PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۶۲۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷
رئیس فدراسیون بسکتبال در گفت و گو با کیهان ورزشی : شایعه قهر کوهیان صحت ندارد
رئیس فدراسیون بسکتبال در گفت و گو با کیهان ورزشی نسبت به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد.
رامین طباطبایی : اگر آن اتفاقات در ایران می افتاد ، برخی رسانه ها خواستار اعدام من می شدند !

کیهان ورزشی -

امروز شایعه شده بود که،فرزاد کوهیان مربی تیم‌ ملی بسکتبال به دلیل کنار گذاشته شدن از لیست نفرات اعزامی به توکیو با عوامل و کادرفنی قهر کرده ‌است که رییس فدراسیون بسکتبال در گفت و گو با کیهان ورزشی نسبت به این مساله واکنش نشان داد .

رامین طباطبایی ، رئیس فدراسیون بسکتبال گفت : این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و فرزاد کوهیان حتما به المپیک توکیو اعزام خواهد شد و عدم حضوروی به دلیل مشکلات شخصی بوده است .وی درباره مشکلات پدیدآمده در سالن آزادی و شرایط تمرین تیم ملی گفت : متاسفانه تجهیزات و تاسیسات سالن آزادی با توجه به عمر 50 ساله اش فرسوده شده و این خرابی ها اجتناب ناپذیر است، هرچند که شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور بارها به ما قول داده بودند که این مشکلات را برطرف کنند ولی جدیتی در این خصوص از جانب دوستان مشاهده نمی شود و شک نداشته باشید که بازهم مشکلاتی از این دست پدید می آید .چند روز قبل، لوله‌ برودت در موتورخانه ورزشگاه آزادی، تخریب و باعث گرمای بیش از حد سالن شده بود ، ما نیز بلافاصله بازیکنان را به هتل آزادی و تمرینات را به سالن زیتون منتقل کردیم. با تماس هایی که با شرکت توسعه و تجهیز داشتیم این مشکل برطرف شده و ان شاء الله از فردا تمرینات را دوباره در ورزشگاه آزادی از سر می گیریم .

رئیس فدراسیون بسکتبال درباره نتایج ضعیف تیم ملی در اردوهای آماده سازی ژاپن و اسپانیا و شکست سنگین مقابل حریفان اظهار کرد : آقای شاهین طبع می خواهد تیم را در شرایط مختلفی محک بزند و این شکست ها به دلیل استفاده از تاکتیک های مختلف بوده است . برخی از بازیکنان مثل حدادی و جلال پور هنوز به آمادگی کامل نرسیده اند و سرمربی تیم ملی قصد دارد تا بسکتبالیست ها را برای حضور در رقابت های المپیک به شرایط مطلوب برساند . وی همچنین اضافه کرد : قطعا نتیجه در دیدارهای تدارکاتی ملاک نیست و هدف باید والاتر باشد . شما ببینید تیم قدرتمند آمریکا در دیدارهای دوستانه مقابل نیجریه و استرالیا شکست می خورد اما آب از آب تکان نمی خورد در صورتی که شاید اگر این اتفاق در ایران می افتاد برخی رسانه ها خواستار محاکمه و اعدام رئیس فدراسیون می شدند . انتظاری که از رسانه ها در این چند روز منتهی به المپیک داریم این است که از تیم ملی بسکتبال و جوانان این مملکت حمایت کنند تا همه مان بتوانیم دستاورد خوبی از توکیو داشته باشیم ، بسکتبال ایران این روزها بیشتر از هر زمان دیگری به آرامش نیاز دارد .

وی درباره مشکلاتی که برای اعزام بازیکنان دو ملیتی به توکیو در رسانه ها مطرح می شد ، خاطرنشان کرد : آرون گرامی پور و پویان جلال پور در ایران متولد شده اند و مشکلی از این بابت وجود ندارد ، فقط مایک رستم پور بازیکن دوملیتی محسوب می شود و قطعا هرسه آن ها تیم ملی را همراهی خواهند کرد .

رامین طباطبایی همچنین در پاسخ به این که چه چشم اندازی از حضور بسکتبال ایران در المپیک دارید گفت : قطعا اگر نمایشی که در جام جهانی 2019 چین حضور داشتیم را در المپیک توکیو تکرارکنیم ، حریف دست و پا بسته ای نخواهیم بود و قابلیت این را داریم که شگفتی خلق کنیم .

وی همچنین ازبرگزاری مراسم بدرقه بسکتبالیست ها با حضور خبرنگاران طی یکی ، دوروز آینده خبرداد و گفت تیم ملی به احتمال زیاد ، یکشنبه ساعت 11/30تهران را به مقصد توکیو ترک خواهد کرد .

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دوزدوزانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
0
0
آقای فیزیوتراپ
نه شما در حد رئیس فدراسیون آمریکایی و نه تیمت . پس اینقدر فرافکنی نکن . افتضاحاتی که در این ۳/۵ ببار آوردی را فراموش نمی کنیم.همه جامعه بسکتبال را از خانه و کاشانه اشان دور کردی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار