PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۷۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳
در رقابت های فوتبال اروپا، رئال مادرید با درخشش کریم بنزما به برتری رسید و رم ایتالیا در شب رکوردزنی آقای خاص صدرنشین سری آ شد.
کیهان ورزشی- 

در ادامه رقابت های فوتبال اروپا، رئال مادرید شب گذشته در بازگشت به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل سلتاویگو با درخشش بنزما به برتری پرگل رسید و صدرنشین لالیگا شد.

رم ایتالیا نیز در واپسین لحظات مقابل ساسولو به برد ارزشمند دست یافت و در شب رکوردزنی مورینیو توانست به صدرنشین سری آ بدل شود.

در فرانسه نیز، لیون و نیس به برد مهم دست یافتند تا رقابت همچنان در لوشامپونیه حساس باقی بماند.

نتایج کامل به شرح زیر است: 

لالیگا

اوساسونا یک - والنسیا 4 

کادیز صفر - رئال سوسیداد 2 

رئال مادرید 5 - سلتاویگو 2
گل ها: کریم بنزما (3) - وینیسیوس و کاماوینگا برای رئال / سانتی مینا و کروی برای سلتا

در این مسابقه رئال مادرید پس از 560 روز به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بازگشت و توانست با درخشش کریم بنزما به برتری دست یابد. سلتاویگو نمایش خوبی داشت و در نیمه اول توانست اندیشه های آنچلوتی را نقش بر آب کند. این تیم با پرسینگ شدید در نیمه اول در دقیقه 4 به گل رسید و پس از گل بنزما در دقیقه 24 ، با ضربه کروی در دقیقه 31 به گل برتری رسید. 

در نیمه دوم اما، آنچلوتی تیمش را با ایده متفاوت راهی میدان کرد و این تیم توانست 4 گل دیدنی به ثمر رساند. بنزما هت تریک کرد و یک پاس گل داد تا آماری خیره کننده در این فصل از رقابت های لالیگا به ثبت رساند.

در این مسابقه ادواردو کاماوینگا، ستاره جدید رئال مادرید نیز به ترکیب آمد و توانست پس از 7 دقیقه برای رئال در اولین بازی خود گلزنی کند.

در جدول لالیگا رئال مادرید با 4 بازی و 10 امتیاز صدرنشین و تیم های والنسیا و اتلتیکومادرید با 10 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند. بازی این هفته بارسلونا به دلیل حضور بازیکنان آمریکای جنوبی لغو شد و این تیم ها نتوانستند بازی هفته چهارم خود را انجام دهند. بارسلونا با 3 بازی و 7 بازی در رده هفتم قرار دارد. این تیم سه شنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا میزبان بایرن مونیخ خواهد بود.

آلمان 

اینتراخت فرانکفورت یک - اشتوتگارت یک

بوخوم یک - هرتابرلین 3 

مونشن گلادباخ 3 - آرمینیا بیه فلد یک

در جدول بوندس لیگا، ولفسبورگ با 12 امتیاز صدرنشین و تیم های بایرن مونیخ با 10 امتیاز، دورتموند با 9 امتیاز و ماینتس با 9 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند. 

سری آ 

تورینو 4 - سالرنیتانا صفر 

اسپتزیا صفر - اودینزه یک 

کالیاری 2 - جنوا 3 

میلان 2 - لاتزیو صفر
گل ها: لیائو و زلاتان

رم 2 - ساسولو یک
گل ها: کریستانته و الشعراوی برای رم و یوریچیچ برای ساسولو

در بازی میلان، زلاتان در شب بازگشت خود به ترکیب توانست در آستانه 40 سالگی گلزنی کند تا یک آمار درخشان از خود به جا گذارد. میلان با این برد روحیه خوبی گرفت تا بتواند با لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا رقابت جذابی داشته باشد.

از طرف دیگر، رم در شب هزارمین بازی مورینیو در واپسین لحظات توسط الشعراوی به گل برتری رسید تا به صدرنشین سری آ نام گیرد. 

در جدول سری آ ایتالیا، رم با 9 امتیاز صدرنشین و تیم های میلان با 9 امتیاز، ناپولی با 9 امتیاز ، اینترمیلان با 7 امتیاز و اودینزه با 7 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند. یوونتوس با یک امتیاز در جایگاه شانزدهم جدول جای گرفته است.

لوشامپیونه فرانسه

مون پلیه 2 - سن اتین صفر

بوردو 2 - لنس 3 

برست یک - آنژه یک

متس صفر - تروا 2 

رن صفر - رمس 2 

نانت صفر - نیس 2 

لیون 3 - استراسبورگ یک
گل ها: دمبله - دنایر و پاکوئتا برای لیون

در جدول این لیگ، پاری سن ژرمن با 5 بازی و 15 امتیاز صدرنشین است و تیم های آنژه با 5 بازی و 11 امتیاز ، لیون با 4 بازی و 10 امتیاز، نیس با 4 بازی و 9 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند. نیس با هدایت کریستوف گالتیه تنها تیمی در 5 لیگ معتبر اروپاست که هنوز گل نخورده است. گالتیه سال گذشته با هدایت لیل قهرمان فرانسه شد و باید دید امسال با نیس چه درخششی از خود به جا خواهد گذاشت. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار