PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۶۲۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که سرخپوشان پس از انجام تمرین سبک در چمن به سالن وزنه ورزشگاه شهید کاظمی رفتند.
کیهان ورزشی-

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین امروز (چهارشنبه) سرخپوشان پایتخت از ساعت 12 در ورزشگاه شهید کاظمی و با پیگیری اعضای تیم برای قرعه‌کشی لیگ قهرمانان 2021 آسیا آغاز شد.

بازیکنان ابتدا زیر نظر مظاهر رحیم‌پور مربی بدنساز تیم، با انجام حرکات کششی، نرمشی و دوهای کوتاه، بدن‌ها را گرم کردند و در اختیار کادر فنی قرار گرفتند.

دروازه‌بان‌ها هم زیر نظر داود فنایی به تمرینات ویژه دروازه‌بانی پرداختند.

در مرحله بعدی تمرین، بازیکنان در قالب چهار گروه به مدت 30 دقیقه به تنیس فوتبال روی آورده و پس از آن، راهی سالن شدند و به مدت 30 دقیقه به کارهای بدنسازی با وزنه پرداختند. تمرین امروز بیشتر در شرایط ریکاوری انجام شد.

تمام بازیکنان در تمرین امروز بدون مشکل برنامه‌های کادر فنی را اجرا کردند. محمدحسین کنعانی‌زادگان زیر نظر کادر پزشکی بود و سیدجلال حسینی نیز با نظارت کادر پزشکی تمرینات ویژه خود را انجام داد و طبق نظر کادر پزشکی، طی روزهای آینده وضعیت او برای حضور در دیدار مقابل ماشین‌سازی، مشخص خواهد شد.

در حاشیه تمرین امروز، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس پیگیر مراسم قرعه‌کشی بودند تا اطلاعاتی درباره حریفان خود در مرحله گروهی به دست بیاورند. تیم فوتبال پرسپولیس در گروه E با تیم‎های؛ الریان قطر، گوای هند و برنده دیدار پلی‌آف الوحده امارات و الزورای عراق هم گروه است.
برچسب ها: پرسپولیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار