PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- باکمال تاسف و تاثر با خبر شدیم نادر دست نشان ، از مربیان خوب فوتبال کشورمان ، به دلیل ابتلا به بیماری کرونا پس از چند بستری در بیمارستان رازی قائمشهر دار فانی را وداع گفت ، مصیبت درگذشت مربی رایکای بابل و خیلی از تیمهای فوتبال کشورمان را به جامعه ورزش کشور و مازندران و به ویژه خانواده آن مرحوم تسلیت می گوییم ، روحش قرین رحمت الهی .
- زارع، رئیس فراکسیون فوتبال مجلس خبر داد : به هر کدام از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مبلغ 100 میلیارد تومان جهت پرداخت بدهی‌ها کمک مالی می‌شود. برای خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس به وزارت ورزش اختیار دادیم ولی الان زیرساخت‌ها فراهم نیست. 
- کيوان محمدنژاد کاپیتان نیم فصل اول تیم دسته اولی چوکا تالش با عقد قراردادی رسمی به دیگر باشگاه دسته اولی و شمالی شهرداری آستارا پیوست.
- مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی فوتسال 2021 در تاریخ اول ژوئن (11خرداد) در زوریخ سوئیس برگزار خواهد شد. 24 تیم حاضر در این مسابقات در 6 گروه 4 تیمی تقسیم می‌شوند. جام جهانی فوتسال 2021  نهمین دوره جام جهانی فوتسال خواهد بود که در کشور لیتوانی برگزار خواهد شد.
- به دنبال درخشش مهدی قایدی مهاجم استقلال مقابل الاهلی در اولین بازی فصل تازه لیگ قهرمانان آسیا ، در فضای مجازی عربستان، واکنش های خیلی زیادی را به همراه داشت و کاربران سعودی خواستار خرید این مهاجم آبی‌پوشان ایران شدند!
- محسن بیاتی نیا مهاجم سابق فوتبال کشورمان و رئیس آکادمی باشگاه سایپا با حفظ سمت، وظایف مربوط به سرمربیگری این تیم را بر عهده گرفت.قبل از او ، ابراهیم صادقی مربی سایپا بود که هفته پیش از سمت خود کناره گیری کرد.
- در آغازهفته سی و دوم رقابت های لیگ برتر انگلیس ، جدال دوتیم اورتون و تاتنهام به تساوی 2-2 انجامید ، روز یک شنبه در ادامه این بازیها ، آرسنال با فولام ، منچستریونایتد با بارنلی روز دوشنبه لیورپول با لیدز روز سه شنبه چلسی با برایتون و روز چهارشنبه منچستر سیتی با استون ویلا مصاف خواهند داشت.
- در شروع بازیهای دور تازه لیگ آلمان ، پیکار لایپزیگ با هافن هایم بدون گل خاتمه یافت در سایر دیدارها روز شنبه گلادباخ با فرانکفورت ، وولفسبورگ با بایرن مونیخ و روز یک شنبه ، دورتموند با وردربرمن مصاف خواهند داشت . 
- درتنها مسابقه انجام شده از هفته سی و سوم لیگ فوتبال فرانسه ، تیم مون پولیه در زمین لیل حریف را یک بر یک متوقف کرد. روز شنبه مارسی با لورین ، روز یک شنبه ، پاری سن ژرمن با سنت اتین ، بوردو با موناکو و نانت با لیون دیدار خواهند داشت . 
-در شرایطی که افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در ژاپن و نارضایتی مردم این کشور از برگزاری بازی ها این نگرانی را به وجود آورده که برگزاری المپیک متوقف شود،  باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به ورزشکاران المپیکی اعلام کرد با روحیه برای حضور در المپیک آماده شوند. وی با ارسال پیامی به ورزشکاران سراسر جهان عنوان کرد: فقط 100 روز دیگر تا آغاز بازی ها باقی مانده و این روزهای آخر آماده سازی، بسیار مهم است. شما ورزشکاران نیز با روحیه برای بازی ها آماده شوید و 23 جولای (اول مرداد) در استادیوم المپیک توکیو منتظر شما خواهیم بود.
- در چهارمین روز از مسابقات جهانی بوکس جوانان به میزبانی لهستان، فرهاد مرادی در 69 کیلو، زالیس از لتونی را شکست داد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد تا در این‌مرحله، کاپیتان تیم ملی ایران با اسخارجاندوس از مغولستان مبارزه کند. همچنین رامین بابالو در وزن 60 کیلو مقابل آدولف استانک از اسلواکی قرار گرفت و با رأی داوران بازنده وحذف شد.
- در آغاز دور دوم بازیهای منطقه غرب لیگ قهرمانان فوتبال آسیا این دیدارها انجام خواهد شد : تراکتور با شارجه و نیروی هوایی با پاختاکور (گروه یک) ، النصر با السد و فولاد با الوحدات (گروه چهارم) ، الوحده با گوا و پرسپولیس با الریان (گروه پنجم)

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار