PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۶۲۶۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
کیهان ورزشی-

قرار است ۱۰ اسفند ،انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شود.اهالی فوتبال و علاقه مندان به این رشته در کشور پیش از برگزاری انتخابات از دست اندرکاران این اتفاق مهم مطالبه ای مشترک دارند و آن هم برپایی انتخابات فدراسیون فوتبال در فضایی سالم و دور از حاشیه است.تمام کسانیکه رویدادهای داخلی فوتبال ایران را پیگیری می کنند و از تصمیمات گذشته و اوضاع کنونی فوتبال گله مند هستند انتظار دارند که برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال به دور از پشت پرده ها و نفوذ برخی افراد منفعت طلب شکل بگیرد و خروجی اش واقعی باشد.جماعت فوتبالی کشور توقع دارند که انتخابات شفاف و روشن باشد و حتی برخی افراد قادر نباشند که فضای انتخابات فدراسیون فوتبال را به سمت و جریان دلخواه خود سوق دهند.نگرانی جماعت فوتبالی کشور از اتفاقات پیش از انتخابات اسفند ماه در روزهای گذشته محسوس شد و متاسفانه از گوشه و کنار شنیده می شود که عده ای با سوابق تاریک که متاسفانه صاحب نفوذ در عرصه فوتبال هستند با استفاده از جریان سازی و لابی گری به دنبال مسموم کردن فضای قبل از انتخابات هستند تا خروجی انتخابات فدراسیون فوتبال همانی شود که می خواهند.برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در فضای سالم و شفاف ،ضرورت و نیاز کنونی این رشته ورزشی و پرمخاطب است.
فضای فوتبال طی سالهای اخیر با سوءمدیریت و تصمیمات نابخرادنه همراه بوده و اهالی فوتبال از این فضای مه آلود خسته شده اند.اهالی فوتبال و تمامی علاقه مندان به این رشته ورزشی در کشور امیدوارند که با انتخاب رئیس جدید فدراسیون فوتبال شاهد مبارزه واقعی با فساد و باندهای دلالی باشند.مفاسدی که به فوتبال کشور زیان وارد کرده و چهره فوتبال را تخریب نموده است.مبارزه با فساد و باندهای دلالی که طی سالهای گذشته فوتبال را به خدمت خود درآورده اند و ظاهرا دست بردار نیستند مهم ترین مطالبه اهالی فوتبال و علاقه مندانش از رئیس آینده فدراسیون است.همانطور که در شماره های قبلی اشاره مستقیم شد بزرگترین معضل کنونی فوتبال ایران ،سوءمدیریت بوده است.سوءمدیریتی که فوتبال را به سمت حواشی مخرب سوق داد. عقد قرارداد عجیب با مارک ویلموتس سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال یکی از مواردی است که خروجی سوءمدیریت در راس فوتبال بوده است.موارد دیگری هم در این زمینه موجود است که به فوتبال و خانواده اش خسارت وارد کرده است.متاسفانه اختیار فوتبال طی سالهای اخیر در دست افرادی بود که تصمیماتشان برای فوتبال در برخی زمینه ها مفید نبود و فوتبال را با مشکلات جدی مواجه کرد.
قطعا مدیریت فوتبال ،زمانی به سمت ثبات و تصمیمات معقولانه پیش می رود که افرادی دلسوز سکان هدایت فدراسیون فوتبال را برعهده بگیرند.
فوتبال در کشور ما هم طرفداران چند ده میلیونی دارد، پس نباید فوتبال گرفتار زد و بندها و حاشیه سازی افرادی شود که اهالی فوتبال دل پردردی از آنها دارند.همان هایی که با تصمیمات شان،  فضای شائبه برانگیزی در فوتبال و مدیریتش به وجود آوردند. نگرانی بخشی از جامعه فوتبال در روزهای پیش از انتخابات فدراسیون فوتبال نشات گرفته از همین مسائل است.اهالی فوتبال دیگر نمی خواهند سکان هدایت فوتبال به دست کسانی بیفتد که فوتبال را با سوءمدیریت به سمت فضایی بحث برانگیز و پرحرف و حدیث پیش بردند و خروجی شان پس از سالها مدیریت در فوتبال بدهکاری و زیان های مالی بوده است.اهالی فوتبال و علاقه مندانش امیدوارند این بار خروجی انتخابات فدارسیون فوتبال کسانی باشند که برای مبارزه با فساد عزم راسخی داشته باشند و در فوتبال مدیریت کنند و هدف شان خدمت به فوتبال کشور باشد.به حد کافی برای آبادی فوتبال شعار داده شده و وقت عمل فرا رسیده است.امیدواریم که انتخبات فدراسیون فوتبال در فضای سالم و به دور از لابی گری و جریان سازی ها برگزار شود و کار و بار فوتبال به دست افراد مدیر،کاربلد و سالم بیفتد.  

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
گودرزی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
0
0
سلام استاد مدنی هیات فوتبال بازم به دست شیرازی انحصارطلب افتاد کل فوتبال مخالفش بود اما شیرازی رای آورد و رییس ماند استاد مدنی در فوتبال چه خبر؟؟؟ نکنه ما سرکاریم؟؟؟ نکنه نظر مردم الکیه؟؟؟جناب مدنی انتخاب شیرازی دهن کجی به فوتبال است!!! فوتبال مثل خیلی از بدبختی های دیگه درست نمیشه و به حال فوتبال باید زار زار گریه کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار