.

*با این برد سایپا 16 امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به نفت مسجد سلیمان و پیکان به رتبه هفتم صعود کرد. همچنین شاگردان محمود فکری هم با 22 امتیاز قبلی خود در صدر جدول باقی ماندند.

*این اولین برد ابراهیم صادقی مقابل استقلال به عنوان سرمربی بود. حاصل عملکرد وی در دو مسابقه قبلی یک باخت و یک تساوی است. 

*همچنین نارنجی‌پوشان پس از سه فصل و بیش از 1200 روز مقابل استقلال برنده شدند. آخرین برد آنها در دور رفت لیگ هفدهم و در زمان سرمربیگری علی دایی رقم خورد که با تک گل محمد عباس زاده یک بر صفر آبی‌پوشان با هدایت علیرضا منصوریان را شکست دادند.

*تیم محمود فکری با باخت در این مسابقه شانس دو رقمی شدن بازی‌های بدون شکست خود را در این فصل از دست داد. آخرین بار استقلال 9 بازی قبل مغلوب فولاد خوزستان شده بود. 

*سایپا پس از 13 هفته در دیدار خارج از خانه لیگ برتر پیروز شد. آخرین برد این تیم در هفته هجدهم لیگ نوزدهم مقابل نساجی رقم خورد. همچنین تیم میزبان هم که در هفته شانزدهم فصل گذشته آخرین باخت خود در دیدارهای خانگی را متحمل شده بود پس از 13 دیدار بار دیگر در خانه خود مغلوب شد. 

داور: یاسر همرنگ

کمک‌ها: ایوب غلامزاده و محسن بابایی

کارت زرد: محمد دانشگر، مهدی مهدی پور و محمد نادری از استقلال- محمد حسین منادی، رضا جعفری، مهیار جباری، مهرداد حیدری و حسین ماهینی از سایپا 

کارت قرمز:

گل‌ها: حسین مالکی(49) برای سایپا

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، محمد نادری، ووریا غفوری، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی(64- آرش رضاوند) داریوش شجاعیان(83- محمد حسین فلاح) شیخ دیاباته، مهدی قائدی و ارسلان مطهری06- فرشید اسماعیلی)

سرمربی: محمود فکری

ترکیب سایپا: محمد حسین منادی، فریبرز گرامی، رضا علیاری، رضا جعفری(83- کمال الدین نیکخوی) حسین کامیاب(68- مهیار جباری) مجید علیاری(81- مهرداد حیدری) حسین ماهینی،حسین مالکی(81- محمدرضا سلیمانی) سید ابوالفضل جلالی، مهرداد عبدی، محمد صادق بارانی

سرمربی: ابراهیم صادقی

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
گودرزی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
0
0
آقای فکری بجای بدگویی از پرسپولیسی ها و خیالبافی برو مربیگری یاد بگیر شما دوتا تعویض درست بلد نیستی شما در مصاف با سایپا نتوانستی دو تا تاکتیک گره گشا رو کنی تا استقلال از دژ دفاعی سایپا عبور کند و نبازد.آقای فکری در زمان بازیگری هافبک فوق العاده ای بود اما در مربیگری روی نیمکت استقلال سرگیجه گرفته آقای فکری بجای بهانه گیری و خیالبافی برو مربیگری یاد بگیر تا تیمت صدر جدول را از دست ندهد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار