PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۶۳۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: برای ۱۱ بازی به این تیم آمدم، چون سپاهان اولین بازی است نباید خودمان را کنار بکشیم و باید در هر ۱۱بازی نتیجه بگیریم.
کیهان ورزشی- 

به نقل از فارس ، محمود فکری در مورد قبول هدایت نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: شناخت کافی از تیم و فضای شهر داشتم. این تیم با مربیگری خودم به لیگ‌برتر صعود کرد به همین خاطر عِرقی به این تیم که نماینده بختیاری‌هاست دارم. دوست دارم سال‌های سال در لیگ برتر بماند. با توجه به فضای موجود احساس کردم می‌توانم کمک کنم و ان‌شاالله با کمک هم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد شرایط این تیم و مسائل مالی آن، گفت: در بحث مالی مسئولین قول‌هایی داده‌اند. ۵۰درصد پول بازیکنان طبق آنچه اطلاع دارم پرداخت شده است. قرار است از جانب مسئولین شهری و استانی همکاری بیشتری صورت بگیرد تا منابع و مسائل مالی تیم تامین شود. همچنین باشگاه امکانات خوبی در اختیار دارد و مشکلی نیست اما به هرحال در حد و اندازه خودش است و انتطار ما نباید بیش از حد باشد. ولی آنچه لازم است را مطمئنا انجام می‌دهند. باید تمام تلاش را به کار بگیریم تا با توجه به پتانسیل موجود، تیم نتایج خوبی کسب کند، جایگاه شایسته‌ای را به دست بیاورد و آخر فصل هم بدون دغدعه در لیگ برتر بماند.

وی در خصوص کیفیت تیم نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: بازیکنان خوبی جذب شده‌اند. مجتبی حسینی تیم خوبی را بسته و بازیکنان جوان و با انگیزه هستند. در نیم فصل اول نتایج خوبی هم گرفتند اما با رفتن حسینی در روندشان فاصله افتاد. ما تلاش می‌کنیم از پتانسیل بچه‌ها استفاده و بتوانیم بهترین کیفیت و شرایط را برایشان ایجاد کنیم تا نتایج خوبی بگیریم.

فکری در مورد اینکه آیا مطالبات باقی مانده‌ای از باشگاه استقلال دارد، گفت: مقداری از مطالبات مانده، بحث شکایت باشگاه نساجی از من مانده که اسماعیل خلیل‌زاده قول داده مرتفع شود.

وی در خصوص اینکه آیا از باشگاه استقلال ناراحتی دارد، گفت: نه، مشکلی خاصی ندارم. همیشه به استقلال بدهکارم. حالا اتفاقاتی افتاده که بعدا همه متوجه می‌شوند. البته خیلی‌ها هم متوجه شدند و می‌دانند که چه اتفاقاتی افتاد. بعدا هم بیشتر متوجه می‌شوند که چه کارهایی با ما کردند.

فکر در مورد اینکه گفته بود اجازه ندادند کارش را در استقلال انجام بدهد و چرا این اتفاق افتاد، اظهار داشت: بعضی‌ها نیاز داشتند ما برویم تا آن‌ها بیایند و باشند و همه کارها را هم انجام دادند.
سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص اولین محک این تیم با هدایت او مقابل سپاهان گفت: ما برای ۱۱بازی باقی‌مانده آمدیم. چون اولین بازی سپاهان است نباید خودمان را کنار بکشیم و بگوییم ما نبودیم. ان‌شاالله در این ۱۱ بازی بتوانیم نتایج خوبی را به دست بیاوریم. سپاهان صدرنشین است و بازی سختی داریم اما اگر بازیکنان ما با همان کیفیت خودشان و با انگیزه وارد زمین شوند می‌توانیم امتیاز هم بگیریم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار