PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۲۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- از اطراف باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که با توجه به اینکه جذب شهریار مغانلو تقریبا قطعی شده و مهدی ترابی هم به این تیم پیوسته و محرومیت آل‌کثیر هم تا یک ماه دیگر تمام می‌شود، جدایی رمضانی از جمع سرخپوشان قطعی است. به احتمال فراوان رمضانی راهی نساجی یا مس رفسنجان خواهد شد.
- اتومبیل پورشه کمیاب دیه‌گو مارادونای فقید که در اولین فصل حضورش در فوتبال اروپا پشت فرمان آن می‌نشست با رقم پایه 130 هزار پوند به مزایده گذاشته شد. این پورشه مدل 1992 همان خودرویی است که مارادونا در اولین فصل حضورش در لالیگا در تیم سویا به خاطر رانندگی با سرعت غیرمجاز (111 مایل بر ساعت) جریمه شد.
- فرشاد فرجی مدافع تیم فوتبال شهر خودرو با پرداخت 2میلیارد تومان رضایتنامه خود را دریافت کرد. فرجی عازم تهران می‌شود تا رسماً به تیم فوتبال پرسپولیس بپیوندد.
- امیر مهدی علوی سخنگو و مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال با انتشار پستی در صفحه مجازی خود از سمتش استعفا کرد.
- عیسی آل کثیر مهاجم محروم قرمزپوشان در دیدار شهرخودرو _ پرسپولیس روز 14 فروردین به میادین بازخواهد گشت.
- در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اوکراین؛ تیم زوریا در حضور نود دقیقه ای زاهدی در ترکیب و نیمکت نشینی صیادمنش، تیم وِرِس را دو بر یک شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد.
- فرهاد مجیدی با عقد قراردادی به مدت 2 سال و نیمه رسما هدایت تیم فوتبال استقلال تهران را بر عهده گرفت.
- امین قاسمی‌نژاد مهاجم‌شهرخودرو برای عقد قرارداد با آبی‌پوشان پایتخت راهی تهران شد.
- به دنبال انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال، وی از مسئولان این باشگاه درخواست کرد شرایط بازگشت هروویه میلیچ به ایران و این تیم را فراهم کنند.
- فرهاد مجیدی سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال خواهان همکاری با پیروز قربانی، فراز کمالوند و بهزاد غلامپور (مربی دروازه‌بان‌ها) شده است.البته پیروز قربانی با تیم فوتبال سایپا قرارداد دارد و در صورتی که بتواند رضایتنامه خود را از باشگاه سایپا دریافت کند به کادر فنی تیم فوتبال استقلال اضافه خواهد شد. فراز کمالوند نیز قرار است به عنوان مدیر فنی در تیم فوتبال استقلال فعالیت کند و به این تیم کمک کند.
- با اعلام باشگاه تراکتور؛ عکاشه حمزاوی و وفا هخامنش از جمع شاگردان خطیبی جدا شدند.
- اکبر آفاقی که در ابتدای فصل ماشین سازی پیوسته بود و به عنوان کاپیتان در ترکیب تیم نقش آفرینی می‌کرد، پس از بدعهدی این باشگاه تصمیم به فسخ قرارداد گرفت و از تیم تبریزی جدا شد.
- تیم بارسلونا با برتری سه بر صفر برابر سویا به فینال جام حذفی اسپانیا راه یافت ، دیدار رفت دو بر صفر به سود سویا شده بود . دیگر بازی جام حذفی ، بین دوتیم له وانته و بیلبائو روز پنج شنبه انجام می شود. بازی رفت دوتیم یک بر یک به پایان رسیده بود.
- در مرحله یکچهارم نهایی جام حذفی آلمان تیم لایپزیگ دو بر صفر وولفسبورگ را برد ، دورتموند یک بر صفر گلادباخ را مغلوب کرد ، تیم «هالستین کیل» که بایرن را حذف کرده بود این بار با سه گل در زمین «رات ویس اسین» به برتری رسید.مصاف رگنسبورگ با برمن انجام نشد.
- در ادامه رقابت های فوتبال باشگاه ها در کشورهای اروپا این نتایج به دست آمد : بارنلی یک - لستر یک ، شفیلد یونایتد یک - آستون ویلا صفر ، کریستال پالاس صفر - منچستر یونایتد صفر ، لیون یک - رن صفر ، برست 3 - دیژون یک ، متز صفر - آنژه یک ، نیس 2 - نیم یک ، سنت اتین 2 - لانس 3 ، بوردو صفر - پاری سن ژرمن یک ، لیل 2 - مارسی صفر ، مون پولیه یک - لورین یک ، نانت یک - ریمس 2 ، استراسبورگ یک - موناکو صفر ، ساسولو 3 - ناپولی 3 ، کالیاری یک - بولونیا صفر ، آتالانتا 5 - کروتونه یک ، فیورنتینا یک - رم 2 ، آس میلان یک - اودینزه یک ، بن ونتو صفر - ورونا 3 ، جنووا یک - سامپدوریا یک 
- درحالیکه بازی بارسا با سویا ، تا آخرین لحظه یک بر صفر با گل دمبله پیش می رفت ، به دنبال سانتر گریزمن ، جرار پیکه ، مدافع کهنه کار اسپانیایی و بارسلونا با ضربه سر گل دوم تیمش را به ارمغان آورد تا دوتیم در مجموع دوبازی رفت و برگشت 2 - 2 شوند ، بارسا گل سومش را در وقت های اضافی زد تا حکم صعود به فینال سند بخورد.
- در جام حذفی فوتبال پرتغال ، تیم براگا سه بر دو پورتو را شکست داد تا مهدی طارمی و همبازی هاش از ادامه راه باز بمانند .

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار