PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۳۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 
 
خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- با توجه به اینکه یکی دو بازیکن مثل قلی زاده و میلاد محمدی به دلایل محدودیت های کرونایی نتوانسته اند فعلا به ایران بیایند، از سوی دراگان اسکوچیچ، سجاد شهباززاده مهاجم سپاهان و آقای گل فعلی لیگ برتر به اردوی تیم ملی دعوت و وارد اردوی تیم ملی فوتبال ایران در هتل المپیک شد.
- فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به شاگردان خود گوشزد کرده پروتکل‌های بهداشتی را در آستانه شروع لیگ قهرمانان فوتبال آسیا رعایت کنند چرا که فشردگی دیدارها بسیار بالاست و وی به تمام بازیکنان نیاز دارد. در صورتی که بازیکنی از تیم استقلال به ویروس کرونا مبتلا شود جریمه مالی سنگینی باتوجه به مبلغ قراردادش باید به باشگاه بپردازد.
- قرار است تیم های فوتسال آرژانتین و مجارستان برای انجام 2 دیدار دوستانه با تیم ملی فوتسال کشورمان، اواخر خردادماه به ایران سفر کنند.
- با تصمیم علیرضا منصوریان مربی آلومینیوم اراک ، حسین کاظمی به عنوان مربی به کادر فنی این تیم اضافه شد.
- روزنامه «مارکا» اسپانیا در مطلبی با عنوان «کریستیانو رونالدو در تعقیب یک رکورد تاریخی دیگر» به این موضوع پرداخت و نوشت: رونالدو رکورد گل‌های بین المللی تاریخ را می شکند. پرتغال در مقدماتی جام جهانی با آذربایجان، صربستان و لوکزامبورگ دیدار می کند.
- به دنبال خاتمه محرومیت شش ماهه عیسی آل کثیر ، حالا پرسپولیس قصد دارد با سه مهاجم آماده و فرصت طلب لیگ برتر را تا پایان پشت سر بگذارد. با حضور آل کثیر ، مغانلو و ترابی در خط آتش پرسپولیس هیچ تیمی در آرامش نخواهد بود . 
- نشریه مارکای اسپانیا در یک نظرسنجی از کاربران سایت اینترنتی خود خواسته که زیباترین طرح در میان پیراهن‌ تیم‌های ملی جهان را انتخاب کنند. در این نظرسنجی، پیراهن‌های تیم ملی آلمان، ایتالیا و اسکاتلند به ترتیب بیشترین آرا را کسب کرده‌اند و پیراهن یکدست سفید تیم ملی ایران هم در جایگاه سی‌ام قرار دارد.
- با اعلام فدراسیون فوتبال، تست کرونای مهدی قایدی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال، مثبت شده است بنابراین نام این بازیکن از لیست تیم ملی در دیدار مقابل سوریه حذف و سجاد شهباززاده که در لیست انتظار بود جایگزین اوشد. ضمنا کادر فنی تیم در انتظار پاسخ تست علی قلی زاده هم هستند.
- تمرینات شاگردان مهدی رحمتی که در آستانه سال جدید تعطیل شده بود از چهارم فروردین ماه دوباره شروع خواهد شد. بازیکنان پدیده که در سال گذشته با حواشی گوناگونی روبه‌رو بودند خود را برای بازی با پرسپولیس که قرار است 14 فروردین ماه برگزار شود، آماده می کنند.
- وقتی از زلاتان ابراهیمویچ پرسیدند که بچه‌هات در مورد بازگشت دوباره شما به تیم ملی سوئد چی فکر می کنند ؛ گفت : وقتی کوچک ترین پسرم "وینسنت" فهمید می‌خواهم برای آماده سازی بازی‌های ملی در انتخابی جام جهانی ، میلان را ترک کنم بلافاصله گریه کرد.
- در حالیکه فدراسیون فوتبال ایران نسبت به میزبانی بحرین در رقابت‌های انتخابی جام جهانی و انتخابی جام ملت‌ها اعتراض کرد با برگزاری یک جلسه در منامه ، اعتراض ایران بی نتیجه ماند . برگزاری این جلسه برای بررسی برنامه‌های کمیته‌های اجرایی و بخش‌های مختلف در جهت میزبانی بحرین بوده است. 
- تیم ملی فوتبال سوریه روزهای پنجم و دهم فروردین در دو دیدار تدارکاتی به ترتیب برابر بحرین و ایران بازی می‌کند. شنیدیم این تیم که حال حاضر در بحرین بسر می برد در یکی تمرینات با مصدومیت عمر السوما بازیکن الاهلی عربستان روبرو شده است به رغم معاینات پزشکی هنوز مشخص نیست السوما به بازی با بحرین و ایران می‌رسد یا خیر!
- بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که روز 3 فروردین از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه نخست باشگاه‌های ایران قرار گرفت. علاوه بر این، سرخ پوشان پایتخت با سه پله صعود نسبت به رده بندی پیشین بالاتر از تیم‌هایی مانند برایتون، ختافه و اوساسونا در رتبه 110 جهان قرار گرفتند. تیم استقلال مانند رده بندی پیشین در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران و یازدهم قاره آسیا جای گرفته است. آبی پوشان پایتخت در سطح جهانی با 10 پله صعود نسبت به هفته قبل، در رده 214 قرار دارند.
- روزنامه «الاتحاد» امارات نوشت : کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال مطالعه طرحی برای افزایش اهدای کمک هزینه میزبانی لیگ قهرمانان آسیا است. شنیدیم پاداش مسابقات لیگ قهرمانان 2021 به مبلغ 37 میلیون دلار افزایش یافته است.
- با اعلام باشگاه استقلال؛ نتیجه تست کرونای سیاوش یزدانی مدافع این تیم منفی شد.
- محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه ماشین سازی در نامه‌ای رسمی به هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی آمادگی خود را برای واگذاری امتیاز این باشگاه اعلام کرد.
- فدراسیون فوتبال ایران ، به همه رسانه ها اجازه داد قبل از بازی دوستانه ایران با سوریه ، که ساعت 17/30 روز دهم فروردین در ورزشگاه آزادی برگزار می شود ، در تاریخ های هفتم و نهم فقط به مدت 15 دقیقه جهت پوشش خبری در اردوی تیم ملی حضورداشته باشند.
- به نقل از سایت اسپورت باکس روسیه، باشگاه سویای اسپانیاتمایل به جذب سردار آزمون پیدا کرده و آماده خرید این بازیکن در نقل‌وانتقال های تابستانی 2021 است. قرارداد کنونی سردار آزمون با زنیت سن‌پترزبورگ تا تابستان 2022 اعتبار دارد. آزمون در فصل جاری لیگ برتر روسیه طی 19 بازی برای زنیت 13 گل به ثمر رساند.
- چزاره پراندلی سرمربی تیم فیورنتینا از منطقه فلورانس ایتالیا از سمت خود استعفا داد.
- از روز چهارشنبه با انجام 12 بازی ، مرحله مقدماتی رقابت های جام جهانی 2022 قطر در منطقه اروپا آغاز می شود . چهارشنبه شب ، پرتغال با ایرلند ، صرب با ایرلند در گروه اول ، فنلاند با بوسنی ، فرانسه با اوکراین در گروه چهارم ، بلژیک با ولز ، استونی با چک در گروه پنجم ، ترکیه با هلند ، جبل الطارق با نروژ ، لتونی با مونته نگرو در گروه هفتم ، مالت با روسیه ، اسلوانی با کرواسی و قبرس با اسلواکی در گروه هشتم به میدان می روند. ادامه بازیها در روز پنج شنبه خواهد بود.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار