PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۶۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- دیاباته مهاجم تیم استقلال با مدیرعامل این باشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد. در این جلسه که مطالبات دیاباته به او پرداخت شد، مهاجم استقلال خطاب به مدیرعامل باشگاه عنوان کرد؛ به دلیل مصدومیت نتوانسته در فصل جاری برای استقلال زیاد مثمر ثمر باشد ولی امیدوار است که در نیم فصل دوم و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا بتواند بیشتر به تیم کمک کند.
- در نشست خبری قبل از مسابقه پرسپولیس با مس رفسنجان ، حمید مطهری، کمک مربی پرسپولیس گفت :  مس باشگاه ساختارمندی است و گروه فنی خوبی دارند آنها تا الان پدیده لیگ بوده‌ و باید مراقب باشیم. این تیم زیرکانه بازی می‌کند و در انتقال به حمله برنامه دارد. از مدیرعامل و گروهش بابت آرامشی که به تیم تزریق کرده‌اند تشکر ویژه می‌کنم.
- حنیف عمران زاده، یکی از کمک مربی های تیم فوتبال استقلال به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، از روز دوشنبه به قرنطینه رفت ، همچنین در آخرین تمرین از همه اعضای تیم فوتبال استقلال  تست کرونا گرفته شد.
- باشگاه شهرخودروی مشهد  برای طلب این باشگاه از پرسپولیس به AFC شکایت خواهدکرد، گویا پس ازپیوستن یحیی گل‌محمدی از شهرخودرو به پرسپولیس در نیم‌فصل لیگ نوزدهم، دو باشگاه به توافق مالی رسیدند و قرار شد سرخ‌های پایتخت با پرداخت ۸ میلیارد تومان رضایتنامه سرمربی جدید خود را دریافت کنند. انتقال انجام شد اما چک‌های مدیران و باشگاه پرسپولیس هیچ‌کدام پاس نشده است.
- رونالدو ،  ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس در اقدامی خیرخواهانه نسبت به تأمین مخارج درمان یک کودک مبتلا به سرطان قدم برداشت.
- دستورالعمل برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال که 10 اسفند در سالن اجلاس سران برگزار می شود توسط سایت رسمی فدراسیون فوتبال منتشر شد.
-  محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس تأکید کرد که این نهاد با حدود اختیارات خود نمی‌تواند، به تأیید صلاحیت‌های نامزدهای فدراسیون فوتبال ورود کند.
- باشگاه مس مقابل پرسپولیس ناصر سالاری، محمد قاضی، حامد نورمحمدی، محمد آقاجانپور و رحیم زهیوی را در اختیار ندارد.
- فیل فودن پس از بازی برابر لیورپول در صفحه خود عکسی از دوران کودکی اش که توپ جمع‌کن  منچسترسیتی بود را منتشر کرد و نوشت: "چطور شروع شد، چطور پیش می رود"
-  شهاب زاهدی، مهاجم ایرانی تیم المپیک دونتسک با عقد قراردادی 4 ساله به زوریا، دیگر تیم اوکراینی پیوست و همبازی اللهیار صیادمنش شد. 
- به دنبال اخراج رحمان رضایی از سمت مربیگری ، مجتبی حسینی سرمربی فعلی نفت مسجد سلیمان، مهدی تارتار سرمربی فعلی پیکان، فرهاد مجیدی و ساکت الهامی از گزینه هایی هستند که گفته می شود مسئولان ذوب آهن روی آنها نظر دارند.
-  فهرست نامزدهای تائید صلاحیت شده برای حضور در مجمع انتخاباتی اعلام شد ،  دراین میان بهاروند و فریدون اصفهانیان رد صلاحیت شدند.
- تیم ملی تکواندوی  بلغارستان به منظور برپایی اردوی مشترک با ملی پوشان کشورمان ، 20 بهمن از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد ایران شد و مطابق با برنامه ریزی انجام شده، فدراسیون تکواندو تا 12 اسفند میزبان این نفرات خواهد بود.
- در دومسابقه باقی مانده از دور تازه لیگ های انگلیس و اسپانیا ، تیم لیدز با دو گل از سد کریستال پالاس گذشت و مصاف آتلتیکو مادرید با سلتا ویگو با نتیجه 2-2 خاتمه یافت . در لیگهای انگلیس و اسپانیا ، منچسترسیتی (50 امتیاز) و آتلتیکو مادرید (51 امتیاز)  در صدر جدول بسر می برند.
- تیمهای تایگر مکزیک نماینده کونکاکاف و بایرن مونیخ نماینده اروپا روز پنج شنبه آتی دیدار فینال جام باشگاه های جهان را به میزبانی قطر برگزار خواهند کرد .
- درمرحله نیمه نهایی فوتبال  جام باشگاه های جهان ، تیم تایگر مکزیک با یک گل از سد پالمیراس برزیل گذشت و بایرن مونیخ آلمان نیز با دو گل دقایق 17 و 86  له واندوفسکی لهستانی  بر تیم الاهلی مصر فائق آمد . الدحیل قطر نیز با برتری سه بر یک مقابل اولسان کره در مکان پنجم ایستاد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار