PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۶۲۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال به انتقاد از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پرداخت و به او توصیه کرد با توجه به مسئولیتی که دارد، کُری نخواند.
کیهان ورزشی-

به نقل از تسنیم، مهدی پاشازاده درباره کُری‌خواندن محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات علیه استقلال پس از برد روز گذشته پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: اینکه هر کسی حق دارد تیمی را دوست داشته باشد، ایرادی ندارد، اما هر جامعه‌ای فرهنگ و قانون خودش را دارد. شاید در اروپا مشکلی نداشته باشد، اما در فرهنگ ما پذیرفته نیست یک مسئول اینگونه رفتار کند. مسئولی که بچه و جوان است، نباید در جایی که مسئولیت دارد، این گونه کُری بخواند. این کارها جایی در فرهنگ ما ندارد.

«شما می‌توانید از تیم خودت طرفداری کنی و مشکلی نیست.» وی با بیان این جمله افزود: آقای جهرمی! وقتی به تیمی که 30 میلیون طرفدار دارد، تیکه می‌اندازی، اتفاقات دیگری برایت می‌افتد. ایرادی ندارد از تیمت حمایت و از برد شیرین صحبت کنی، اما نه اینکه به تیم دیگری کنایه بزنی. کاری با پرسپولیس نداریم، اصالت استقلال از جهرمی بیشتر است و وقتی اصالت را زیر می‌بری، باید انتظار انتقاد تند هم داشته باشی. خانواده ما را زیر سؤال نبر و تیکه نینداز و حالا که این کار را کردی پای همه چیز بایست. نمی‌خواهیم توهین کنیم و تنها قصد داریم از خودمان دفاع کنیم. مشکل اینجاست که شما مجازی هستید، آن هم مجازی فیک! اگر جگر داری، در استادیوم مقابل هواداران استقلال کُری بخوان! اینکه پشت دیوار باشی و فحش بدهی و بروی، کار مهمی نیست!
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار