PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۶۲۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳
بازی‌های هفته بیست‌و‌یکم بوندس‌لیگا با چهار تساوی از جمله تساوی خانگی بوروسیا دورتموند مقابل هوفنهایم ادامه پیدا کرد.
کیهان ورزشی-
 در دومین روز از هفته بیست‌و‌یکم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال آلمان موسوم به بوندس‌لیگا، امروز (شنبه) چهار دیدار انجام شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال بوروسیا دورتموند در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا مقابل هوفنهایم به تساوی 2-2 بسنده کرد.

جیدون سانچس در دقیقه 24 دورتموند‌ها را پیش انداخت، اما گل دوم این تیم که توسط ارلینگ هالند در دقیقه 81 به ثمر رسید، نجاتبخش آن از یک شکست خانگی بود. هوفنهایم در دقیقه 31 توسط دابور و در دقیقه 51 توسط ایلهاس ببو به گل رسید و تا 9 دقیقه به پایان بازی هم برنده بود، اما در نهایت امتیازات را تقسیم کرد.

با این نتیجه که سومین تساوی و یازدهمین بازی بدون برد دورتموند در این فصل بوندس‌لیگا بود، زردپوشان وستفالن 33 امتیازی شدند و فعلاً در رده ششم جدول باقی می‌مانند. هوفنهایم هم با 23 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول است.

نتیجه این بازی در دیگر دیدار مهم که میان تیم‌های بایرلورکوزن و ماینتس برگزار شد، تکرار شد با این تفاوت که بایرلورکوزن در حالی در خانه به تساوی 2-2 رضایت داد که با گل‌های لوکاس آلاریو در دقیقه 14 و پاتریک شیک در دقیقه 84 ، از حریف خود 2 بر صفر پیش افتاده بود اما دروازه‌اش در دقایق 89 و 2+90 به ترتیب توسط روبرت گلاتزل و کوین اشتوگر باز شد و پیروزی را از دست داد. لورکوزن با یک امتیاز این بازی 36 امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد.

دو بازی دیگر هم برنده نداشت که وردربرمن در خانه مقابل فرایبورگ به تساوی بدون گل رضایت داد و مصاف خانگی اشتوتگارت و هرتابرلین هم با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار