PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۵۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
مربی تیم فوتبال استقلال گفت:گل گهر بعد از سپاهان ثروتمندترین باشگاه کشور و از پشتوانه خوبی برخوردار است.
کیهان ورزشی- 

فرهاد مجیدی مثل امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و گل گهر شرکت نکرد و فرشاد ماجدی به جای وی در کنفرانس خبری حاضر شد.

مربی استقلال در خصوص بازی فردا اظهار داشت:تیم گل گهر بعد از سپاهان ثروتمندترین باشگاه کشور و از پشتوانه خوبی برخوردار است. آنها در نیم فصل اول نفراتی چون منشا، زکی پور، سهرابیان و در نیم فصل دوم بازیکنانی مثل  رضا شکاری، فرشید باقری و مرتضی تبریزی را به خدمت گرفتند تا خط حمله خود را تقویت کنند.

وی افزود: ما این تیم را آنالیز کرده و با توجه به این موارد امیدوار هستیم استراتژی خوبی داشته باشیم و با تمرکز و تلاش بیشتر 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

ماجدی در خصوص اینکه دیدار فردا جنگ سهمیه محسوب می شود گفت: حریف فردای ما در رده چهارم جدول است و تیمش را تقویت کرده است.قطعا هر دو تیم برای برد وارد بازی می شوند. استقلال محکوم به برد در بازی فردا است.از بازی قبل همه بچه ها همقسم شدند تا برنده از زمین خارج شوند و دل هواداران را شاد کنند.

مربی تیم استقلال در خصوص خط دفاع خوب استقلال گفت: هماهنگی در این خط روز به روز بهتر می شود. ان شاالله فردا خط دفاعی ما خط حمله گل گهر را خنثی می کند.

وی در خصوص غایبان تیمش در دیدار فردا گفت: غفوری و مظاهری مصدومیتی جزئی دارند و برای دیدار فردا آماده خواهند شد.

ماجدی در خصوص حمایت هیات مدیره جدید از فرهاد مجیدی در مصاحبه هایشان عنوان کرد:من در این زمینه صحبتی ندارم ولی امیدوارم هیات مدیره جدید آرامش را به استقلال برگرداند و بار سنگینی که روی دوش کادر فنی و بازیکنان است را بردارد.

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که نظرش در مورد قضاوت زاهدی فر در دیدار فردا چیست گفت: از آقای زاهدی فر انتظار قضاوت عادلانه دارییم و امیدوارم که مسابقه خوبی از آب در بیاید.

ماجدی با اشاره به هفته مبارزه با اعتیاد عنوان کرد: هفته آینده هفته مبارزه با اعتیاد است و امیدوارم این شعار باعث شود جوان ها از مواد مخدر دوری کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار