PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۶۲۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید پرسپولیس به علت عملکرد خوب بازیکنان صنعت نفت نتوانست موقعیتی را خلق کند.
کیهان ورزشی-

سیروس پورموسوی پس از تساوی بدون گل صنعت نفت آبادان و پرسپولیس در نشست خبری اظهار کرد: به مردم آبادان به خاطر داشتن چنین بازیکنانی که با تمام مشکلات‌شان، به عشق مردم بازی کردند، تبریک می‌گویم. با وجود قول‌هایی که برای حل مشکلات داده شد و عملی نشد، بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند. خدا را شکر می‌کنیم مقابل نایب قهرمان آسیا و تیمی که ۶ بازی قبلی خود را برده و گلی نخورده بود، مساوی کردیم.

وی ادامه داد: ما در بدترین شرایط جدولی، روحی و روانی بودیم و کار سختی مقابل یکی از تیم هایی که به لحاظ تاکتیکی جزو بهترین‌ها است، داشتیم. اگر پرسپولیس در صدر جدول حضور دارد، لیاقتش است. ما امروز عملکرد خیلی خوبی داشتیم. فکر می‌کنم اگر در ضربات آخر و در دو موقعیتی خطرناک‌مان بهتر عمل می‌کردیم، می‌توانستیم برنده بازی شویم. در این بازی‌ها تک موقعیت‌ها تعیین کننده است.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: پرسپولیس به لحاظ تاکتیک و بازیکنان بهترین است. خلق موقعیت مقابل این تیم کار سختی بود که بازیکنان ما از پس آن برآمده بودند. نوع بازی ما باعث شد پرسپولیس نتواند فوتبال همیشگی خود را بازی کند و چشم به ضد حمله و پرتاب اوت داشت. این یک امتیاز قابل ارزش بود. جا دارد به بازیکنانم تبریک بگویم.

پورموسوی در واکنش به اظهارات گل‌محمدی مبنی بر تاثیرگذاری کیفیت بد چمن ورزشگاه روی تساوی دو تیم گفت: من به گل‌محمدی در قسمتی که باد مانع از بازی خوب دو تیم شد، حق می‌دهم چرا که باد اجازه نداد بازیکنان به راحتی بازی کنند. ما قبل از این مسابقه با بازیکنان صحبت کردیم و همه مشکلات را درک کردند. گفتیم به خاطر مردم آبادان اهل اعتصاب و کدوتا نیستیم. مطمئن باشید تمام بازیکنانم تا روزی که بازی می‌کنند، همین حالت را خواهند داشت و با جسارت و با شجاعت بازی می‌کنیم. باید بپذیریم یک روز هم فوتبال نوسان دارد. امیدوارم از این بازی جرقه شرایط خوب مان مانند نیم‌فصل نخست زده شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا کیفیت بازی تیمش در نیمه اول پایین بود، اظهار کرد: احتیاط شرط عقل است. اول باید این تیم را محک می زدیم. اگر مقابل سپاهان بعد از دقیقه ۸۰ مدیریت می‌کردیم، تک امتیاز را می‌گرفتیم. امروز خواستیم بازیکنان احتیاط کنند.

سرمربی صنعت نفت درباره اینکه فشار زیادی روی خط دفاعی تیمش وارد شد اما بهترین عملکرد را داشتند گفت: فشاری که آمد روی ضربات ایستگاهی و اوت دستی بود. یک بار خط حمله پرسپولیس از خط هافبک ما عبور نکرد. در صورتی که ما دو بار صاحب موقعیت از عمق دفاع پرسپولیس شدیم. آن‌ها از عمق دفاع ما موقعیتی خلق نکردند. از نوع حرکت مهاجمان می‌توان بازی را ارزیابی کرد. آن‌ها فقط در پرتاب و ضربات ایستگاهی خطرساز بودند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار