PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۶۴۰۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- درهفته بیست و یکم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران این نتایج به دست آمد : آرمان گهر 2 - ملوان یک ، گل ریحان یک - چوکا یک ، استقلال خوزستان 3 - استقلال ملا ثانی یک ، فجرسپاسی صفر - مس کرمان یک ، خیبر خرم آباد 3 - پارس جنوبی یک ، شهرداری آستارا صفر - بادران 3 ، هوادار یک - خوشه طلایی 3 ، شاهین بوشهر صفر - نود ارومیه صفر ، رایکا - قشقایی (سه شنبه)
- باشگاه النصر عربستان حاضر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ابتلای 9 عضو تیم خود به کرونا خبر داد!
- طی حکمی از سوی سراجی از سران باشگاه ، ابراهیم صادقی مشاور مدیرعامل سایپا شد. صادقی هفته پیش ازسمت مربیگری سایپا استعفا داده بود.
- گابریل کالدرون مربی برکنارشده سابق پرسپولیس ، از سوی فیفا به عنوان کارشناس آنالیز اکوسیستم فوتبال ایران انتخاب شد.
- درتنهابازی باقی مانده رقابتهای هفته اخیر لیگ برتر لیگ تیم های لیدز و لیورپول تن به تساوی یک بر یک دادند.
- به دنبال اعلام باشگاه رئال مادرید و 12 باشگاه همراه مبنی بر راه اندازی مسابقات سوپر لیگ فوتبال اروپا برای فرار از مشکلات مالی ، تعدادی از باشگاه ها ، مربیان و بازیکنان اعلام از عدم شرکت در این پیکارها و جدایی از تیم خوردند!  - مقامات فوتبال جهان و اروپا اعلام کردند که طرح راه اندازی سوپرلیگ غیرقانونی است و هر باشگاهی در این رقابت ها حضور یابد از دور مسابقات سایر پیکارهای اروپا حذف خواهد شد و مهمتر اینکه بازیکنان ملی پوش کشورها حق شرکت در بازیهای جام جهانی را نخواهند داشت . 
- روز سه شنبه در آغاز دورسوم پیکارهای لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ، نیروی هوایی با تراکتور ، شارجه با پاختاکور از گروه دوم ، السد با الوحدات ، فولاد با النصر از گروه چهارم ، الوحده با الریان و پرسپولیس با گوای هندوستان به مصاف هم می روند.
- مازیار الهامی کاپیتان پیشین تیم ملی کاراته در قالب مبارزات MMA روز جمعه برابر حریفی از بلاروس قرار می گیرد. الهامی مبارزه اول خود را پس از ثبت قرارداد با سازمان بزرگ ACA  در بلاروس برگزار می کند، ضمن اینکه طبق قرارداد با سازمان یاد شده که یکی از سه سازمان بزرگ دنیاست، ‌وی در طول یک سال 6 مبارزه انجام خواهد .
- رسانه های انگلیسی مدعی شدند یورگن کلوپ مربی لیورپول هم مثل مورینیو مربی تاتنهام مخالف برپایی مسابقات سوپرلیگ اروپا است و به زودی از هدایت لیورپول  استعفا می دهد.
-  "اسد دِلی حسن" رییس فدراسیون کاراته ترکیه به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. فدراسیون کاراته با ارسال پیامی به فدراسیون کاراته ترکیه این اتفاق تلخ را به جامعه ورزش این کشور تسلیت گفت.
- بهزاد خداداد قهرمان اسبق تکواندوی جهان و آسیا در جریان تمرین، از ناحیه پا دچار مصدومیت شد. وی که به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی باشگاه ها به همراه شاگرد خود در فضاى باز تمرین می کرد ، گفت: "در هنگام تمرین، مچ پایم دچار پيچ خوردگى و آسيب شد كه با مراجعه به پزشک ارتوپد، متوجه شدم که تاندونهاى مچ پایم پاره شده و فعلا آتل بسته ام تا روند درمان طی شود. برای بهزاد خداداد یکی از افتخارآفرینان نسل طلایی تکواندوی ایران آرزوی سلامت و بهبودی داریم.
- مقامات برپایی مسابقات سوپرلیگ اعلام کردند ارزش کاپ قهرمانی سوپرلیگ اروپا 25 میلیون یورو خواهد بود. این یعنی 29 برابر گران تر از گران ترین کاپ فعلی دنیا (بوندسلیگا). این کاپ با 15 الماس کم یاب آفریقایی تزئین خواهد شد و بدنه آن تماما طلاست . 
- بر اساس اعلام مقامات طرح برپایی مسابقات سوپر کاپ اروپا ، جان گلیزر از منچستریونایتد معاون اول پرز رئیس سوپر لیگ در مقام ریاست خواهد بود و استن کرونکه مالک آرسنال نفر سوم و معاون امور مالی منصوب شده است.
- فلورنتینو پرز، رئیس سوپرلیگ اروپا گفت : ما به فوتبال در هر سطحی کمک می کنیم و آن را به جایگاه واقعی اش می رسانیم.
- در ادامه رقابت‌های جهانی بوکس جوانان به میزبانی شهر کلیتس لهستان، کاپیتان تیم ملی کشورمان با برتری مقابل نماینده مغولستان در یک قدمی کسب مدال قرار گرفت. در ششمین روز این رقابت‌ها، فرهاد مرادی در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های وزن 69کیلو به مصاف آسخار جاندوس از مغولستان رفت و با ضربات دست عقب خود به راحتی در هر سه راند به برتری رسید. دوبوکسور ایرانی باقی مانده در جدول یعنی مرادی در یک چهارم نهایی با برنده مبارزه آشالائف از روسیه و هنریک از برزیل رقابت خواهد کرد و سیدصدری هم دادائف از روسیه را پیش رو دارد.
فرجی چهارشنبه راهی هند می شود
- فرشاد فرجی مدافع و خرید تازه پرسپولیس که در آستانه اعزام تیم به هند با مثبت شدن تست کرونایش موفق نشد همراه کاروان تیم به مسابقات آسیا برود ، پس از سپری کردن دوره قرنطینه ،  تست اول او منفی اعلام شد و در صورت منفی بودن تست دوم  روز چهارشنبه راهی هندمی   شود تا پرسپولیس را در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.
- رسانه آس اسپانیا به نقل از مدیر یوفا نوشت که 3 تیم رئال ، منچسترسیتی و چلسی ، از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف خواهند شد. این تیم ها، باشگاه های لیورپول، پورتو و دورتموند را حذف کرده اند. لیورپول هم در سوپرلیگ حضور دارد و در صورت نیاز بایرن به جای این تیم وارد مسابقات خواهد شد.
- با اعلام کارل هاینس رومینیگه یکی از مقامات بلندپایه باشگاه بایرن مونیخ آلمان ، این تیم  در سوپرلیگ اروپا شرکت نخواهد.
- لالیگا با انتشار بیانیه ای به محکومیت ایده برگزاری سوپر لیگ پرداخت و آن را به سود تیم های قدرتمند از نظر مالی دانست. بارسلونا، رئال و اتلتیکو از اسپانیا تیم هایی هستند که خواهان حضور در این لیگ هستند. لالیگا پیشنهاد اعلام شده برای ایجاد یک رقابت فوتبال بین تیم های قدرتمند را که اصول رقابت آزاد و موفقیت های ورزشی را نقض می کند ، محکوم کرد.
- نشریه انگلیسی تلگراف اعلام کرد که سرمربی تیم تاتنهام از این تیم اخراج شده است. ژوزه مورینیو پس از 2 سال حضور در تاتنهام از این تیم اخراج شد. علت این اخراج کسب نتایج ضعیف این تیم لندنی در فصل جاری عنوان شده است.
- مسی کاپیتان بارسلونا گفت در صورت رسمی شدن حضور بارسلونا در سوپرلیگ در ساعات آینده خبر انتقال خود  به تیمی غیر از تیم‌هایی که در سوپرلیگ اروپا شرکت می‌کند، اعلام خواهدکرد!
- دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که برای استراحت راهی کشورش شده بود به کشورمان بازگشت تا برنامه های خود را به فدراسیون فوتبال دهد.
- در حالی که حدود سه ماه به بازی‌های المپیک توکیو زمان باقی کمیته ملی المپیک کشورمان پاداش پای سکوی مدال آوران در این بازی‌ها را مشخص کرده است. بر این اساس برای مدال طلا 10 هزار دلار، نقره 5 هزار دلار و برنز 3500 دلار پاداش پای سکو مشخص شده است.
- کریستین سیفرت، رئیس بوندس لیگا گفت : منافع اقتصادی چند باشگاه برتر انگلیس، ایتالیا و اسپانیا نباید منجر به لغو ساختارهای مستقر در تمام فوتبال اروپا شود.در صورت این اتفاق ضررهای جبران ناپذیری رخ خواهد داد. باشگاه‌ها نباید صرفاً منافع شخصی خود را در خارج از یوفا و انجمن‌های ملی فوتبال دنبال کنند. 
- پرز رئیس باشگاه رئال و همچنین طرح تازه سوپرلیگ گفت: مشکل مالی داریم و نمی توانیم رونالدو را دوباره جذب کنیم در مورد خرید ام باپه از پاری سن ژرمن ، می خواهم وارد مذاکره شوم .
- حمید رضا گرشاسبی مدیر عامل سابق پرسپولیس به دلیل کرونا در icu بیمارستان مسیح دانشوری بستری شد.
- نشریه آ.اس به نقل از یکی از مدیران اجرایی یوفا مدعی شد در صورت عدم توافق، سه باشگاه رئال مادرید، چلسی و منچسترسیتی از لیگ قهرمانان اروپا 2021 حذف شده و پاری سن ژرمن به عنوان قهرمان معرفی خواهد شد.
- مقامات فوتبال قاره کهن اعلام کردند نحوه تقابل تیم‌ها در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 بدینصورت خواهد بود. پنج تیم صدرنشین به اضافه سه تیم برتر دوم راهی مرحله یک هشتم می‌شوند .
- بانک آمریکایی JP Morgan به صورت رسمی به خبرگزاری رویترز تایید کرد  بودجه راه اندازی سوپرلیگ را تامین می کند.
- از سوی سازمان لیگ - اسامی داوران چهار دیدار از هفته بیست و یکم لیگ برتراعلام شد . پنجشنبه 2 اردیبهشت : 
نساجی مازندران – سپاهان (سید رضا مهدوی) ، آلومینیوم اراک – پیکان ( مرتضی منصوریان) ،  نفت مسجد سلیمان - مس رفسنجان (حسن اکرمی) -  جمعه 3 اردیبهشت :  گل گهر سیرجان – صنعت نفت آبادان (سید وحید کاظمی)

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار