PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۶۴۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
این هفته با محمد عباس زاده ، بهترین گلزن تراکتور تبریز در لیگ بیستم
صعود تیم تراکتور به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اتفاق بااهمیتی بود.نماینده ایران در آسیا بدون باخت به مرحله بعدی راه یافت و محمد عباس زاده از ارکان موفقیت و راهیابی تراکتور به دور بعدی بود.عباس زاده در 6 بازی تیم تراکتور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان موفق شد 4 گل تیم خود را به ثمر برساند.تراکتور در این دوره 6 گل به ثمر رساند که چهار گلش به نام این مهاجم مازندرانی ثبت شد.عباس زاده در فصل کنونی لیگ برتر هم بهترین گلزن تراکتور بوده است. او تاکنون 9 گل برای تیم تبریزی به ثمر رسانده و روندش نسبت به سایر مهاجمان تیمش بهتر بوده است.مهاجم تیم تراکتور تاکنون فصل خوبی را پشت سر گذاشته و امید می رود به روند خوب خود در هفته های آینده ادامه دهد.به بهانه عملکرد قابل توجه در خط حمله تراکتور ،این هفته به سراغ محمد عباس زاده مهاجم قائم شهری رفتیم.
فاتح دروازه ها

**2 گل آسیایی و ارزشمند عباس زاده

محمد عباس زاده مهاجم مازندرانی تیم تراکتور در بازی برگشت برابر تیم شارجه امارات در لیگ قهرمانان آسیا دوگل زد و سبب ساز صعود نماینده ایران به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شد. عباس زاده در بازی برابر شارجه باردیگر نشان داد که فورواردی فرصت طلب است و از اشتباهات حریف گل می سازد. البته نقش سامان نریمان جهان هافبک -مهاجم تیم تراکتور روی دوگل ارزشمند عباس زاده مشهود است و او با 2 پاس گل ،مهاجم مازنی تراکتور را در موقعیت گلزنی قرار داد.عباس زاده در هر دو صحنه خود را فورواردی زهردار نشان داد.

**نقش محمد در صعود نساجی

عباس زاده از نساجی قائم شهر جدا شد ولی او با گل های حساسی که در فصل 97- 98 برای تیم نساجی در لیگ دسته اول به ثمر رساند نقش عمده ای در صعود این تیم به لیگ برتر داشت.حتی محمد در دو فصلی که برای نساجی در لیگ برتر بازی کرد گل های حساسی به ثمر رساند که کیفیت او را به عنوان یک تمام کننده در خط حمله عیان می کند.بطورحتم هواداران تیم نساجی، هرگز گل ها و بازی های باارزش مهاجم سابق خود را فراموش نمی کنند.او بازیکنی است که نقش پررنگی در صعود تیم های خود در مسابقات اخیر داشته است. عباس زاده ،پیش از شروع لیگ بیستم به عضویت تراکتور درآمد تا چالش تازه ای را تجربه کند و انصافا تا اینجای فصل برای تراکتور ،مهاجمی فرصت و گلزن بوده است.

**بهترین گلزن تراکتور در لیگ بیستم

عباس زاده از هفته دوم لیگ بیستم به جمع بازیکنان تراکتور اضافه شد و پس از چند هفته شاهد قرار گرفتنش در ترکیب اصلی بودیم. محمد ،تاکنون برای تراکتور در لیگ بیستم 9 گل به ثمر رسانده و بهترین گلزن تیم تبریزی در لیگ بیستم بوده و در جایگاه سوم برترین گلزنان این فصل لیگ برتر حضور دارد.

**تصمیم رسول موفقیت آمیز بود

رسول خطیبی سرمربی تراکتور در بازی برگشت برابر تیم پاختاکور ازبکستان تصمیم گرفت بهترین گلزن فصل تیم خود را نیمکت نشین کند.نیمکت نشینی عباس زاده در بازی با پاختاکور اتفاقی بود که همه را متعجب کرد اما درخشش او در بازی بعدی برابر تیم شارجه امارات که سبب صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شد، نشان داد که رسول خطیبی برنامه ویژه ای برای این مهاجم داشته و با استراحت دادن به او باعث تجدید قوایش برای بازی حساس با شارجه شده است. تصمیمی که موفقیت آمیز بود و به درخشش، گلزنی و تاثیر گذاری بالای این مهاجم مازنی انجامید.

**4 گل آسیایی برای تراکتور

تیم تراکتور به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و عباس زاده در مجموع 6 بازی موفق شد 4 گل برای تراکتور به ثمر برساند.محمد ،بهترین گلزن تراکتور در آسیا بود و با نگاهی آماری به عملکرد وی می توان نوشت که بیشترین نقش را در صعود تراکتور داشته است.یک امتیازی که تراکتور در بازی رفت برابر تیم پاختاکور گرفت روی خلاقیت فردی این مهاجم بود و تراکتور با گل او در بازی پرحادثه از شکست گریخت و یک امتیاز کسب کرد. البته تراکتور در آن بازی در ابتدا دو گل به پاختاکور زد و در ادامه سه باز دروازه اش گشوده شد.در ضمن تراکتور کار خود در دور گروهی لیگ قهرمانان را با 6 گل زده در 6 بازی به پایان رساند که 4 گل از این 6 گل را عباس زاده زده است.

**شادی گل به یاد نادر دست نشان

عباس زاده، پس از باز کردن دروازه تیم شارجه در بازی برگشت لیگ قهرمانان آسیا به سمت دوربین رفت و با نشان دادن عدد 7، شادی گل خود را به یاد مرحوم نادر دست نشان، ستاره فقید تیم نساجی مازندران به نمایش گذاشت. لازم به یادآوری است که نادر دست نشان ،چندی پیش به دلیل ابتلا به کرونا دارفانی را وداع گفت.

**کم حرف

عباس زاده جزو بازیکنانی است که کمتر مصاحبه می کند.برخی از بازیکنان عادت دارند که با رسانه ها همکلام نشوند و مایل هستند از فضای رسانه ای فاصله بگیرند.محمد دراین باره می گوید: نمی‌دانم دلیلش چیست؟همیشه این طوری بوده‌ام. در پرسپولیس هم که بودم به ندرت مصاحبه می‌کردم. اینکه هر روز بخواهم حرف بزنم صحبت هایم تکراری می‌شود.

**دفاعیات عباس زاده ،پس از اتهام به کم کاری

محمد عباس زاده در برهه ای که مهاجم تیم نساجی بود در بازی برابر پرسپولیس عملکرد مناسبی نداشت. نساجی به پرسپولیس باخت و تعدادی از طرفداران نساجی از عملکرد محمد انتقاد کردند و برخی هم وی را برابر تیم سابق به کم کاری متهم کردند.عباس زاده وارد حاشیه نشد و بااحترام از طرفداران نساجی گفت و این که قلبش از انتقاد برخی طرفداران نساجی به درد آمده است.او در بخشی از دفاعیات خود گفت:اصلا نیازی به قسم خوردن نمی بینم اما برای همان هایی که قضاوتم کردند باید بگویم به همان خدایی که می پرستید کم کاری نکردم. می توانید بازی را یک بار دیگر تماشا کنید و می بینید که تمام تلاشم را کردم تا تیمم در این بازی موفق باشد. وقتی یک بازیکن قرار است مقابل تیم سابقش به میدان برود کلا به این فکر می کند که بهترین نمایش را داشته باشد تا شایستگی خود را به تیم مورد علاقه اش به اثبات برساند .

**تشکر از علی دایی

محمد عباس زاده همیشه در مصاحبه های خود از علی دایی به عنوان مربی ای که او را در زندگی ورزشی یاری داده ،تشکر کرده است.دایی در پرسپولیس به عباس زاده میدان داد و محمد هم درخشید و جواب اعتماد دایی را داد.محمد درباره دایی می گوید:پیش از هر صحبتی از آقای دایی تشکر می‌کنم که اجازه داد به تیم شهرم بازگردم تا بتوانم در سخت‌ترین شرایط کنار تیم نساجی باشم و کمک کنم تا طرفداران این تیم به آرزوی خود برسند.

**آرزوی همیشگی

در حال حاضر محمد عباس زاده مهاجم تراکتور تبریز است و بهترین گلزن این تیم به شمار می آید ولی او در برهه ای که بازیکن نساجی بود آرزوی همیشگی خود را به زبان آورد. آرزوی محمد این بود که دوباره به پرسپولیس تیم اسبق خود بازگردد.او گفت:همه ،آرزوی همیشگی‌ام را می‌دانند و نیازی به تکرار ندارد. پوشیدن دوباره پیراهن پرسپولیس، یکی از بزرگترین آرزوهای من است .

*کیوان طباطبایی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار