PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۶۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- مسعود شجاعی و سید مهدی رحمتی سرمربیان تیم های تراکتور و شهرخودرو از دو هفته پیش در کلاس‌های مربیگری درجه C در شهر اردبیل شرکت کردند و با پایان این دوره مدارک خود را دریافت کردند.
- پژمان جمشیدی پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس ، هنرمند سینما و تلویزیون ، شایعه ابتلای خود به ویروس کرونا را تکذیب کرد.
- فرشاد فرجی مدافع تیم شهرخودرو که یکی از گزینه‌های یحیی گل محمدی  برای تقویت خط دفاع سرخپوشان در نیم فصل دوم بود حالا شنیده می شود  از لیست سرمربی پرسپولیس خارج شده  است . 
- کمیسیون انضباطی اتحادیه کمیته‌های ملی المپیک با اعلام اینکه آزمایش دوپینگ پویا رحمانی نماینده وزن 90+ کیلوگرم کشورمان در بازی‌های ساحلی جهان سال 2019 در کشور قطر مثبت شده است، خواستار ضبط مدال طلا این کشتی گیر شد.
-  دمیتری آسانو، بوکسور 24 ساله بلاروسی که‌ طلای 2019 و نقره 2015 بازی‌های اروپایی و هم چنین مدال برنز رقابت‌های قهرمانی جهان را در کارنامه دارد با عقد قراردادی به تیم پلیمر خلیج‌ فارس خرم آباد در لیگ برتر ایران‌ پیوست تا در وزن 63 کیلوگرم برای این تیم روی رینگ برود.
- محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس که در بازی با فولاد از ناحیه همسترینگ مصدوم شده بود با پشت‌سر گذاشتن مراحل درمانی شرایط مناسبی پیدا کرده و در تمرین پرسپولیس هم حضور یافت .
-  محمدعبدلله داور اماراتی بازی بایرن مونیخ با الاهلی مصر را در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های در قطر  قضاوت خواهد کرد.
- مهدی علی نژاد معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به سئوالی درباره وضعیت پاداش آسیایی دو تیم گفت: 2 میلیون و 800 هزار دلار برای پرسپولیس و 300 هزار دلار برای استقلال در AFC داریم که هیچکدام دریافت نشده است. نزدیک به 6 میلیارد تومان هم در فیفا داریم که این پول را نگرفته‌ایم.
- مهدی ترابی پس از عقد قرارداد با پرسپولیس گفت : به عنوان بازیکن آزاد به‌ این تیم آمدم.انگیزه‌های من از قبل خیلی بیشتر است. امیدوارم با قهرمانی که به هواداران هدیه می دهیم اتفاقات تلخ گذشته را پاک کنم. با شناختی که از بچه‌ها دارم آنها به کم قانع نخواهند بود. دوست دارم یک بار دیگر با پرسپولیس در آسیا به فینال برسیم.
- با پیگیری جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بخش دیگری از طلب بازیکنان و کادرفنی سرخپوشان به حساب‌شان واریز شد. این اتفاق به فاصله کوتاه بعد از پرداخت پول به حساب ماریو بودیمیر مهاجم کروات و پیشین قرمزپوشان صورت گرفت.
- عباس جدیدی رسماً کاندیدای انتخابات شورای کشتی آسیا شد . 
- پورتو در حضور 90 دقیقه ای مهدی طارمی مقابل بلننزه به تساوی بدون گل رسید.
- مقامات بلند پایه AFC اعلام کردند ادامه بازی های انتخابی جام جهانی 2022 و جام ملت های آسیا 2023 به صورت متمرکز و در یک کشور برگزار خواهد شد.
-  نشست مدیرعامل و سرمربی استقلال در ساختمان باشگاه برگزار شد ،  در این جلسه ، مددی مدیرعامل استقلال بار دیگر حمایت خود را از سرمربی تیم اعلام کرد و از فکری خواست بی توجه به حواشی به کار خود با قدرت ادامه دهد.
- علیرضا رحیمی، معاون ورزشی تراکتور گفت : خواهان این هستیم که مسعود شجاعی سالیان سال سرمربی تیم بماند بحث حضور آندرانیک تیموریان روی نیمکت تراکتور از ابتدای فصل مطرح بود. شجاعی لیستی 12 نفره برای جذب بازیکن در نیم فصل به باشگاه ارائه کرده است مذاکرات با الکس نوری را تکذیب می‌کنم. ظرف چند روز آینده تصمیم نهایی در خصوص سرمربی گرفته می‌شود.
فرزانه توسلی رکورددار دوی 60 متر داخل سالن زنان ایران در سومین دور رقابت خود در اردوی آماده سازی صربستان قهرمان شد.
- باشگاه سپاهان اصفهان تحت رهبری شهربانو منصوریان قهرمان لیگ برتر ووشوی ایران شد . این مسابقات در تالار ووشو جریان داشت . 
- در پیکارهای لیگ های فوتبال اروپا این نتایج رقم خورد : بارنلی یک - برایتون یک ، نیوکاسل 3 - ساوتهمپتون 2 ، فولام صفر - وستهام صفر ، منچستریونایتد 3 - اورتون 3 ، لورین یک - ریمس صفر ، لیون 3 - استراسبورگ صفر ، لانس صفر - رن صفر ، فرایبورگ 2 - دورتموند یک ، شالکه صفر - لایپزیگ 3 ، اوکسبورگ صفر - وولفسبورگ 2 ، ماینز یک - اونیون برلین صفر ، له ور کوزن 5 - اشتوتگارت 2 ، گلادباخ یک - کلن 2 ، ساسولو یک - اسپیزا 2 ، آتالانتا 3 - تورینو 3 ، یوونتوس 2 - رم صفر (رونالدو و مدافع حریف) ، جنووا 2 - ناپولی یک ، له وانته 2 - گرانادا 2 ، هوئسکا یک - رئال 2 ، الخه 2 - ویارئال 2 ، سویا 3 - ختافه صفر 

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار