PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۶۲۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- در دو بازی انجام شده از مرحله حذفی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا ، تیم بایرن مونیخ آلمان در خاک ایتالیا تیم لاتزیو را به لطف گلهای له واندوفسکی ، جمال موسیالا ، لروی سانه و اسربی ( بازیکن حریف) 4 - 1 شکست داد و در دومین مسابقه تیم چلسی درخاک اسپانیا با گل اولیور ژیرو در دقیقه 68 از سد تیم سخت کوش آتلتیکو مادرید گذشت.
- در ادامه پیکارهای مرحله حذفی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا چهارشنبه شب ، مونشن گلادباخ با منچسترسیتی و آتالانتا با رئال مادرید مصاف خواهند داد .
- فدراسیون جهانی فوتبال طی حکمی اعلام کرد که، پرونده مربوط به شکایت ایوانکوویچ در خصوص رد درخواست پاداش فینال آسیایی از سوی مربی پیشین سرخپوشان را مورد بررسی قرارداد و رای خود را به سود باشگاه پرسپولیس صادر کرده است.
- باشگاه رئال مادرید از خودروهای جدید آئودی برای بازیکنان خود رونمایی کرد.
درحالیکه قرار بود میزبان های رسمی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اعلام شود اما به روز بعد موکول شد. پرسپولیس در این دوره شانس زیادی برای گرفتن میزبانی گروه پنجم دارد.
- علیرضا بیرانوند سنگربان ایرانی باشگاه آنتورپ بلژیک که در دیدار تیمش برابر سنت ترویدن در دقیقه 30 مصدوم و زمین مسابقه را ترک کرد حالا به احتمال فراوان نمی‌تواند تیمش را در دیدار پنج شنبه شب برابر گلاسکو رنجرز در لیگ اروپا همراهی کند.
- در نظرخواهی نشریه آلمانی کیکر، یورگن کلوپ مربی لیورپول بالاترین میزان رای را از سوی هواداران کسب کرد و بعنوان بهترین مربی کنونی جهان برگزیده شد.
- دغدغه اصلی مدیران باشگاه استقلال تامین پول برای پرداخت بدهی بودوروف است. با وجود اینکه مطالبات بازیکنان باقی مانده و این مساله در تمرین اخیر هم حاشیه ساز شده و ممکن است به اعتصاب تمرینات هم بکشد اما مدیران باشگاه اولویت خود را روی تامین منابع مالی برای پرداخت پول بودوروف و باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی گذاشته اند.
- ترابی که این روز ها در تمرینات پرسپولیس از آمادگی بالایی برخوردار است به دلیل محرومیت از نقل و انتقالات هنوز نتوانسته قرارداد خود را ثبت کند.از همین رو یحیی گل محمدی از سمیعی درخواست کرده تا هرچه زودتر این مشکل حل شود چون گل محمدی می خواهد از ترابی در ترکیب فیکس تیمش مقابل سایپا استفاده کند.
- سجاد آقایی بازیکن استقلال با انتقالی قرضی به نساجی مازندران پیوست. ازشروع فصل تاکنون خیلی از بازیکنان جذب شده ، قرار داد با استقلال را فسخ وبه دیگر تیمها پیوستند.کریمی ، بلبلی ، دشتی ، زکی پور و...ازجمله بازیکنانی بودند که این باشگاه را به دلیل بی نظمی ترک کردند.
- رضا دهقانی وینگر فصل گذشته نساجی و فصل اخیر سپاهان، بار دیگر به جمع سرخ‌پوشان مازندرانی پیوست.
- با نظر مجید جلالی ، سعید جلالی‌راد دروازه‌بان شهرخودرو، به عضویت تیم نساجی درآمد.
- روح‌الله سیف‌اللهی وینگر شهرخودرو با عقد قراردادی به تیم سایپا رفت .
- در حالیکه کانال رسمی باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای از هواداران خواسته بود از تجمع مقابل مجلس خودداری کنند و آن را غیرقانونی نامیده بوداما طرفداران استقلال با بی توجهی به بیانیه باشگاه، مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع و نسبت به عملکرد مدیران این باشگاه به شدت معترض بودند.
- محسن الغسانی مهاجم عمانی سپاهان از این تیم جدا شد.
- "هنری کورتینه" مدال آور اسبق جهانی و اروپایی و نخستین و تنها دان 10 جودوی فرانسه در 90 سالگی درگذشت.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار