PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۶۲۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- درپنج مسابقه انجام شده از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران ، این نتایج به دست آمد : سپاهان 2 - استقلال صفر ، نساجی یک - گل گهر 2 ، فولاد اهواز 2 - شهرخودرو صفر ، ماشین سازی یک - صنعت نفت آبادان صفر ، نفت مسجد سلیمان یک - آلومینیوم اراک 2 
- درهفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال کشورمان نتایج زیر رقم خورد : آرمان گهر سیرجان یک - فجر سپاسی 2 ، هوادار تهران صفر - شاهین بوشهر یک ، خیبر خرم آباد یک - شهرداری آستارا 2 ، ملوان انزلی صفر - نود ارومیه صفر ، رایکا بابل صفر - مس کرمان صفر ، پارس جنوبی یک - خوشه طلایی ساوه صفر
- کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی یوونتوس در حال حاضر از رکورد 500 میلیون فالوور در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، فیسبوک و توییتر عبور کرده و اولین فردی است که به این عدد خاص رسیده است.
- مبلغ 65 هزار یوروی دیگر به حساب ماریو بودیمیر نشست و مجموع دریافتی‌ او از باشگاه پرسپولیس، 315 هزار یورو شد.
- تیم فوتبال بایرن‌مونیخ آلمان به قهرمانی جام باشگاه‌های جهان رسید تا ششگانه تاریخی خود را تکمیل کند. این تیم پیش از این در بوندسلیگا، جام حذفی آلمان، لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اروپا و سوپر جام آلمان به قهرمانی رسیده بود.
- فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اشتباه داوری در بازی با فولاد به ضرر شاگردان گل‌محمدی را تائید کرد.
- صویرمهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که گل زیبای تیمش را مقابل براگا به ثمر رساند روی جلد نشریه پرتغالی رفت.
- عبدالعلی چنگیز پیشکسوت فوتبال که در امارات مربیگری می کند به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد و خبرها حکایت از آن دارد که در حال حاضر وضعیت جسمانی او بهتر است.
-  لیونل مسی مهاجم بارسلونا از طرف بنیاد کونِکس جایزه پرستیژ کونکس را دریافت کرد، جایزه ای که در پایان هر دهه به بهترین ورزشکار آرژانتینی دهه گذشته اهدا می‌شود.
- رسانه‌های ایتالیایی خبر از علاقه تیم میلانو برای جذب میلاد عبادی‌پور، ستاره ایرانی والیبال تیم اسکرا بوهاتوف لهستان دادند.
- براساس گزارش رسانه‌های انگلیسی، خانه کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی اورتون توسط سارقانی که ماسک به صورت داشتند ، مورد دستبرد قرار گرفت . 
- علی کریمی پیشکسوت فوتبال ایران و کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال کشورمان در انتخابات پیش رو روز شنبه به امارات سفر و با مسئولان باشگاه الاهلی دبی دیدار کرد.
- مازیار زارع سرمربی ملوان بندرانزلی پس از چند هفته عدم نتیجه گیری از سمتش استعفا داد! زارع پس از تساوی ملوان بندرانزلی مقابل نود ارومیه با حضور در کنفرانس خبری و در حضور خبرنگاران از سمتش استعفا داد! باید دید واکنش مدیران باشگاه ملوان بندرانزلی نسبت به استعفا زارع چیست !
- مرحله چهارم اردوی تیم ملی کومیته و مرحله اول اردوی تیم ملی کاتا بانوان کشورمان که از 18 بهمن ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات آغاز شده بود، به پایان رسید. مرحله دوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از 30 بهمن الی 7 اسفند ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز خواهد شد.
- احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال که  به دلیل حمله قلبی راهی بیمارستان شده بود پس از یک شب بستری  با نظر پزشک مرخص شد اما وضعیت مددی  مجددا وخیم  و او یک بار دیگر به بیمارستان رفت .
- مهدی تارتار مربی پیکان به دلیل درگذشت مادر همسر خود در نشست خبری قبل از دیدار تیم‌های پرسپولیس و پیکان در هفته پایانی نیم فصل لیگ برتر شرکت نخواهدکرد.
- عبدالکریم کاکاحاجی، عضو اسبق تیم ملی کشتی فرنگی و نایب قهرمان آسیا که از جمله چهره‌های شناخته شده این ورزش در خطه خوزستان و کشور نیز محسوب می‌شود دلیل اعتراض خود به روند انتخابات هیات کشتی خوزستان را مهندسی انتخابات عنوان کرد.
- ابومسلم تیم محبوب خراسانی ها از سال آینده برای شروعی دوباره ، از لیگ سه به فوتبال برمی گردد تا به جایگاهی که در گذشته داشت برسد.
- صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه واکسیناسیون ورزشکاران باید در اولویت باشد، گفت: پیش‌بینی ما در 50 فدراسیون حدود 10 هزار نفر است و حداقل 20 هزار و حداکثر 30 هزار دوز نیاز داریم که امیدواریم مجوز خرید واکسن را اخذ کنیم.
- تاکنون 9 باشگاه برای میزبانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا درخواست داده‌اند که نام چهار نماینده ایران هم در میان درخواست دهندگان وجود دارد : استقلال ، پرسپولیس، تراکتور و فولاد ، الهلال و الاهلی از عربستان ،  الوحده و الشارجه از امارات و الشرطه از عراق
- در سه دیدار باقی مانده از هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران عصر روز یک شنبه ، پرسپولیس با پیکان ، تراکتور با سایپا و مس رفسنجان با ذوب آهن روبرو خواهند شد.
- تازه ترین نتایج لیگ های فوتبال اروپا : لستر 3 - لیورپول یک ، کریستال پالاس صفر - بارنلی 3 ، پاری سن ژرمن 2 - نیس یک ، ریمس یک - لانس یک  ، لیون یک - مون پولیه 2 ، دورتموند 2 - هافن هایم 2 ، وردربرمن صفر - فرایبورگ صفر ، اشتوتگارت یک - هرتا یک ، له ور کوزن 2 - ماینز 2 ، اونیون برلین صفر - شالکه صفر ، تورینو صفر - جنووا صفر ، ناپولی یک - یوونتوس صفر  ، اسپیزا 2 - آس میلان صفر ، گرانادا یک - آتلتیکو مادرید 2 ، سویا یک - هوئسکا صفر ، ایبار یک - وایادولید یک  ، بارسلونا 5 - آلاوز یک ، منچستر سیتی 3 - تاتنهام صفر  ، برایتون صفر - استون ویلا صفر
- محمود فکری ،سرمربی استقلال به دنبال باخت دو بر صفر تیمش مقابل سپاهان در اصفهان و از دست دادن صدر جدول لیگ برتر  در پاسخ به این سوال که چرا در هر بازی شاهد تغییرات در تیم هستیم گفت: «خیلی ممنون، خسته نباشید. زمانی که ما می‎بریم سوالی نیست اما وقتی می‎بازیم همه سوال می‎پرسند.» فکری با بیان این جمله سالن کنفرانس خبری را ترک کرد !!
- نویدکیا در نشست خبری پس از مسابقه با استقلال گفت : در نیمه اول بی نقص بودیم، ولی در نیمه دوم بازیکنان ما دفاع کرده و خیلی بهتر در این کار عمل کردند. استقلال فقط دو  موقعیت نسبتا خوب داشت، ولی در مجموع ما هم در کار دفاعی و هم در خط حمله خوب کار کردیم امیدوارم این روند را ادامه بدهیم با این وجود که می‌دانم لیگ سختی در پیش داریم .
- مدیرعامل شرکت شستا گفت : دو میلیون یورو که از فدراسیون فوتبال ایران  طلب داشتیم به نرخ روز دریافت کردیم.کمکی که به فدراسیون کرده بودیم را عیناً پس گرفتیم، چون ما مستقیماً با ویلموتس در ارتباط نبودیم.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار