PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۶۷۹۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
در ادامه مسابقات فوتبال در لیگ های اروپایی، بارسلونا در خانه مقابل گرانادا به تساوی رسید و ناپولی جشنواره ای از گل به نمایش گذاشت.
کیهان ورزشی- 

در ادامه مسابقات فوتبال در اروپا ، شب گذشته در لالیگای اسپانیا، بارسلونا در آخرین بازی از هفته پنجم به مصاف گرانادا در «نیوکمپ» رفت و به تساوی ناامیدکننده یک بر یک رسید. ناپولی نیز در سری آ ایتالیا جشنواره ای از گل به نمایش گذاشت و به صدر جدول صعود کرد.

*لالیگا

بارسلونا یک - گرانادا یک
گل ها: آراخو 1+90 برای بارسلونا / دوارته 2 برای گرانادا

در این بازی بارسلونا بدون 6 ستاره مصدوم خود وارد مسابقه شد و خیلی زود در اولین حمله گرانادا گلی دریافت کرد. پس از گل گرانادا به دفاع رفت و 90 دقیقه بازی تدافعی از خود به نمایش گذاشت. بارسلونا در مقابل دفاع چند لایه و اتوبوسی گرانادا به چند موقعیت نصفه و نیمه رسید ولی نتوانست به گل دست یابد تا اینکه در دقیقه 1+90 «رونالد آراخو» با پاس دیدنی «گاوی» به گل تساوی دست یافت تا بارسلونا در شب عملکرد ناامیدکننده خود به حداقل امتیاز دست پیدا کند.
نکته جالب در این مسابقه آمدن پیکه، مدافع بارسلونا در 10 دقیقه بازی بود که به عنوان مهاجم نوک وارد زمین شد. حملات بیشتر تنها به ارسال از جناحین بسنده شده بود که از این تاکتیک نیز به گل رسید. بارسلونا در این بازی آمار عجیب و کم نظیر 54 سانتر را به ثبت رساند که پس از سال 2003 بیشترین آمار در یک بازی لالیگایی به شمار می رود.

بارسلونا با این تک امتیاز، 8 امتیازی شد و در رده هفتم جدول با یک بازی کمتر باقی ماند. رئال مادرید با 13 امتیاز صدرنشین لالیگاست. تیم گرانادا نیز 3 امتیازی شد و در رده هفدهم قرار گرفت.

*سری آ

اودنیزه صفر - ناپولی 4
گل ها: ویکتور اوسیمن 24 - رحمانی 35 - کولیبالی 52 و لوزانو 84

شاگردان اسپالتی در ادامه درخشش خود در این فصل از مسابقات سری آ ایتالیا در خانه اودنیزه و ورزشگاه «فریولی» به برتری پرگل 4 بر صفر دست یافتند و صدرنشین ایتالیا شدند.ناپولی به تنها تیمی در سری آ بدل شد که در هر 4 مسابقه خود به پیروزی رسیده است.

در جدول سری آ ناپولی با 12 امتیاز صدرنشین است و تیم های اینترمیلان و میلان با 10 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفته اند. یوونتوس نیز همچنان با 2 امتیاز در رده هجدهم جای دارد. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار