PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۶۴۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در آغاز دور پنجم مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ، شش بازی در گروه های دوم ، چهارم و پنجم برگزار شد. ازگروه یک، تراکتور با پاختاکور ازبکستان بدون گل شد تادرمکان دوم جدول هفت امتیازی شود ، شارجه نیز 3-2  تیم نیروی هوایی عراق را شکست داد تا با 11 امتیاز صعودکند.در گروه چهارم النصر 8 امتیازی 2-1 برابر الوحدات 4 امتیازی تن به شکست داد ، فولاد 5 امتیازی نیز باقبول دومین باخت پیاپی ، یک بر صفر تسلیم السد امارات 10 امتیازی شد ، درگروه پنجم پرسپولیس 12 امتیازی درحالیکه حاکم مطلق بازی بود با یک گل به تیم الوحده 10 امتیازی باخت و در مسابقه دیگر ، گوای سه امتیازی با الریان دو امتیازی ، یک بر یک شدند.
- شب سه شنبه در چهار بازی باقی مانده از دور پنجم لیگ قهرمانان آسیا ، از گروه اول  استقلال تاجیکستان 7 امتیازی برابر الشباب الاهلی چهار امتیازی مصاف می دهد و الهلال 7 امتیازی نیز پس از باخت سنگین 4 - 1 مقابل تاجیکستان با نماینده چهار امتیازی ازبکستان روبرو خواهد شد ، در گروه سوم ، دوتیم هفت امتیازی استقلال و الاهلی به میدان هم می روند ، دربازی دیگر تیم 8 امتیازی و صدرنشین الدحیل با تیم بدون امتیازی الشرطه عراق روبرو می شود . 
- در ادامه بازیهای لیگ های فوتبال باشگاهی ایتالیا ، اسپانیا و انگلیس ، ناپولی در زمین تورینو دو بر صفر ، پیروز شد ، لاتزیو در خانه خود با سه گل از سد تیم میلان گذشت ، سوسیه داد در زمین ایبار برتری یک بر صفر را رقم زد وسرانجام اینکه لسترسیتی  دو بر یک بر کریستال پالاس غلبه کرد .
-  کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، مازیار زارع سرمربی تیم دسته اولی  ملوان بندرانزلی را بدلیل صحبت های پس از باخت دو بر صفر مقابل خیبر خرم آباد و اعتراض به فدراسیون فوتبال تا اطلاع ثانوی از حضور در بازیهای رسمی محروم کرد.
- احمد جمشیدیان سرمربی سابق پاس همدان با عقد قراردادی رسمی بعنوان سرمربی باشگاه دسته اولی شهرداری آستارا معرفی شد.قبل از جمشیدیان ،  حسن اشجاری و پایان رافت بازیکنان اسبق ملوان هدایت تیم مرزنشینان را بر عهده داشتند.
- فرهاد مجیدی سرمربی استقلال ، در کنفرانس خبری قبل از بازی با الاهلی عربستان در دور پنجم لیگ آسیا گفت : حریف ، تیم بسیار خوبی است و کاملا آنها را می شناسیم ، منتها در تلاشیم به عشق هواداران برابر تیم میزبان ظاهر شویم ، به این مسابقه توجه ویژه ای داریم ، بازی فوتبال تهاجمی خواهیم داشت . یادمان نرود این بازی برای تیم حریف هم با اهمیت است . 
 - کامب سرمربی الاهلی نیز در کنفرانس خبری گفت : بازی مهمی مقابل استقلال داریم ، برنده این بازی شانس اول صعود است ،  من به عملکرد بازیکنانم تا این مرحله افتخار می‌کنم.بهترین ترکیب را برای این بازی انتخاب خواهیم کرد.  هافبک رومانیایی هنوز به آمادگی صددرصد نرسیده و امیدوارم برای بازی فردا مقابل استقلال برسد، اطمینان دارم که بازیکنانم می توانند در سطح بالایی حاضر شوند.
- شیخ سلمان رئیس AFC در پیامی درگذشت حمید جاسمیان کاپیتان سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس را تسلیت گفت.
- سیما سادات لاری معاون وزارت بهداشت اعلام کرد که تیم فوتبال پرسپولیس در فضای قرنطینه خواهد بود اما دیدارهای این تیم در لیگ برتر ایران لغو نمی‌شود و امکان بازی و تمرین وجود دارد.
- طبق برنامه از پیش تعیین شده تیم استقلال تهران  بعد از انجام بازی با الشرطه در ششمین مصاف خود در لیگ قهرمانان آسیا ،  روز شنبه با پرواز اختصاصی به ایران برمی گردند تا با استراحتی کوتاه ، آماده حضور در لیگ برتر شوند.
- اشکان دژاگه هافبک کهنه کار تراکتور تبریز ، در دقیقه 18 مسابقه با پاختاکور از داور مسابقه کارت زرد گرفت و به این ترتیب مسابقه آخر تیمش را مقابل شارجه امارات از دست داد.
- تیم‌های ملی کاراته آقایان و بانوان به منظور شرکت در رقابت های لیگ جهانی کاراته وان پرتغال، ساعت 3/30 صبح سه شنبه به  پرتغال اعزام خواهند شد. سید شهرام هروی (سرمربی)،‌ حسن روحانی (مربی)، ذبیح الله پورشیب، امیرمهدی زاده، بهمن عسگری و سجاد گنج زاده نفرات تیم مردان  هستند ، سمانه خوشقدم (سرمربی)، حمیده عباسعلی، رزیتا علیپور، سارا بهمنیار و طراوت خاکسار  در ترکیب تیم کومیته و فاطمه صادقی در کاتای بانوان شرکت می کنند، امیررضا میرزایی به صورت آزاد و طراوت خاکسار با یک روز تاخیر به مسابقات اعزام می شوند.
- حامد مومنی با حکم منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست دپارتمان راهبردی این فدراسیون منصوب شد.
-  بخشی از مطالبات بازیکنان تیم پرسپولیس به حساب‌شان واریز شد تا سرخپوشان قبل از بازی با الوحده، شارژ روحی شوند.
- کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی ایران  برای بازگشت به نیمکت سرمربیگری آفریقای جنوبی، با فدراسیون فوتبال این کشور به دلیل درخواست رقمی در حدود 50 میلیون رند (در حدود 3.5 میلیون دلار)، به توافق نرسید.
-به نقل از نشریه «گازتا دلو اسپورت» ایتالیا، هواداران یوونتوس از قطع شدن رکورد 9 قهرمانی متوالی‌شان در سری آ به دست پیرلو عصبانی هستند. یکی از هواداران خشمگین پیامی تهدید آمیز برای نیکولو فرزند پیرلو فرستاد و او را به تهدید به مرگ کرد.
- سعد الحارثی خبرنگار سعودی و طرفدار الاهلی در توئیتی جنجالی  نوشت:  بازیکنان الاهلی باید در 15 دقیقه ابتدایی بازی فردا مقابل استقلال مهدی قائدی را مصدوم کنند! با خروج این بازیکن خیال الاهلی راحت می شود و راه صعود به مرحله یک هشتم هموار می شود.
- علی نامداری مشاور هیات مدیره استقلال برای روحیه دادن به بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال مبلغ 20 هزار دلار به آن ها پاداش داد که قرار است این رقم بین اعضای تیم تقسیم شود.همچنین در صورت پیروزی استقلال مقابل الاهلی 20 هزار دلار دیگر از سوی حامی مالی این باشگاه به بازیکنان و اعضای کادرفنی پردخت خواهد شد.
- ریواس مهاجم ونزوئلایی الشرطه مصدوم شد و بازی فردای تیمش در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل قطر را از دست داد. مصدومیت ریواس 4 روز مانده به بازی آخر استقلال در لیگ قهرمانان آسیا نشان می دهد احتمال دارد مهاجم ونزوئلایی در بازی با شاگردان مجیدی هم حضور نداشته باشد.
مرزبان، کمک مربی سپاهان اعلام کرد : برنامه تمرین و آماده سازی ما برای بازی با پرسپولیس طبق روال قبل ادامه دارد. سلامت بازیکنان و مربیان پرسپولیس برای ما هم حائز اهمیت است چون بعضی از دوستان من در این تیم هستند ولی از سازمان لیگ اعلام شده است که بازی ما با پرسپولیس برگزار خواهد شد. پرسپولیس دائم در شهر گوا تست کرونا می‌دهد و در بازگشت به ایران هم مجدداً از آنها تست گرفته می‌شود. به همین دلیل نگرانی وجود ندارد.
- در خواست فدراسیون فوتبال به وزارت بهداشت برای واکسیناسیون اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان ارسال شده است و مسئولان فدراسیون در حال پیگیری هستند تا پیش از آغاز مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 بازیکنان تیم ملی واکسن کرونا را دریافت کنند.
- شیخ دیاباته و محمد نادری مهاجم و مدافع تیم فوتبال استقلال ایران به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ پا دیدار مقابل الاهلی عربستان را از دست دادند. تیم های استقلال ایران و الاهلی عربستان بامداد چهارشنبه و در پنجمین بازی خود از رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در جده به مصاف هم خواهند رفت.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار