PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۴۹۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- در سه بازی باقی مانده از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران ، استقلال دو بر یک ذوب آهن را شکست داد ، آلومینیوم 2-0 بر تراکتور قهرمان دوره قبل فائق آمد و فولاد دو بر یک از سد قشقایی شیراز گذشت .
- پس از حذف تراکتور توسط آلومینیوم در جام حذفی ، رسول خطیبی مربی این تیم در پایان دیدار با آلومینیوم اراک در رختکن با بازیکنان تیمش خداحافظی واز باشگاه تبریزی جدا شد.
- به دنبال درگیری لفظی منصوریان و خطیبی مربیان دوتیم آلومینیوم و تراکتور در ابتدای نیمه دوم ، داور هر دو نفررا از کنار زمین اخراج کرد.
- 4 باشگاه لیگ برتری نساجی ، نفت مسجدسلیمان، پدیده خراسان و ذوب‌آهن اصفهان طی یک بیانیه مشترک نسبت به برخی تحرکات انجام‌شده توسط عوامل مرتبط با فدراسیون برای تغییر نتیجه مسابقه سایپا و پیکان واکنش نشان دادند.
- باشگاه سپاهان مذاکراتش برای تمدیدقرارداد بازیکنانی چون پیام نیازمند، عزت‌الله پورقاز، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی و سجاد شهباززاده را آغاز کرده است .
- باخ ، رئیس کمیته بین المللی المپیک بار دیگر بر ایمن بودن شرایط کشور ژاپن برای برگزاری بازی‌های المپیک تاکید کرد. تقریبا 9 هفته تا آغاز بازی‌های المپیک زمان باقی است که اعتراض زیادی به این بازی‌ها وجود دارد و اکثر ژاپنی‌ها خواهان تأخیر بیشتر این رویداد یا لغو آن هستند.
-دوباره ورود خارجی‌ها به لیگ برتر فوتبال ایران آزاد شد. با اعلام منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ، قانون منع جذب بازیکنان خارجی از فصل آینده لیگ برتر لغو و شرایط ورود بازیکن و مربی خارجی اعلام شد.
- استقلال ، پرسپولیس تهران ، ملوان بندر انزلی ، خیبر خرم آباد ، گل‌گهر سیرجان ، آلومینیوم اراک ، سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان تیمهای راه یافته به مرحله یکچهارم نهایی جام حذفی محسوب می شوند.
- قنبرزاده، دبیرکل فدراسیون فوتبال مدعی شد با پیگیری‌های صورت گرفته، از هفته آینده مراحل نهایی مربوط به دریافت تجهیزات مربوط به VAR را به سرانجام خواهند رساند.
- فرهاد مجیدی مربی استقلال پس از بازی با ذوب آهن در جام حذفی گفت : بازی امروز برای ما 2 نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول اصلا خوب نبودیم ولی در نیمه دوم یکی از زیباترین بازی‌های استقلال را دیدیم. در پیکار‌های گذشته مقابل پرسپولیس و ذوب آهن از فرصت‌ها استفاده نکردیم و امروز هم شاهد همین موضوع بودیم. ما تورنمنت بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان ما بعد از بازی‌هایی آسیایی خسته بودند. راستش را بخواهید بعد از بازی پرسپولیس من اصلا شیخ دیاباته را ندیدم و نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داده است.فقط کادر پزشکی تیم ما اعلام کرده او پایش درد می‌کند و مصدوم است .
- هی شویهوا میلیونر 35 ساله چینی با خرید باشگاه دسته دومی زییو کوژو سرمربی تیمش هونگی هوانگ را مجبور کرده تا در تمام بازی‌ها به فرزندش بازی بدهد. پسر مالک باشگاه، اما با فیزیک بدنی غیرمتعارف و وزن 126 کیلویی به سوژه خنده در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. 
- بعد از شکایات مردمی از هلدینگ شهرخودرو و اعتراضات فراوان، شنیده می‌شود فرهاد حمیدوای مالک سابق شهرخودرو با دستور دادستانی تهران بازداشت شده و به صورت موقت راهی زندان اوین شده است. باید نشست و دید چه سرنوشتی در انتظار حمیداوی خواهد بود.
- ادینسون کاوانی مهاجم منچستر یونایتد در بازي مقابل فولام از وسط زمین با چیپی دیدنی دروازه اين تيم را باز کرد بازي دوتيم با نتيجه يک بر يک به پايان رسيد.
- سایت «اسپورت» امارات خبر داد باشگاه الهلال عربستان برای تقویت خط میانی اش به دنبال شکوروف هافبک شارجه امارات است. این باشگاه متمول سعودی پیشنهادی وسوسه برانگیز به ستاره ازبک شارجه داده و می خواهد این بازیکن را قبل از مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا جذب کند.الهلال رقیب استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است.
- بعد از دیدار جنجالی تیم‌های فوتبال پیکان و سایپا در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال که با برتری پر حرف و حدیث پیکانی‌ها همراه بود، فراز کمالوند مربی سایپا ضمن اعتراض به عملکرد تیم داوری و همچنین تخلف تیم فوتبال پیکان در انجام شش تعویض اعلام کرد که استعفای خود را اطلاع به مدیرعامل باشگاه سایپا رسانده است اما این درخواست از سوی سایپایی ها رد شد.
- «پل پوگبا» و «آماد دیالو» بازیکنان منچستریونایتد پس از مسابقه برابر فولام (1-1) در لیگ جزیره ، به عنوان حمایت پرچم فلسطین را در «اولدترافورد» به دست گرفتند.
 - سایت باشگاه استقلال تاجیکستان خبر داد که از 25 بازیکن ملی پوش دعوت شده به اردوی تیم ملی این کشور، 11 تن از این باشگاه هستند ، استقلال رقیب پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است.
- در ادامه بازیهای یگل جزیره ، تیم های اورتون ، نیوکاسل ، آستون ویلا ، آرسنال ، لیورپول و وستهام از سد رقبا گذشتند.
- در دو فینال جامهای حذفی ایتالیا و فرانسه ، ابتدا یوونتوس به میزبانی ورزشگاه ساسولو با حضور چهار هزار تماشاگر به لطف گلهای کولووسکی و کیه زا دو بر یک آتالانتا را مغلوب کرد و در فرانسه تیم پاری سن ژرمن 2-0 برموناکو پیروز و قهرمان شد. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار