PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۴۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۵
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تنها بازیکن ایرانی هستم که دستم به این جام خورده اما به هواداران قول می‌دهم که فردی که کنار من نشسته یعنی وریا غفوری جام را بالای سر ببرد.
کیهان ورزشی-

فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از دیدار با الشرطه عراق اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و مسابقه بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. امروز هوا گرمتر از گذشته بود و یکی از مشکلات ما خستگی بازیکنان بود که راه حلی برایش پیدا نکردیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما خسته بودند اما با تمام وجود جنگیدند و به همه آنها افتخار می کنم. از تک تک آنها ممنونم چون بزرگترین نقطه قوت ما در این تورنمنت تلاش آنها بود. مجددا از آنها تشکر می کنم و به آنها افتخار می کنم.

سرمربی استقلال درباره تحلیلش از این تورنمنت گفت: بازیهای گروه های دیگر را تماشا کردم. ما در سخت ترین گروه بودیم. فکر می کنم اگر الشرطه در گروه دیگری بود، شانس صعود داشت. تمام تیم های این گروه بسیار خوب بودند. فکر می‌کنم از مسابقه سوم به بعد، تمام تیم‌ها تحلیل رفتند ولی در کل مسابقات خوبی بود. به هواداران استقلال قول می‌دهم در دور آینده خیلی بهتر کار خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه آیا نتیجه یک بر صفر روی استقلال در جریان بازی فشار وارد نکرد، گفت: صددرصد همینطور است. اگر پنالتی که از دست دادیم گل می‌شد، راحت تر بازی می کردیم. الشرطه تیم بسیار خوبی بود که از تمام تیم‌های این گروه از نظر دوندگی بهتر کار می‌کرد. ما به بهترین شکل ممکن بازی را کنترل کردیم و چیزی که می‌خواستیم به دست آوردیم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه با العین قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورده و آیا وی این انگیزه را دارد با تیمش قهرمان آسیا شود، گفت: تنها بازیکن ایرانی هستم که دستم به این جام خورده اما به هواداران استقلال قول می‌دهم که فردی که کنار من نشسته یعنی وریا غفوری جام را بالای سر ببرد. البته کار خیلی سخت است. باید کار کنیم، تلاش کنیم و زحمت زیادی بکشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار