PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۳۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: برای تعویق دیدار صنعت نفت ـ استقلال بحث قرمز بودن شهر آبادان مطرح نیست.
کیهان ورزشی-

سهیل مهدی درباره آخرین وضعیت برگزاری مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: ان‌شاءالله بتوانیم سال خوبی را شروع کنیم زیرا تمام مردم خوب ایران مستحق پیروزی و موفقیت هستند. همیشه این امر را ثابت کرده‌اند و امیدوارم در عرصه ورزش سال موفقی برای تیم ملی ایران و نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا باشد. 

وی افزود: هفته نوزدهم را شروع کردیم. با توجه به اینکه باید تیم فولاد در پلی‌آف لیگ قهرمانان شرکت کرده و زودتر راهی عربستان شود، دیدار لیگ برتر این تیم برگزار شد تا فولاد با آرامش بهتری جلو برود. سایر مسابقات هم از امروز تا دوشنبه پیش‌رو داریم امیدوارم مسابقات خوبی را تقدیم مردم کشورمان کنیم. 

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اعتراض باشگاه صنعت نفت آبادان به تعویق دیدار این تیم مقابل استقلال عنوان کرد: بحث قرمز بودن شهر آبادان مطرح نیست بلکه در همین خوزستان مسابقات دیگر هم برگزار می‌شود. امروز نفت مسجد سلیمان در خوزستان میزبان نساجی مازندران است. اصلا بحث شهرها و استان‌های قرمز رنگ نیست. باشگاه‌ها پروتکل‌های بهداشتی را خیلی خوب اجرا کردند و از تمام آنها تشکر می‌کنم. به همین دلیل توانستیم بازی‌ها را با کمک پزشکان و ستاد کرونا مدیریت کردیم. 

مهدی اضافه کرد: هفته گذشته باشگاه استقلال درخواستی ارسال و در آن موارد و پروتکل های بهداشتی که قرار است در لیگ قهرمانان آسیا اجرا شود گوشزد کرد. این پروتکل‌ها بسیار سختگیرانه است. سال گذشته هم در دیدار پرسپولیس و نساجی این اتفاق افتاد. باز هم می‌گویم بحث سفر به شهرهای قرمز نیست. باشگاه‌ها موظف هستند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی داخلی خودمان به شهرهای مختلف بروند و بازی کنند. 

وی تصریح کرد: ‌طبق پروتکل‌های داخلی،‌هر تیمی می‌تواند با استفاده از 11 به اضافه 5 بازیکنی که کرونا نداشته باشد در مسابقات شرکت کند، اما در لیگ قهرمانان آسیا حتی یک مورد ابتلا به کرونا آن هم در کشوری مثل عربستان و شهرهایی مثل ریاض و جده می‌تواند برای نمایندگان ایران مشکل‌ساز شود به همین دلیل ستاد کرونا تصمیم به تعویق بازی گرفت و این موضوع را به ما ابلاغ کرد. سازمان لیگ هم تاریخ مسابقه صنعت نفت و استقلال را تغییر داد. 

مسئول مسابقات سازمان لیگ درباره مطرح شدن مذاکره فدراسیون فوتبال با فیفا برای استفاده از سیستم VAR توضیح داد: پروژه VAR تا جایی که من می‌دانم دو سه بار شروع شده و برخی مراحل مقدمای مثل آموزش آن هم پیش رفته است. امیدواریم این پروژه همچنان پابرجا باشد و البته سرعت بگیرد. نمی‌توان گفت این پروژه تازه شروع شده است زیرا چیز جدیدی نیست و از قبل شروع شده است.  اکنون باید سرعت بگیرد و زودتر به شرایط خوب بازگردد. 










نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار