PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۶۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
زبان سرخ / رزومه سازی لازم نیست
زبان سرخ / سالی چند بار آفتابی شوید و کادوهایتان را بگیرید!

آخرین جلسه اعضا هیات رئیسه فدراسیون بسکتبال روز چهارشنبه 13 اسفندماه در سال 1399 به منظور ارائه دستاوردهای فدراسیون در سال جاری و بررسی برنامههای سال آینده برگزار شد. این جلسه با حضور رامین طباطبایی (رئیس فدارسیون)، فریده شجاعی( نایب رئیس بانوان)، شبنم کلاهی (دبیر کل)، لعبت خلیلی (خزانهدار)، رامین اقبال (بازرس)، ایرج لارودی (کارشناس)، علی شکوری (عضو هیات رئیسه) و مازیار ناظمی( عضو هیات رئیسه فدراسیون بسکتبال) برگزار شد. طباطبایی گزارشی از دستاوردهای فدراسیون بسکتبال در سال 1399 خدمت اعضای هیات رئیسه ارائه داد. دراین خبر که روی سایت فدراسیون منتشر شده موارد زیادی به عنوان دستاوردهای فدراسیون بسکتبال ذکر شده که چند مورد آن ها را با هم مرور می کنیم:

*حضور تیمهای قدرتمند در بخش لیگ برتر بانوان و جذب بازیکنان خارجی.

* تجلیل سیدرضا صالحیامیری رئیس کمیته ملی المپیک از حضور بازیکنان خارجی در لیگ برتر بانوان.

*تعیین مربیان تیمهای ملی پایه و امید در بخش آقایان و سرمربی تیم ملی بسکتبال سه نفره و ۵ نفره بانوان.

*اعلام آمادگی جهت میزبانی برای برگزاری مسابقات جوانان پس از لغو شدن مسابقات قهرمانی جوانان آسیا از سوی فیبا.

گفتنی است در پایان، طباطبایی با اهدای هدایایی از همکاران و اعضای محترم هیات رئیسه قدردانی کرد.

و...

پی نوشت: این چند مورد را هم ما به دستاوردهای فدراسیون بسکتبال اضافه می کنیم :1-برگزارکننده دیدار افتتاحیه المپیک(!) 2-کلنگ زنی برای ساخت مجموعه بسکتبال در بیابان های روبروی پنج سالن آزادی (!)3-انتخاب رامین طباطبایی به عنوان عضو شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان (!) 4-برگزاری مرحله پلى آف مردان با حضور 16 تیم مرحله گروهی (!)5-تلاش برای آسفالت کردن جلوی در فدراسیون بسکتبال(!)6-تلاش های خیلی زیاد برای به دست آوردن سالن افراسیابی(!)7-مطلع بودن مدیر تیم های ملی از تعداد بازیکنان کرونایی و لغو پنجره سوم 8-درخواست میزبانی برای همه مسابقات لغو شده در کره زمین (!)9-معرفى پزشكان مورد اعتماد در وب سایت فدراسیون(!) 10-استفاده از تجربیات افراد سایر فدراسیون ها (!) و...

از این دستاوردها و افتخارات (!) تا دلتان بخواهد سراغ داریم، فقط برای این که حوصله خوانندگان محترم را سر نبریم به همین چند مورد بسنده کردیم. به اعضای هیات رئیسه فدراسیون با زبان سرخ عرض می کنیم به جای این که وقتتان را برای رزومه سازی تلف کنید ، سالی یک بار بیایید، کادوهایتان را تحویل بگیرید و بروید!

*کامران خطیبی

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار