PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۷۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲
بازی‌های هفته پنجم لیگ برتر جزیره با پیروزی تیم‌های لیورپول و آرسنال و توقف منچسترسیتی در خانه دنبال شد.
کیهان ورزشی-
در ادامه بازی‌های هفته پنجم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) 4 دیدار همزمان از ساعت 18:30 به وقت تهران انجام شد که در پایان آنها قرمزپوشان لندن و مرسی‌ساید مقابل رقبا به برتری رسیدند اما مدافع عنوان قهرمانی در خانه به تساوی بسنده کرد.

در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر، سیتی که میزبان ساوتهمپتون بود در پایان به تساوی بدون گل رضایت داد. این اولین تساوی فصل مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در این فصل بود که این تیم را 10 امتیازی کرد و فعلاً در رده دوم جدول نگه می‌دارد.

در بازی همزمان که در ورزشگاه آنفیلد برگزار شد، لیورپول میهمان خود تیم کریستال پالاس را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد و با 3 امتیاز این بازی 13 امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت. سادیو مانه در دقیقه 43، محمد صلاح در دقیقه 78 و نبی کیتا در دقیقه 89 گل‌های این بازی را برای لیورپول به ثمر رساندند.

آرسنال هم برای کسب دومین پیروزی‌اش در این فصل، میزبان خود برنلی را با نتیجه یک بر صفر مغلوب کرد. تک گل توپچی‌ها در این بازی در دقیقه 30 توسط مارتین اودگارد رقم خورد. آرسنال که حالا 6 امتیازی شده است به رده دوازدهم جدول صعود کرد.

و اما در آخرین بازی نوریچ سیتی قعرنشین با قبول پنجمین باخت متوالی‌اش در این فصل بدون امتیاز و تفاضل گل منفی 12 در قعر جدول باقی ماند. این تیم در خانه با نتیجه 3 بر یک مغلوب واتفورد شد. امانوئل دنیس در دقیقه 17 و اسماعیلا سار در دقایق 63 و 82 برای واتفورد گلزنی کردند و تنها گل نوریچ هم در دقیقه 35 به وسیله تیمو پوکی رقم خورد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار