PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۶۴۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- درادامه پبکارهای لیگ برتر فوتبال انگلیس ، تیم صدرنشین منچسترسیتی در منزل نیوکاسل با نتیجه پرگل 4 - 3 به پیروزی رسید . فران تورس به تنهایی سه گل ازچهار سیتی رازد ، گل دیگر قهرمان لیگ انگلیس توسط کانسلو رقم خورد.
- روزهای شنبه (25 اردیبهشت ) و یک شنبه (2 خرداد) ، بازیهای هفته نوزدهم گروه های دوم و اول لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های ایران برگزار خواهد شد. دیدارهای عقب افتاده هفته هجدهم گروه اول روزهای یک شنبه و دوشنبه ( 26 ، 27 اردیبهشت) انجام می شود.
- در چهار بازی از مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال کشورمان ، شهرداری فومن 3-2 خودرا به تیم شهید اورکی اسلامشهر تحمیل کرد ، مصاف تیم ایمان سبز شیراز با خلیج فارس ماهشهر و سپاهان نوین اصفهان با استقلال شوش ، صفر بر صفر و یک بر یک تمام شد و ون پارس نقش جهان در منزل یک بر صفر از سد صنعت ابریشم گذشت.
- در هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال ایران این نتایج رقم خورد : ملوان صفر - شاهین بوشهر صفر ، چوکا تالش یک - مس کرمان یک ، قشقایی صفر - فجرسپاسی یک ، رایکا بابل صفر - استقلال خوزستان صفر ، خوشه طلایی 2 - شهرداری آستارا یک ، بادران تهران 2 - گل ریحان البرز یک ، آرمان گهرسیرجان یک - خیبر خرم آباد صفر ، پارس جنوبی یک - هوادار تهران صفر ، استقلال ملاثانی یک - نود ارومیه صفر 
- دربی 95 دو تیم تهرانی پرسپولیس و استقلال در هفته بیست و سوم لیگ فوتبال ایران با گل دقیقه 56 عیسی آل کثیر با برتری یک بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت .
- در دیگر بازیهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران ، گل گهر سیرجان ، نساجی مازندران ، آلومینیوم اراک نیز با پیروزی مشابه یک بر صفر ازکنار ذوب آهن ، فولاد ، پدیده عبور کردند و دیدار تراکتور با صنعت نفت یک بر یک به پایان رسید.
- طی دو انتصاب جدید ، حسن کامرانی‌فر به عنوان سرپرست دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال منصوب شد. فاطمه گلستانی‌نیا هم به عنوان سرپرست دپارتمان حقوقی لقب گرفت . 
- نشست خبری فرهاد مجیدی پس از شکست مقابل پرسپولیس : مسئولیت شکست را می‌پذیریم ، در هر دو نیمه بهتر از پرسپولیس بودیم و موقعیت‌های بیشتری داشتیم. پرسپولیس از تک موقعیتش استفاده کرد و برنده دربی شد. اگر پنالتی استقلال گرفته می‌شد، شرایط بازی عوض می‌شود.
- اندرسون تالیسکا، هافبک برزیلی گوانگژوی چین با الهلال به توافق رسید و با هلی کوپتر شخصی برای عقد قرارداد با این تیم راهی عربستان شد.
- لیست تیم ملی اروگوئه برای ادامه بازیهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی اعلام شد.
- کنفرانس خبری یحیی گل‌محمدی پس از برتری پرسپولیس مقابل استقلال : بازی جذاب و تماشاگرپسندی را شاهد نبودیم. به دلیل داشتن 4 مصدوم شرایط سختی داشتیم که با زور آمپول بازی کردند. 3 امتیاز دربی حیاتی بود چراکه رقیب سرسختی به اسم سپاهان داریم. امیدوارم با حفظ این روند و با همدلی بیشتر امسال هم قهرمان شویم. بی‌برنامه نبودیم بلکه بازی شرایط سختی داشت. به فرشاد فرجی بابت اخراج در دقایق پایانی تذکر می‌دهیم تا این اتفاقات تکرار نشود. خُم رنگرزی نیست که پشت سر هم گل بزنیم. همه انتظار دارند که به سپاهان 4 و به استقلال 6 تا بزنیم؛ نمی‌دانیم انتظارات چرا آنقدر زیاد است؟!
- در پایان دربی 95؛ آل کثیر و امیری از پرسپولیس، دیاباته و بابک مرادی از استقلال تست دوپینگ دادند.
- استیو بروس سرمربی نیوکاسل به عنوان بهترین سرمربی ماه لیگ برتر انگلیس انتخاب شد.
- فدراسیون آمریکای جنوبی 11 ژوئن را روز آغاز کوپا آمریکای امسال اعلام کرد.
- باشگاه پرسپولیس از امتیاز ویژه میزبانی خود در دربی 95 با استقلال استفاده کرد تا از حق تبلیغ روی صندلی‌های خالی از تماشاگر ورزشگاه آزادی استفاده کرده است و بابت آن از اسپانسر خود پول اضافی بگیرد. اقدامی که باشگاه استقلال در دیدار رفت از آن غافل شد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار