PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۶۲۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در مرحله حذفی رقابت های  لیگ قهرمانان فوتبال اروپا ، تیم پاری سن ژرمن فرانسه به تلافی شکست سنگین  چندسال پیش ، سه شنبه شب توانست دیدار رفت خود با بارسلونا در نیوکمپ را با برتری 4 - 1 پشت سر بگذارد ، ام با په زننده سه گل از چهارگل تیمش بود ، گل دیگر را مویز کین زد ، مسی تنها گل بارسا را با پنالتی به ثمر رساند. در مسابقه دیگر تیم لیورپول در منزل لایپزیگ دو بر صفر پیروزشد.
- چهارشنبه شب در ادامه بازیهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا ، پورتو با یوونتوس و سویا با دورتموند روبرو می شوند. جنگ طارمی و رونالدو برای گلزنی در مسابقه یووه و پورتو جذاب خواهدبود.
- کارشناسان Sportradar ، که توسط Fifa به عنوان الگو جهانی در زمینه شرط‌بندی و تبانی در رقابت های ورزشی معرفی شدند ، بیش از 600 هزار مسابقه را در 26 رشته ورزشی در سال 2020 ردیابی کردند و شاهد یک افزایش شگفت انگیز در شرط بندی بازی‌های دوستانه فوتبال در موقعیت کرونا بودند. 
- نواک جوکوویچ مدافع عنوان قهرمانی تنیس آزاد استرالیا با نتیجه سه بر یک از سد الکساندر زورف عبور کرد و برای نهمین بار راهی مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها شد.
- میسون گرینوود قرارداد خود با منچستریونایتد را تا سال 2025 تمدید کرد.
- با اعلام مالک و مدیران باشگاه تراکتور بازیکنان جدیدی به این تیم اضافه خواهند شد. علیرضا رحیمی معاون ورزشی باشگاه تراکتور اعلام کرد به احتمال فراوان حمزاویی، میلاد فخرالدینی و هخامنش به علاوه 5، 6 بازیکن زیر 25 سال و زیر 23 سال در لیست مازاد تراکتور در نقل‌و‌انتقالات نیم‌فصل خواهند بود.
- سمیعی مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد : حل مشکلات پرسپولیس کار یکی، دو روز نیست ، در دو هفته گذشته چند کار مهم انجام دادیم ، حرکت تیم ما به گونه‌ایست که می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم ،ما می‌خواهیم بهترین جایگاه این فصل را از آن خود کنیم و برای رسیدن به افتخارات بیشتر، هیجان و انرژی داریم.
- رئیس فدراسیون ووشو در اظهار نظری قابل تامل! می گوید: کریمی ورزشکار فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی است و در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان 2018 تست دوپینگ او مثبت شد ، فدراسیون پزشکی ورزشی خبر دوپینگ کریمی را اول بهمن ماه اعلام کرده بود و این موضوع ارتباطی به فدراسیون ووشو ندارد، چون کریمی بازیکن تیم ملی ووشو نیست!! 
- مسابقات جهانی بوکس انتخابی بازی های المپیک توکیو که پیش از این قرار بود ماه ژوئن (خرداد 1400 ) برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.  علاوه بر شیوع ویروس کرونا، دلیل دیگر برگزار نشدن این مسابقات، تعویق مسابقات انتخابی بوکس اروپا از آوریل به ژوئن است.
- تیم تراکتور عنوان بهترین تیم در بازی‌های خارج از خانه را در نیم‌فصل نخست از آن خود کرد.
- فدراسیون فوتبال کشورمان به صورت رسمی خواهان میزبانی ادامه مسابقات انتخابی مقدماتی جام جهانی شد. قرار است مراحل رسمی جهت تکمیل فرم درخواست میزبانی در روز جمعه از سوی کنفدراسیون به فدراسیون‌های عضو ارسال شود. 
  - یک پزشک و متخصص گفت : علائم کرونای انگلیسی همانند کووید19 ، تب، لرز، تعریق، کوفتگی بدن، بی‌حالی شدید، سردرد، تنگی نفس و سرفه است اما با این تفاوت که شدت آن بیشتر بوده و بروز علائم بالینی آن نیز زودتر است. ورزش کردن بار اضافی به بدن وارد می‌کند و بر همین اساس توصیه می‌شود که افراد به‌ویژه در ماه اول ابتلای به این بیماری ورزش نکنند و تمام انرژی‌شان را صرف ریکاوری بدن نمایند. 
-  محمود فکری در تمرین استقلال حاضر شد تا با این اتفاق مشخص شود او کماکان هدایت آبی‌پوشان را برعهده خواهد داشت جلسه تصمیم گیری هیات مدیره استقلال برای تعیین تکلیف  نیمکت این تیم، با دو رای منفی و دو رای مثبت به پایان رسید .
- پس از پیگیری و رایزنی‎های فدراسیون کشتی در مورد محرومیت مادام‎العمر طالب نعمت‎پور از اتحادیه جهانی کشتی، محرومیت این کشتی‎گیر لرستانی کشورمان به 8 سال کاهش یافت.
-  مجتبی حسینی مربی این فصل نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر در پایان نیم فصل از این باشگاه جدا شد و رسما به عنوان سرمربی هدایت ذوب آهن اصفهان را در دست گرفت. 
- مدیر رسانه‌ای باشگاه شهرخودرو مشهد مدعی شد شکایت این باشگاه از پرسپولیس در خصوص طلب انتقال گل محمدی به این تیم  ، به کنفدراسیون آسیا اعلام وصول شده است.
- اگر پرسپولیسی ها  بتوانند از میان بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ‌های خارجی، یکی‌شان را به خدمت بگیرند، با جذب 4 بازیکن در نقل‌وانتقالات زمستانی (ترابی و سه بازیکن دیگر) به کار خود پایان می‌دهند.
- برنامه بازی‌های تیم ملی ایران در انتخابی جام جهانی به  شرح زیر اعلام شد : ایران - هنگ کنگ - 3 ژوئن (13 خرداد 1400) ، ایران - بحرین 8 ژوئن (17خرداد ) کامبوج - ایران 11 ژوئن (21 خرداد )، ایران - عراق - 15 ژوئن (25 خرداد ) این مسابقات به صورت متمرکز و به میزبانی یکی از کشورهای گروه C برگزار می‌شود و در صورت نبود میزبان، مسابقات در کشور ثالث (بی‌طرف) انجام خواهد شد. ایران هم برای میزبانی مسابقات اعلام آمادگی کرده است.
- شماری از هواداران تیم فوتبال استقلال به دنبال شرایط نامطلوب تیم‌شان در فصل جاری مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کردند.آنها که وزارت ورزش و جوانان را مقصر اصلی ناکامی‌های استقلال در سال‌های اخیر می‌دانند، با آوردن بنری خواهان بازگشت امیر قلعه‌نویی شدند. 
- با دوپینگی شدن معین تقویی و حمیدرضا قلی‌پور در مسابقات جام جهانی ووشو سال 2018 و مثبت  شدن دوپینگ مریم هاشمی در مسابقات جهانی سال 2019 چین، حالا این بارتست دوپینگ امیر کریمی در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان سال 2018 مثبت اعلام شده است. سانداکاری که در ماکائو وزن 80 کیلوگرم مبارزه کرده بود و مدال طلا گرفت حالا با چهارسال محرومیت روبرو شده است.
-  با اعلام علیرضا رحیمی معاون ورزشی باشگاه تراکتور، این تیم برای جذب پیمان بابایی مهاجم تیم فوتبال ماشین‌سازی پیشنهاد 2.5 ساله‌ای به ارزش 8 میلیارد تومان به این بازیکن ارائه داده است و تا 24 ساعت دیگر منتظر پاسخ این بازیکن خواهد بود.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار