PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۶۲۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
مربی دروازه‌بان های سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس به توافق‌نامه اش با من عمل نکرد و مجبور شدم شکایت کنم.
کیهان ورزشی- 

به نقل از فارس، محسن سیدی درباره شکایت خود از باشگاه پرسپولیس برای دریافت مطالباتش اظهار داشت: پس از حضو در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ رفتم و از طریق اتوماسیون کار‌های ابتدایی ثبت شکایت خود را انجام دادم. در این شکایت کل مبلغ شامل ضرر و زیان من و هزینه‌ دادرسی هم مطرح شده است زیرا باشگاه پرسپولیس طبق توافق عمل نکرد.

وی افزود: طبق توافق‌نامه ای که در زمان مدیریت محمد حسن انصاری فرد با باشگاه پرسپولیس امضاء کردم قرار شد تا 28 اسفند 98 مبلغی را تا زمان فعالیت من در باشگاه پرداخت کنند که این مبلغ حدود 130 میلیون تومان می شد اما به دلیل عمل نشدن به این تعهد، شکایت من شامل  مشمول مبلغ قراردادی ام می‌شود. با کسر 157 میلیون تومان دریافتی من از پرسپولیس، این باشگاه باید 248 میلیون تومان به من پرداخت کند که شامل هزینه دادرسی هم از سوی باشگاه پرسپولیس می‌شود.

مربی دروازه‌بان های سابق پرسپولیس تصریح کرد: قرار است نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا قبل از شروع لیگ قهرمانان برای بررسی مدارک و مستندات تیم‌های ایرانی به کشورمان بیایند. قطعا شکایت خود را به آنها هم نشان می‌دهم تا بتوانم از این طریق به حق خود برسم. هواداران پرسپولیس را دوست داشته و برای آنها احترام قائل هستم اما از مربیانی نیستم که بگویم به خاطر آنها شکایت نمی‌کنم زیرا مرا مجبور به شکایت کردند. 

سیدی ادامه داد: فوتبال حرفه‌ من است و برای باشگاه پرسپولیس هم زحمت کشیدم. هیچ وقت دروغ نگفته و اسم هواداران را جلوی کارم نمی‌اندازم. حتی صبح امروز هم با شکوری جلسه داشتم و از وی تشکر می‌کنم که صادقانه به من گفت مشکل مالی داریم و فعلا باشگاه هیچ پولی ندارد. به همین دلیل ناگزیر شدم برای پیگیری مطالباتم از باشگاه پرسپولیس شکایت کنم.

برچسب ها: محسن سیدی ، پرسپولیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار