PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۳۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 
 
خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- بازیهای دور رفت مرحله یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا پی گیری شد که در دو بازی برگزارشده ، تیم رئال در ورزشگاه آلفردو دی استفانو با نتیجه سه بر یک از سد لیورپول گذشت و منچسترسیتی هم در انگلیس تیم دورتموند آلمان را دو بر یک شکست داد ، روز چهارشنبه در دوبازی باقی مانده این مرحله بایرن با پاری سن ژرمن و پورتو با چلسی مصاف خواهند داد.
- ایوب والی، بازیکن کلیدی و کاپیتان تیم فولاد خوزستان به دلیل مصدومیت ، دیدار پلی آف با العین در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.
- باردیگر ، ساعت بازیهای تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا تغییر کرد ، طبق برنامه ، روزهای 27 فروردین ، اول ، پنجم ، هشتم و دهم اردیبهشت دیدارهای رفت و برگشت آبی پوشان به ترتیب با الاهلی ، الدحیل و الشرطه عراق در ساعت های 00/45 و 22/15 برگزار خواهد شد . 
- مارکو رویس کاپیتان و مهاجم تیم دورتموند به دنبالروبروست گلزنی برابر منچستر سیتی ، با 18 گل زده ، بهترین گلزن تیم خود در لیگ قهرمانان اروپا لقب گرفت . 
- پس از اعلام دبیرکل AFC مبنی بر غیر قابل تغییر بودن تصمیم متخذه، فدراسیون فوتبال اقدام به تجدید نظر خواهی نسبت به تصمیم دبیرکل AFC نزد دیوان داوری ورزش (CAS) نموده است. کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌بایست ظرف مهلت 2 روز ، نظر خود را در این خصوص به CAS اعلام نماید.
- تیم ملی فوتسال کشورمان از 5 تا 10 شهریور ماه و در فاصله یک هفته مانده به شروع جام جهانی فوتسال قرار است به بلاروس رفته تا در آن جا دو بازی دوستانه با تیم ملی این کشور برگزار کند.
- تیم فوتبال شاهین بندر عامری از لیگ دسته دوم ، خواستار برگزاری بازی با پرسپولیس در استادیوم شهدای دانش آموز شهر اهرم شد!
- بازی معوقه تیمهای فوتبال یوونتوس با ناپولی از هفته سوم لیگ ایتالیا ساعت 21/15 روز چهارشنبه انجام خواهد شد.
- در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال کشورمان در ساعت 18۰00 روز چهارشنبه ، تیمهای شیمیدر و شهرداری گرگان به دیدار هم می روند.
- مهدی طارمی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پورتو ، برای سومین ماه متوالی جایزه بهترین مهاجم لیگ برتر پرتغال را دریافت کرد.
- درهفته چهلم رقابتهای زیرگروه لیگ فوتبال انگلیس ، تیم برانتفورد برابر تیم بیرمنگهام سیتی ، تن به تساوی بدون گل داد.در این مسابقه ، سامان قدوس از دقیقه 71 برای برنتفورد به میدان آمد.
- سایت «الغد» عربی خبر داد کنفدراسیون فوتبال آسیا هزینه اسکان برای تیم های حاضر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 را پرداخت می کند و مبلغ 150 هزار دلار هم برای هر تیم پرداخت خواهد کرد. همچنین در این مسابقات هر تیم برای هر برد مبلغ 50 هزار دلار پاداش دریافت می کند. همچنین برای هر تساوی 10 هزار دلار پاداش درنظر گرفته شده است.
- یونس شاکری، مهاجم گل‌گهر سیرجان توپ بازی مقابل ماشین سازی بود که هت‌تریک کرده بود را با خود به یادگار به خانه برد . 
- با توجه به مجوز اخذ شده در موضوع برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال بدون حضور تماشاگر حتی در نقاط قرمز، هم‌چنان این رقابت‌ها طبق روال سابق برگزار خواهد شد و تنها در صورتی انجام مسابقات تیم ها با تعویق زمانی روبرو خواهد شد که تصمیم جدیدی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این رابطه گرفته و به سازمان لیگ یا فدراسیون فوتبال اعلام شود . 
- سایت «nieuwsblad» بلژیک خبر داد مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی ایران و بلژیکه گزینه هدایت تیم ملی کنگو شد. ویلموتس با توجه به سابقه مربیگری در تیم های ملی ساحل عاج، ایران و بلژیک می تواند گزینه مناسبی برای کنگویی باشد که ماه گذشته در مسابقات مقدماتی جام جهانی نتیجه نگرفت.
- محمود فکری مربی سابق استقلال به دنبال پیشنهاد مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان هدایت این تیم را برعهده گرفت .

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار