PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۲۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
سرمربی جدید تراکتور گفت که این تیم هنوز لیست ورودی و خروجی مشخصی ندارد.
کیهان ورزشی-

به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، رسول خطیبی در حاشیه اولین حضورش در تمرین تیم تراکتور، اظهار داشت: در ابتدا از مجموعه مدیریت باشگاه، آقایان زنوزی، الیاسی، مدیرعامل، هیئت ‌مدیره و دکتر رحیمی تشکر کرده و افتخار می‌کنم که سرمربی تیم بزرگ‌ تراکتور هستم. از پیشکسوتان، هواداران و مردم آذربایجان رخصت می‌خواهم و امیدوارم کنار یکدیگر روزهای خوبی داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: نام تراکتور از همه نام‌ها بزرگ‌تر است و مطمئن باشید که به احترام این نام با هیچ‌کس تعارف ندارم. در این مجموعه، نام تراکتور مهم‌تر از هر موضوع دیگری است و بازیکنان و عوامل باید در اختیار تیم باشند و ان‌شاءالله با تمام وجود برای تراکتور کار کنیم. سربلندی تراکتور، باعث سربلندی هواداران خواهد بود.

سرمربی جدید تیم تراکتور با اشاره به انتشار نام برخی بازیکنان پیرامون باشگاه تراکتور، گفت: نام‌های زیادی در فضای مجازی مطرح می‌شود. من تا این لحظه نه لیست خروجی به باشگاه دادم و نه لیست ورودی. صبح امروز قرارداد پیمان بابایی امضا شد و بعد از جلسه‌ای که با مسئولان باشگاه برگزار خواهیم کرد، لیست بازیکنان مدنظرم را به آنها می‌دهم. وی ادامه داد: ان‌شاءالله بتوانیم بازیکنان مدنظرمان را به خدمت بگیریم تا تیمی قوی را در نیم‌فصل دوم روانه مسابقات کنیم و سربلند باشیم.

خطیبی در پایان اظهاراتش خاطرنشان کرد: از مردم و مسئولان استان مرکزی، بازیکنان و هواداران آلومینیوم اراک تشکر می‌کنم و امیدوارم روزهای خوبی داشته باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار