PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۶۲۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰
تیم فوتبال سپاهان با برتری مقابل استقلال موفق شد صدر جدول لیگ برتر را از این تیم بگیرد.
کیهان ورزشی-
دیدارهای هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر امروز (شنبه) با برگزاری پنج دیدار آغاز شد که در پایان روز نخست این هفته، سپاهان بر صدر جدول رقابت‌ها تکیه زد.

شاگردان محرم نویدکیا در حالی موفق به صدرنشینی در لیگ برتر شدند که تا پیش از دیدار این هفته مقابل استقلال، با 25 امتیاز و یک امتیاز کمتر از رقیب مستقیم خود در رده دوم بودند. سپاهان با برتری 2 بر صفر در خانه صدر جدول را از استقلال گرفت و به تنهایی صدرنشین شد. هرچند بازی‌های سپاهان در نیم فصل اول به پایان رسیده، اما ممکن است پرسپولیس با دو بازی کمتر نسبت به این تیم، به صدر جدول برسد.

یکی دیگر از مهم‌ترین تعقیب کننده‌های سپاهان و استقلال، تیم صنعت نفت آبادان بود که در دیدار پایانی خود در نیم فصل مقابل ماشین‌سازی شکست خورد تا این تیم قعرنشین تبریزی به اولین برد فصل خود برسد. ماشین‌سازی هرچند اولین پیروزی خود را کسب کرد، اما همچنان 8 امتیازی است و از قعر جدول 16 تیمی لیگ تکان نخورد. دیگر تیمی که نتوانست در نیم فصل اول امتیازهای خود را دو رقمی کند، نساجی است که در دیدار خانگی امروز مقابل گل‌گهر با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و با 9 امتیاز در رتبه پانزدهم جدول است.

آخرین دیدار نیم فصل فولادی‌ها نیز برای آنها با موفقیت همراه بود، چراکه تقابل دو کاپیتان سابق استقلال روی نیمکت فولاد و شهر خودرو به سود جواد نکونام خاتمه یافت تا برتری 2 بر صفر فولاد مقابل شهر خودرو، این تیم را به جمع مدعیان بازگرداند. فولاد 23 امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به صنعت نفت از این تیم عبور کرد و در رتبه چهارم ایستاد.

یکی دیگر از تقابل‌های امروز دیدار دو تیم میانه جدول بود. نفت مسجدسلیمان در خانه میزبان آلومینیوم اراک بود که دیدار این دو تیم با برتری 2 بر یک میهمان همراه شد تا شاگردان رسول خطیبی جهش خوبی در جدول داشته باشند. نفت مسجدسلیمان 18 امتیازی باقی ماند و آلومینیوم با رسیدن به امتیاز 22 به رتبه هفتم جدول صعود کرد.

در زیر نتایج دیدارهای برگزار شده از هفته پانزدهم را می‌بینید:

نفت مسجدسلیمان یک - آلومینیوم اراک 2
ماشین‌سازی تبریز یک - صنعت نفت آبادان صفر
نساجی مازندران یک - گل‌گهر سیرجان 2
فولاد خوزستان 2 - شهر خودرو مشهد صفر
سپاهان اصفهان 2 - استقلال صفر

جدول کامل لیگ برتر در پایان دیدارهای روز نخست از هفته پانزدهم:
لیگ برتر فوتبال , فوتبال ,

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار