PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۶۷۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در ادامه پیکارهای فصل تازه لیگ قهرمانان فوتبال اروپا ، نتایج زیر رقم خورد : بشیکتاش یک - دورتموند 2 ، شریف 2 - شاختار صفر ، اینتر میلان صفر - رئال مادرید یک ، اسپورتینگ یک - آژاکس 5 ، اتلتیکو مادرید صفر - پورتو صفر ، منچسترسیتی 6 - لایپزیگ 3 ، لیورپول 3 - آس میلان 2 ، اف ث بروژ یک - پاری سن ژرمن یک ، اسپارتاک مسکو صفر - لژیا ورشو یک 
- سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت : 15 تا 20 روز مانده به مسابقات ، مراسم قرعه‌کشی را برگزار می‌کنیم، در حال حاضر منتظر قطعی شدن سالن محل برگزاری مراسم قرعه کشی هستیم.
- محسن ربیع خواه ، مجتبی مقتدایی ، مهدی شریفی با عقد قرارداد تازه به عضویت تیم پدیده خراسان درآمدند.
- تیمهای پرسپولیس ایران ، النصر و الهلال عربستان ، الوحده امارات از منطقه غرب ، اولسان هیوندا ، جونبوک موتورز و پوهان از کره جنوبی و ناگویای ژاپن از منطقه شرق به مرحله یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا راه یافتند . 
- علی جودکی، مدافع جوان پرسپولیسی‌ها که پس از حضور در تمرینات تیم بزرگسالان، نظر یحیی گل محمدی را جلب کرد؛ از این پس در جمع تیم اصلی حضور خواهد داشت. این بازیکن از تیم امید باشگاه به تیم اصلی راه یافته است و به عنوان مدافع چپ شناخته می‌شود.
- مدت قرارداد باشگاه استقلال با مجموعه انقلاب تهران برای انجام تمرینات به پایان رسیده و حالا آبی پوشان باید به فکر تمدید قرارداد و پیداکردن مکانی دیگر برای انجام تمرینات هفتگی باشند.
- روزنامه الریاضیه عربستان نوشت : عربستانی ها از رویارویی زود هنگام النصر و الهلال می ترسند و دوست ندارند که دو تیم در مرحله یک چهارم با هم بازی کنند.
- پنجمین مرحله از اردوهای تیم ملی کاراته آقایان آغاز و تا 31 شهریور در اکادمی ملی المپیک ادامه خواهد داشت. اردو های ملی پوشان کاراته برای حضور در مسابقات جهانی سال 2021 امارات(26 الی 30 آبان) و مسابقات آسیایی قزاقستان (28 آذر الی یکم دی) تشکیل می شود.
- تصاویری از حضور دیوید بکهام؛ فوتبالیست مطرح جهان با ظاهری کاملا متفاوت و جدید در مهمانی مجله Sun در لندن در فضای مجازی بازتاب فراوانی داشته است. دیوید بکهام به همراه مادرش «ساندرا» در این مراسم حضور یافت.
- سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند ، مدافعان تیم استقلال تهران مشمول خدمت سربازی شده اند و باید تیمشان را ترک کنند . 
- در دو بازی روز چهارشنبه لیگ قهرمانان آسیا ، ابتدا جونبوک و پاتویای تایلند پس از تساوی یک بر یک در ضیافت پنالتی شرکت کردند که جونبوک 4 - 2 پیروز شد و صعود کرد ، تیم پوهانگ کره هم با یک گل از سد سرزواوزاکای ژاپن گذشت .
- با تایید کمیته استیناف؛ باشگاه پرسپولیس به پرداخت 2 میلیارد 400 میلیون تومان ، طلب علیرضا بیرانوند محکوم شد.
- ایگور تودور سرمربی سابق گالاتاسرای و اودینزه با قراردادی تا تابستان 2022 هدایت هلاس ورونا را برعهده گرفت.
- دستیاران رضا عنایتی در کادر فنی تیم فوتبال هوادار تهران معرفی شدند. محمدحسن رجب زاده و میثم رضاپور (مربی)، محمدرضا امین صنایعی (مربی دروازه‌بان‌ها)، سالار امینی (مربی بدنساز) و آرش محمدیان (آنالیزور)، پس از توافق با مدیران باشگاه هوادار قراردهایشان را امضا کردند تا در فصل بیست و یکم لیگ برتر، سرمربی تیم بنفشه پوشان را یاری کنند.
- در شکایت احتشام ساسانی از باشگاه فجر سپاسی شیراز بابت مطالبه مبلغ دویست و ده میلیون ریالی، پس از بررسی پرونده رای کمیته وضعیت بازیکنان مبنی بر محکومیت باشگاه به پرداخت هشتاد و سه میلیون ریال بابت قسمتی از خواسته به انضمام هزینه دادرسی صادر شد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار